Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Netflix

Het is een directe (!) sequel op The Exorcist uit 1973. Onbegrijpelijk dat zo'n films groen licht krijgen.

Want anderzijds lees je dan de grote regisseurs, zoals dé Martin Scorsese, jarenlang moeten ploeteren om groen licht te krijgen. Bij Gangs of New York duurde het iets van 20 jaar. De Niro was te oud geworden om nog de hoofdrol te kunnen vertolken. Zelfde verhaal met The Irishman. (totdat Netflix erbij werd betrokken)

Netflix

Het is een directe (!) sequel op The Exorcist uit 1973. Onbegrijpelijk dat zo'n films groen licht krijgen.

Anderzijds leest je dan de grote regisseurs, zoals dé Martin Scorsese, jarenlang moeten ploeteren om groen licht te krijgen. Bij Gangs of New York duurde het iets van 20 jaar. De Niro was daardoor te oud om nog de hoofdrol te kunnen vertolken. Zelfde verhaal met The Irishman, totdat Netflix erbij werd betrokken.

Ah oke! Ik weet wel dat er meerdere Exorcist films zijn gemaakt, dus weet zo even niet welke wat waar haha. Zal eens kijken als Netflix niet weer kut doet (moet eoke keer verifiëren als ik even niet online ben geweest, want account maker is in NL :o )

Sowieso frappant dat er twee prequels zijn gemaakt voor dezelfde film. :roflol:

Waar ben je dan mee bezig?

Zie dat er dus in 2026 nog een gepland staat :roflol: zal straks ff kijken welke ik gezien heb.

Ik kan me herinneren dat ik het gekeken heb als kind, met mn broer en zus, en we keihard moesten lachen om de scene waarbij de bezetene achter verpleging aanliep met een snoeischaar of iets :roflol:

Ff snel opgezocht, deze;
(Waarom ze het de engste ooit noemen, geen idee). Moet zeggen dat we alle drie horrorfilm fanaten zijn lol

II & III heb nooit bekeken.

Wel flarden van Dominion: Prequel to the Exorcist. Uiteraard ook niet om aan te gluren. De reeks heb ik ook gezien. In seizoen II gingen ze voor het langste exorcisme aller tijden in de filmgeschiedenis, had ik de indruk. Het bleef maar duren! Ain't nobody got time for that! :emo:

Fak joe, Hollywood!

Ik wacht trouwens al jaren op een fatsoenlijke miniserie gebaseerd op één v.d. boeken van Mario Puzo. The Godfather, The Last Don, Omertà of The Sicilian. (als ze bij laatstgenoemde de Corleone's eruit schrijven)

Michael Jordan Crying GIF

II & III heb nooit bekeken.

Wel flarden van Dominion: Prequel to the Exorcist. Uiteraard ook niet om aan te gluren. De reeks heb ik ook gezien. In seizoen II gingen ze voor het langste exorcisme aller tijden in de filmgeschiedenis, had ik de indruk. Het bleef maar duren! Ain't nobody got time for that! :emo:

Fak joe, Hollywood!

Ik denk dat ik de eerste 3 wel heb gezien, daarna niet meer.

Ben wel benieuwd nu naar die van 2023, Blumhouse Productions vind ik vaak wel goede films hebben, maar we zullen zien :D

O, wat zag Kate Siegel er goed uit in The Fall of the House of Usher. 😍

Ik zou iedereen aanraden om eerst wat oude interviews, beelden v.d. rechtszaak en reportages over beide heren te bekijken. Allemaal op de Youtubez te vinden.

Loooool, ik ging het opzoeken op YouTube en kwam op een video (van 48hours) erover en zag dat ik die al was gaan kijken (maar om een of andere reden gestopt).

Presumed Innocent van Apple TV is écht een aanrader.

Deze documentaire gekeken met mijn zoontje

Terug
Naar boven