Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

• Topic Starter Topic Starter
Sleepless in Seattle net gekeken. Snap niet wat de hype vroeger was met die film. Meg Ryan ziet er wel oogverblindend uit en Hanks doet zijn best maar verder beetje vreemd plot en raar einde.

Nu Ghostbusters kijken

Designated Survivor eerste seizoen van gekeken, echt een goede serie. Nog 2 seizoenen te gaan.
Dinsdag komt ook de docu van Anelka, denk dat die ook wel mooi is dus die staat al ingepland

Ik vond alleen die van Nicholson met Helen Hunt absoluut niet onaardig.

Is het geen idee om hier enkel films en series te bespreken die ook daadwerkelijk door Netflix zijn geproduceerd? 🤷‍♂️

das bijna alleen maar snel in elkaar geflanste rommel

Veel wel. Weinig kan me bekoren.

Is het geen idee om hier enkel films en series te bespreken die ook daadwerkelijk door Netflix zijn geproduceerd? 🤷‍♂️
Voor mij zou het leuker zijn twee topics.
1 met films en 1 met series.
Netflix originals of niet, zal me een worst wezen.
Zolang het maar op Netflix staat.

Misschien eens aankaarten bij @Sanca Saxon.

Nu hebben we:

Net de laatste aflevering van Unsolved gekeken. Erg interessante serie als je een beetje thuis bent in de '90s hiphop wereld (gaat over de moord op Tupac en Biggie).

Gomorra aan het bingen, begin wat saai maar prima serie verder

Misschien eens aankaarten bij @Sanca Saxon.

Nu hebben we:

Zou ook fijn zijn als het echt overzichtelijk was.
Dus films en serieus apart en dat je ze beoordelingen geven net als met de foto's bij de contest?
Zo krijg je een eigen DBB rating.
Of zou dit teveel van het goede zijn?

Inside the World's Toughest Prisons: S3 EP4

Rowe spends time in Halden Prison in Norway, a maximum-security prison. Distinguishing features of the prison: Halden is experimenting with a radically new prison structure based on the principle of normality: try to make prison life closely approximate life outside prison, so as to rehabilitate prisoners and prepare them for successful reentry into society.

Is een nieuwe docu over ny mafia op netflix weet de naam zo ff niet

Terug
Naar boven