Fitness Seller

Aanslag met vrachtwagen op kerstmarkt Berlijn (minstens 9 doden en 50 gewonden)

Hoeveel % komt er naar hier om te werken? En hoeveel daarvan gaan er ook daadwerkelijk aan werk geraken? Er is immer niet altijd werk voor al die "hoogopgeleiden"

Ik heb het niet over buitenlanders die werken, ik heb het over idealen die werken. Vrijheid van religie, sexuele vrijheid, vrijheid van meningsuiting, afschaffing slavernij, gelijkheid van vrouwen,...

Ik heb het niet over buitenlanders die werken, ik heb het over idealen die werken. Vrijheid van religie, sexuele vrijheid, vrijheid van meningsuiting, afschaffing slavernij, gelijkheid van vrouwen,...

Vrijheid van meningsuiting is ook al effe éénrichtingsverkeer.

Laatst bewerkt:
de ironie in deze foto...

BBxoDv6.jpg
© Bondskanselier Merkel bezoekt de plek van de aanslag. Bondskanselier Merkel bezoekt de plek van de aanslag.

volgens mij zijn ze een paar nulletjes vergeten

slechts 500 in een grote stad zoals Berlijn ?

ga er maar vanuit dat het merendeel van de moslimbevolking deze acties heimelijk goedkeurt en toejuicht,

iets met de ongemakkelijke waarheid
Let vooral op het tweede deel van de zin, "en dat zijn alleen degenen die de politie in beeld heeft"
Het kunnen er ook duizenden zijn. Ze weten het domweg niet precies, is ook lastig meten.

Let vooral op het tweede deel van de zin, "en dat zijn alleen degenen die de politie in beeld heeft"
Het kunnen er ook duizenden zijn.

die had ik ook gelezen,

maar er wonen tienduizenden moslims in Berlijn

hoeveel zijn er mordicus tegen deze vorm van terreur

en hoeveel van hen zal een geradicaliseerde broeder aangeven?

volgens mij zijn ze een paar nulletjes vergeten

slechts 500 in een grote stad zoals Berlijn ?

ga er maar vanuit dat het merendeel van de moslimbevolking deze acties heimelijk goedkeurt en toejuicht,

iets met de ongemakkelijke waarheid

Je gaat er van verschieten hoeveel er ook voor de sharia zijn. In binnen en buitenland. Die cijfers zijn hallucinant.

Tuurlijk, wie neemt nou niet zijn ID mee als ie een aanslag gaat plegen om deze vervolgens achter te laten op de plaats delict.

Goed voer voor conspiracy theories over false flags.

Als je niet verwacht om het er levend vanaf te komen dan maakt dat toch niet uit. Id meennemen of niet.

Terug
Naar boven