AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Land of bad op Netflix vond ik wel ok.

Wat is het leeftijdsverscjil? 35 jaar ofzo?

Zeker maar vond t jammer dat t na s1 niet gewoon afgelopen was en er eindeloos op doorgebreid werd.

Ben benieuwd of je t na s3 nog steeds gaaf vind.

Ik ben de oude 24 aan t kijken, wordt na s2 ook steeds ongeloofewaardiger imo.

Het begint een beetje A-team achtig te worden. :D

'Our Oceans' op Netflix.

Bizar mooie shots en geweldige goed aan elkaar in de edit. Alsof je er midden in zit.

Echt ongekend waardoor ik oprecht benieuwd ben hoe ze dit hebben kunnen maken. Ik weet niet hoe ze sommige shots in zulke goede kwaliteit hebben kunnen maken.

Alsof je met je neus bovenop de dieren zit op de meest unieke momenten.

Enige negatieve wat ik kan noemen is dat ik toch liever een mega bejaarde Engelsman hoor dan Barrak Obama, maar dat is het dan ook. Desnoods kijk je hem zonder geluid, dan nog is het de moeite waard.

Zojuist een stuk gezien van een groep orca's die jagen op een zeehond, gefilmd alsof het een volledig geproduceerde film is waarbij ze weken de tijd hadden om elke camera te plaatsen en de bestse hoeken uit te zoeken.

Ik wil ook echt niet weten wat voor next level ubercamera's ze gebruikt moeten hebben waarbij je zelfs in zo'n spectacel nog in ragscherp 4k kan inzoomen op gedetailleerde gezichten van de dieren. Bizar.

kijk: https://youtu.be/Q79wgkLGeM4?si=ljrYG-T7KLptML7S

Laatst bewerkt:
Ik kan een abonnement bij HBO wel aanraden. Duidelijk kwaliteit boven kwantiteit. Ook vrij veel klassieker. Alleen hun "paranormaal" rubriekje is vaag.

Mogelijk al genoemd, maar kijk heel af en toe tv en vind Turning Point wel de moeite.

Eindelijk, een Minecraft film!

Jordan.png

Terug
Naar boven