- Waardering
- 6.953
Voorlopig ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig ja
Pfff... Defeatist
Ik gebruik browser Brave is van ontwikkelaars van Firefox blokkeert ook alle ads popups en cookies ets, nieuw browser is altijd even wennen maar uiteindelijk veel chiller dan chroom
Is wel gebaseerd op chromium dus updates van google hebben effect op extensies zoals adblockers.Ik gebruik browser Brave is van ontwikkelaars van Firefox blokkeert ook alle ads popups en cookies ets, nieuw browser is altijd even wennen maar uiteindelijk veel chiller dan chroom
Wie zijn dan de nerds en gaan we ze in kluisjes drukken?Ik denk dat we een groot nerd topic nodig hebben. Voor vragen over de interwebz tot wasmachines en drones.
Jij gaat helemaal niets doen, manlet, of ik hang je de kapstok.Wie zijn dan de nerds en gaan we ze in kluisjes drukken?
Ik denk dat we een groot nerd topic nodig hebben. Voor vragen over de interwebz tot wasmachines en drones.
Als je graag info hebt over de sensoren van wasmachines en de fuzzy logic die gebruikt wordt.Ik denk dat we een groot nerd topic nodig hebben. Voor vragen over de interwebz tot wasmachines en drones.
Wat nou Tweakers? Is DBB niet genoeg voor jou? Farizeeër!
Ik ben er nog steeds niet over.Ben nog eens Death Proof aan het bekijken. Wat een verschrikkelijke kutfilm! Sjonge, jonge… f**k Eli Roth!
Ik ben teveel voor DBB.Wat nou Tweakers? Is DBB niet genoeg voor jou? Farizeeër!

Dan had je al mod moeten zijn. Waarom is deze man geen mod?
Kom jij eerst maar van die zolder af mafklapper!!Jij gaat helemaal niets doen, manlet, of ik hang je de kapstok.
Ik beuk je zo de trap af, biggetje.
Goede aanrader