Fitness Seller

Aankoop Headphones, advies?

niet waar man:). Trouwens... Wanneer is muziek luid of hard? De grens dat er schade wordt aangericht ligt lager dan de pijngrens. Concreet gezegd, als het pijn begint te doen of te tuten, is het al langer echt slecht voor je oren.
In ear is echt echt niet goed. Je weet dat je af en toe eens lekker harde muziek wilt. Koop dan beter een hele "kask". Veel minder schadelijk.

Onderbouw dit eens?

Dat het auditieve vermogen van een mens minder word, ook door normale geluiden, is waar. Oudere mensen (laten we zeggen 65+) gaan ook steeds slechter horen, puur door leeftijd en blootstelling aan geluidsgolven. Dat dit door harder (dus intensere of meerdere golven) geluid versnelt kan worden, lijkt me logisch niet waar?

Onderbouw dit eens?

Dat het auditieve vermogen van een mens minder word, ook door normale geluiden, is waar. Oudere mensen (laten we zeggen 65+) gaan ook steeds slechter horen, puur door leeftijd en blootstelling aan geluidsgolven. Dat dit door harder (dus intensere of meerdere golven) geluid versnelt kan worden, lijkt me logisch niet waar?
lijkt mij idd het eerlijkst als ik het wat onderbouw.
'k Ga nu slapen, morgen zal ik wat info opzoeken. Moet nu mijn derde dag naar het ziekenhuis voor ambulante verzorging.Voor hyperacusis en tinnitus btw :d. Anders zal ik maandag of dinsdag iets schrijven. Dan komt mijn dokter langs met de resultaten en ik heb internet daar.
Ik weet er idd niet het fijne over,maar het lijkt mij echt niet goed die in earsystems. Mijn basisgedachte is gewoon:je gaat zoizo eens te hard. Met dit in-ear systeem gaat dit des te schadelijker zijn.
Ik zal een infobrochure vragen, dan weten we het direct:p
edit: dat van die pijngrens is idd zo, eens wetenschappelijke studie over gelezen, wat een chirurg van het gasthuisberg als les gaf. Zal eens kijken of ik het nog ergens liggen heb.

Terug
Naar boven