AndroidHealthClinic

Aankondiging kuurlog van 52 weken ..

• Topic Starter Topic Starter
Die gainer voor de kcal het is precies een goede maaltijd .. Het is puur voor het gemak omdat ik na het trainen moeilijk kan eten .. En op deze manier krijg ik tog goede kcal binnen .. Ik en tevreden oer mutant mass 4 scheppen is 1000 kcal 50 Gr eiwit ik neem wel maar n halve dosis @ mack het is niet zo dat ik niet nog meer massa wil het is welkom maar het hoeft van mij niet nog 10 kg zwaarder eerst naar 5 procent 85 tot 90 kg dan kijken we verder

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 11:49 ----------

Naar aanleiding van mn reactie in je andere topic.

Igf-1 lr3 is echt super (imo) voor lagging spiergroepen. Ik injecteer nu pre workout 100mcg bilateraal verdeelt.
Heb er echt goeie resultaten van. Duurt wel eventjes maar het blijft ook wel.

Normaal tijdens de cut lopen mn armen echt snel leeg, deze zomer tijdens de cut bleven mn armen echt merkbaar stukken voller dan anders. Had toen slecht 2 cycles van 4 weken igf gedaan op 50mcg bilateraal.

Nu ga ik 8 weken 100mcg bilateraal nemen (zit in week 3 nu) voor delts neem ik altijd side delt, en deze is echt duidelijk merkbaar sneller bijgekomen.

Hoe is die mutant gainer btw?

Ik zal me erin verdiepen is het een beetje betaalbaar gebruik je er ook hgh bij ?

Ik volg,succes!!

In, benieuwd naar je foto's met zulke stats

In, benieuwd naar je foto's met zulke stats

Mijn stats kloppen niet helemaal ik sta op circa 10 procent omdat ik een beetje veel heb lopen junken de laatste tijd .. Ik heb vandaag mijn dieet weer goed opgepakt .. Ik wacht tot de acne wondjes weg zijn tegen die tijd moet me dieet ook aanslaan en moet het helemaal goed komen .. Ik zit alleen nog een beetje te wikken en ween over hoe ik de kuur zou beginnen .. Iemand suggesties ? De middelen zijn test-p test-e winny mast-p en primo .. De test-e wil ik niet hoger dan 250 en test-p niet hoger dan 300 ew .. Ben benieuwd hoe jullie hem zouden aftrappen ... Ik ben al On dus de test hoeft niet in te werken

test p en test e naast elkaar?

wat wil je nou eerst?

Cutten?

test p en test e naast elkaar?

wat wil je nou eerst?

Cutten?

Nee ik gaf de middelen aan waarmee ik wil werken gedurende de komende 52 weken , ik wil gewoon het verbeteren niet zozeer cutten bulken er mogen wat procentjes af maar dat wil ik vast houden. Dan

Ik zou eerst voor mezelf duidelijk maken wat ik wil, cutten of cleanbulken. Waarom de keuze om alleen primo, test of mast te pakken? Geen Deca, geen Tren, geen Bold, geen NPP? Neem aan dat je toch geen 52 weken wilt cutten :P

Ik zou eerst voor mezelf duidelijk maken wat ik wil, cutten of cleanbulken. Waarom de keuze om alleen primo, test of mast te pakken? Geen Deca, geen Tren, geen Bold, geen NPP? Neem aan dat je toch geen 52 weken wilt cutten :P

Tren word ik agressief van deca npp bold komt er bij mij niet in ik wil zo oestrogeen vrij mogelijk kuren

Interessant, ik volg!

Veel succes!

Naice, ben benieuwt wat je kuur gaat worden.

Waarom ga je een jaar op redelijke dosis hgh als je niet echt groter wilt worden?

In, klinkt interessant!

Succes

Neem de igf trouwens zonder hgh momenteel. Wel de bedoeling om binnenkort terug on te gaan met hgh!

Twijfel tussen hyge en nordi ook!

Terug
Naar boven