- Waardering
- 22.094
Dacht het al
is Europarlementariër van Groenlinks.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is Europarlementariër van Groenlinks.Ik stel de volgende maatregelen voor:
Meer solidariteit en meer samenwerking
En nog iets een paar oneliners met bruggen bouwen, verdraagzaamheid en wijkagenten
#nietmijnislam.Ik stel de volgende maatregelen voor:
En nog iets een paar oneliners met bruggen bouwen, verdraagzaamheid en wijkagenten
Ik vraag me altijd af hoe vaak er nog een gek met een vrachtwagen op een menigte moet inrijden om het politieke tij te doen keren.
Misschien door ze niet ongecontroleerd binnen te laten komen allemaal? Is maar een ideetje hoor, links gekkie.Ik vraag me altijd af hoe het politieke tij gekken met vrachtwagens moet doen keren.
Misschien door ze niet ongecontroleerd binnen te laten komen allemaal? Is maar een ideetje hoor, links gekkie.
Ik vraag me altijd af hoe het politieke tij gekken met vrachtwagens moet doen keren.
Nog meer van idioten toelaten gaat ze zeker niet tegenhouden. Ben jij toevallig die mong**l van GroenLinks?Dat gaat mensen die aanslagen willen plegen wel tegenhouden. Rechtse gekkies logica.

nvm, kheb blijkbaar een cursus lezen nodigIk stel de volgende maatregelen voor:

Volgens CNN is de verdachte (Pakistaanse vluchteling) toch niet de dader.
My thoughts go to the victims of the #BerlinAttack. The German Chancellor is absolutely right, these terrorists must pay for their actions. This is an attack against Germany and against our European values. We have to learn from this: Attack after attack it becomes clear that the best way to protect ourselves is by working closer together in Europe. Foremost by creating capacities on the European level so that we can really manage our common borders and we can better exchange crucial information on potential terrorists. A European Intelligence and Investigation Agency and a European Border and Coast Guard with full capabilities are key to that. Europe is the way to make the life of our citizens safer.
GeenStijl: Lijken nog warm. Guy Verhofstadt pleit voor EU-inlichtingendienstNiets nieuws onder de zon dit hoor. Na elke misinterpretatie van de koran staat de federale kwakzalver vooraan met een oplossing. Hij riep zelfs een keer dat we nog heel veel kunnen leren van IS, omdat ook zij geen grenzen en nationaliteiten kennen. Maar goed. Een "European Intelligence and Investigation Agency with full capabilities," dat klinkt uit Guy's mond natuurlijk even eng als het in werkelijkheid zou worden. Wat het toch met de EU? Waarom wil het een eigen strijdmacht terwijl intensievere samenwerking in NAVO-verband zoveel meer voor de hand ligt? En waarom een EU-inlichtingendienst terwijl je ook buiten de EU om nationale inlichtingenapparaten verder kunt synchroniseren? Ga eens gewoon weg en laat Europa met rust.
vrachtwagens verbieden.