- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stand up: Rob Schneider - Asian momma, Mexican kid
Film: Project power.
Wie de film Limetless goed vond, gaat project power ook waarderen
Limetless is wel beter ja. Misschien juist door de overeenkomsten niet ideaal om met die gedachte (Limetless in het achterhoofd) project power te gaan bekijken. Maar vond die ook toch wel goedLimetless heb ik toch wat hoger staan. Jamie Foxx vind ik sws een waardeloze acteur.
Dan blijft er dus meer tijd over om hier onzin te posten! Iedereen blij.
Vanaf morgen ben ik minder onlineDan blijft er dus meer tijd over om hier onzin te posten! Iedereen blij.
Nou ja, ik dan.

Ook. Na maanden word ik weer eens op t werk verwacht.
Nee heb hem afgezet niet mijn soort filmNu zit t aan de muur?
Ook. Na maanden word ik weer eens op t werk verwacht.
Slechte ontwikkeling
succes morgen op het werkJij ook!Nee heb hem afgezet niet mijn soort filmsucces morgen op het werk
Ik ga voor een PR in de gym succes kan ik dus goed gebruiken.
Dit topic is vermoeiend. 99% heeft niets met Netflix producties te maken. Komt de topic negeer functie nog terug @Sanca Saxon. (of @bodybuilding.nl)
.Als jij mod was ja alsDit topic is vermoeiend. 99% heeft niets met Netflix producties te maken. Komt de topic negeer functie nog terug @Sanca Saxon. (of @bodybuilding.nl)
"Netflix Topic"
Structuur aanbrengen, toen ik niet in hogere sferen vertoefde, was één van mijn specialiteiten. 😏
Netflix is niet de enige streamingdienst dat films en series financiert die exclusief bij hen te zien zijn. (Videoland, Prime "Amazon" Video, Apple,...) Dat belooft nog wat te worden!
Zoals The Breakfast Club? Prachtige Netflix productie, inderdaad.Arminius is een Belg. Netflix zal daar wel andere titels hebben dan in ons mooie Nederland. Daar zal de verwarring wel liggen.