Klaas2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe dat zeker. Heb wel aardig goeie oortjes gehad, maar die dingen gingen vaak kapot omdat ik ze soms op volle geluidsterkte moest zetten waardoor er geruis op kwam enzo.

Ik zou zelf voor een Sennheiser gaan.
Kameraad heeft laatst deze gehaald. Het is wel een Sony maar er zit verassend goed geluid in.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb eens gehad dat het hele plaatje dat ervoor zat daardoor mee kwam.![]()

, maar om den duur wordt dat toch vuil en heb er met mijn vingers in zitten prutsen) maar dat waren er ook zonder ijzeren plaatje maar plastiekachtig. En andere (+ nog eens met standaardoortjes) waarbij ik geruis kreeg doordat ze het volume niet aankonden denk ik? Mijn cx300's weetk zelf niet waarom ze kapot gingen, niets aan te zien ofzo, heb ook geruis en geluid valt soms weg. 
Bedankt voor advies allemaal, meer is nog welkom, ik ga dan eens wat rondzoeken alsk wa meer tijd heb. 
no offence, maar dat zou ik echt niet kopen. Goed om je oren naar de kloten te doengewoon zoiets kopen van wat deftige kwaliteit
http://www.made-in-china.com/image/...Ear-Headphone-with-Crystal-Black-Red-Blue.jpg
Heb zo'n oortjes, als ik ze gewoon al insteek zonder muziek hoor ik al half niet meer... Zijn een beetje als oordopjes. Feit is ook dat je de muziek stukken minder hard moet zetten door het gedempt buiten geluid...
Hoop dat je er wat aan hebt.
. Koop maar uitwendige. Veel beterAKG is topkwaliteit, echt waar voor je geld. Zeker als je volle basweergave belangrijk vindt.
http://www.akg.com/personal/K_142_HD,pcatid,114,pid,840,_psmand,12,show,specs.html
ik heb de sennheiser PX200 (de extra bass versie). Super ding, gebruik m rond de 5/6 uur per dag. Geluid is heel lekker en het is een klein en licht ding vergeleken met de rest. Wat ook super handig is, is de mogelijkheid om m op te vouwen!
Ik zou zelf voor een Sennheiser gaan.
Kameraad heeft laatst deze gehaald. Het is wel een Sony maar er zit verassend goed geluid in.
In-ear is echt slecht voor je oren. Er kan geen trilling meer binnen (demping) dus ook geen trilling meer buiten. Waardoor alles zeer geconcentreerd zit en er veel meer druk op je trommelvlies ontstaat.
Is hij een beetje stevig? Voornamelijk aan dat kliksysteem en bij de oortjes waar hij vast zit lijkt hij wat fragiel. En hoe is het draagcomfort met deze on-ear?
) .de nokia 5800 xpressmusicstandaard 8gig geheugenkaartje erbij en fijne oordopjes
![]()
8gb is zo'n beetje een tiende van wat ik minstens nodig heb voor muziek alleen al. 
Ik ben geen voorzichtig persoon. Heb ook enorm veel oordopjes versleten.
Hij is nog steeds stevig terwijl ik er soms vrij ruw mee omga. Als je 'm in zijn doosje doet als je m niet op doet zal hij sowieso vrij lang heel blijven lijkt mij (ik gooi m namelijk wel gewoon in mn tas tussen alle spullen) .
En qua draagcomfort; sluit goed af om de oren en zit zeker comfortabeler dan bijvoorbeeld in-ear oordopjes.
[Link niet meer beschikbaar]
alsjeblieft
ze zijn van goeie kwaliteit + ze zien er dope uit!

niet waar manAls je dan toch voor een koptelefoon gaat, doe er dan wel een die sluitend om je oren heen is. Nu heb je alsnog een dikke lek van geluid van buitenaf.
---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
De kans dat je trommelvlies knapt van geluid, is klein.
Verder is een grote druk op je trommelvlies niet erg, dit zorgt er niet voor dat de geloofshaartjes in je oren eerder stuk gaan/minder gevoelig worden. Dat doet alleen luide muziek/hard geluid.
. Trouwens... Wanneer is muziek luid of hard? De grens dat er schade wordt aangericht ligt lager dan de pijngrens. Concreet gezegd, als het pijn begint te doen of te tuten, is het al langer echt slecht voor je oren.