- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rom-coms zijn voor de grote massa. Wij zijn daar natuurlijk te verfijnd voor. 😏Sleepless in Seattle net gekeken. Snap niet wat de hype vroeger was met die film. Meg Ryan ziet er wel oogverblindend uit en Hanks doet zijn best maar verder beetje vreemd plot en raar einde.
Eens, al weet ik niet of ik dat als een rom-com pur sang zie.Ik vond alleen die van Nicholson met Helen Hunt absoluut niet onaardig.

Van Netflix?das bijna alleen maar snel in elkaar geflanste rommel
Voor mij zou het leuker zijn twee topics.Is het geen idee om hier enkel films en series te bespreken die ook daadwerkelijk door Netflix zijn geproduceerd? 🤷♂️
Over water ook goeie serie. En gaat over drugsGomorra aan het bingen, begin wat saai maar prima serie verder

Laat dan maar zitten
Zou ook fijn zijn als het echt overzichtelijk was.Misschien eens aankaarten bij @Sanca Saxon.
Nu hebben we:
![]()
Films Kritiek & Review Topic
BERICHT VAN DE ADMIN: je mag nieuwe films (alleen in de bioscoop te zien) vanaf nu ook reviewen in een apart topic, als de review compleet genoeg is. Ik mis hier eigenlijk wel een groot lopend film topic. gewoon over films op tv en in bios, want het kan niet anders dat hier wel meer...forum.bodybuilding.nl
![]()
Series & Docu's Kritiek & Review Topic
Hierbij mijn voorlopige lijst, deze zal telkens een update krijgen bij het zien van een serie of als er nog eentje te binnen schiet. Een cijfer 8.5 is al erg goed en een 9 is voor mij de buitencategorie, zal ik ook niet heel gauw geven. 24: 7.5 Moet zeggen dat ik dit altijd een enorm goede...forum.bodybuilding.nl
![]()
Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)
Mensen thuis, komt u maar met aanraders! Zelf kijk ik nu naar Papillion met die knakker van Sons of Anarchyforum.bodybuilding.nl
Is een nieuwe docu over ny mafia op netflix weet de naam zo ff niet
.