- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
mannen , zoals de titel zegt ik wil een log gaan bijhouden van circa 52 weken .. Ik zal deze 52 weken hgh 7/7 zetten op 8 iu hygetropin of evt 5 a 6 iu nordi .. Waarom begin ik niet gelijk met loggen ? ik had wat last van acne die nu helemaal weg is dmv Roa er zijn alleen nog wondjes over, zodra deze weg zijn schiet ik wat foto's en begin ik mijn log .. De 52 weken zal uit cruise /blast bestaan .. De middelen die ik hiervoor gebruiken wil zijn primo test-e winstrol test-prop en mast -prop .. Mijn bedoeling is niet om veel kilo's te pakken maar om mijn huidige shape te perfectioneren .. Ik zal de test gedurende de kuur niet hoger doseren dan 250 test-e of 300 test prop .. Ik kuur graag met androgenen omdat mijn chest mijn pronkstuk is en ik hier geen gyno bij wil dus better safe than sorry .. Verder wil ik zeggen dat ik mijn log ga bijhouden op een degelijke pc en niet op mijn telefoon (vele van jullie is mijn fokkop tekst opmaak en de vele typ fouten wel opvallen vandaar haha).. Ik kondig deze log aan om het feit dat ik al een lange tijd een log bij wil houden maar het komt er niet van ,belofte maakt schuld dus bij deze !
Laatst bewerkt door een moderator:

Volgens mij, als je het kan betalen, moet je altijd voor de Nordi's gaan.