AndroidHealthClinic

Aankondiging kuurlog van 52 weken ..

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
mannen , zoals de titel zegt ik wil een log gaan bijhouden van circa 52 weken .. Ik zal deze 52 weken hgh 7/7 zetten op 8 iu hygetropin of evt 5 a 6 iu nordi .. Waarom begin ik niet gelijk met loggen ? ik had wat last van acne die nu helemaal weg is dmv Roa er zijn alleen nog wondjes over, zodra deze weg zijn schiet ik wat foto's en begin ik mijn log .. De 52 weken zal uit cruise /blast bestaan .. De middelen die ik hiervoor gebruiken wil zijn primo test-e winstrol test-prop en mast -prop .. Mijn bedoeling is niet om veel kilo's te pakken maar om mijn huidige shape te perfectioneren .. Ik zal de test gedurende de kuur niet hoger doseren dan 250 test-e of 300 test prop .. Ik kuur graag met androgenen omdat mijn chest mijn pronkstuk is en ik hier geen gyno bij wil dus better safe than sorry .. Verder wil ik zeggen dat ik mijn log ga bijhouden op een degelijke pc en niet op mijn telefoon (vele van jullie is mijn fokkop tekst opmaak en de vele typ fouten wel opvallen vandaar haha).. Ik kondig deze log aan om het feit dat ik al een lange tijd een log bij wil houden maar het komt er niet van ,belofte maakt schuld dus bij deze !

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice, ik ben in.

Ben je nu off dan van aas?

Ik volg man. 6iu Nordi, ben je in een kuil met knaken gevallen joh? :p Volgens mij, als je het kan betalen, moet je altijd voor de Nordi's gaan.

• Topic Starter Topic Starter
hehe kan ik me voorstellen, 5iu Nordi year round kost wat, 5 of 6 rooien? Geen leuke bedragen dan :P

Ik heb 850 a900 per maand te spenderen .. Ik koop maandelijks in niet in 1 keer. Verder haal ik 95% van m'n kcal uit voeding bijna geen supps dat scheelt ook weer ghehe

Laatst bewerkt:
Dat word een interessant log. In.

Nog wedstrijd ambities?

Je hebt de goede midget lengte :P

Word dus alleen test en hgh?

Nog wedstrijd ambities?

Je hebt de goede midget lengte :P

Ik ben een dwerg dus mijn massa komt goed uit indd , de reden dat ik zo laconiek doe over pct is omdat ik misschien na dit jaar trt overweeg ..ik weet dat ik erg jong ben voor zon keuze , maar ik heb al 2 kinderen een 3e is niet welkom haha , wel laat ik elke 3 maanden bloed prikken .. Als het er goed uit ziet volgend jaar wil ik wel n zware pct proberen maar de tijd zal het leren .. Of ik wedstrijdambities heb ? Momenteel niet echt , maar als er gedurende de log vaak word geroepen dat ik er klaar voor ben wil ik het best overwegen

Hehe als je 100 kg bij 4 % bij jouw lengte haalt ben je een ****ing monster on stage.

Benieuwd naar je foto's..

Doe even wat meer info omtrent training, voeding etc

daar is ie nog heeeel ver vanaf, dat zijn prof stats met zijn lengte man;)

Hij is 23, met zo'n buttload GH, een goede bulkkuur en een goede cutkuur komt ie een eind lijkt me :P Beetje Slin, IGF enzo. Denk dat er zat mogelijk is als je op je 23e al zulke stats hebt.

Benieuwd naar je foto's..

Doe even wat meer info omtrent training, voeding etc

Foto's komen zodra de acne wondjes zijn hersteld even een zonnebankje pakken en dan start ik met loggen .. Trainingsschema heb ik niet ik ben de raarste bb-er op t forum denk ik haha ik train op gevoel maar zorg dat alles 2x per week word gepakt .. Mijn voeding post ik binnenkort vanaf een pc anders word het on overzichtelijk , het bestaat uit 300 Gr koolvis 200 Gr mager runder gehakt 6 eieren 90 gram gerookte kipfilet 500 gram kwark 50 gram aardappels 150 graan zilvervliesrijst ongekookt 400 gram verse groente 3 stukken fruit olijfolie walnoten amandelen en rozijnen de opmaak hiervan volgt

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 10:01 ----------

Owja en 1 weightgainer shake na elke training ( mutant mass)

Naar aanleiding van mn reactie in je andere topic.

Igf-1 lr3 is echt super (imo) voor lagging spiergroepen. Ik injecteer nu pre workout 100mcg bilateraal verdeelt.
Heb er echt goeie resultaten van. Duurt wel eventjes maar het blijft ook wel.

Normaal tijdens de cut lopen mn armen echt snel leeg, deze zomer tijdens de cut bleven mn armen echt merkbaar stukken voller dan anders. Had toen slecht 2 cycles van 4 weken igf gedaan op 50mcg bilateraal.

Nu ga ik 8 weken 100mcg bilateraal nemen (zit in week 3 nu) voor delts neem ik altijd side delt, en deze is echt duidelijk merkbaar sneller bijgekomen.

Hoe is die mutant gainer btw?

waarom een weight gainer als je niet meer massa wilt?

En waarom niet dan wat extra rijst/brinta oid.

Terug
Naar boven