- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Die gainer voor de kcal het is precies een goede maaltijd .. Het is puur voor het gemak omdat ik na het trainen moeilijk kan eten .. En op deze manier krijg ik tog goede kcal binnen .. Ik en tevreden oer mutant mass 4 scheppen is 1000 kcal 50 Gr eiwit ik neem wel maar n halve dosis @ mack het is niet zo dat ik niet nog meer massa wil het is welkom maar het hoeft van mij niet nog 10 kg zwaarder eerst naar 5 procent 85 tot 90 kg dan kijken we verder
---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 11:49 ----------
Ik zal me erin verdiepen is het een beetje betaalbaar gebruik je er ook hgh bij ?
---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 11:49 ----------
Naar aanleiding van mn reactie in je andere topic.
Igf-1 lr3 is echt super (imo) voor lagging spiergroepen. Ik injecteer nu pre workout 100mcg bilateraal verdeelt.
Heb er echt goeie resultaten van. Duurt wel eventjes maar het blijft ook wel.
Normaal tijdens de cut lopen mn armen echt snel leeg, deze zomer tijdens de cut bleven mn armen echt merkbaar stukken voller dan anders. Had toen slecht 2 cycles van 4 weken igf gedaan op 50mcg bilateraal.
Nu ga ik 8 weken 100mcg bilateraal nemen (zit in week 3 nu) voor delts neem ik altijd side delt, en deze is echt duidelijk merkbaar sneller bijgekomen.
Hoe is die mutant gainer btw?
Ik zal me erin verdiepen is het een beetje betaalbaar gebruik je er ook hgh bij ?