AndroidHealthClinic

Aanslag met vrachtwagen op kerstmarkt Berlijn (minstens 9 doden en 50 gewonden)

Bezoekers in dit topic

BREAKING

Verdachte doodgeschoten in Milaan tijdens een politiecontrole. Hij opende vuur op politie terwijl hij allah akbar riep, waarna hij is doodgeschoten. Een agent is in zijn schouder geraakt maar zal het overleven.
 
De politie van de Australische staat Victoria heeft zeven mensen gearresteerd die een terroristische aanval voorbereidden op kerstdag in Melbourne. Drie van hen zijn in staat van beschuldiging gesteld. De arrestaties volgden op verschillende invallen in het noord-westen van de stad. "We denken dat er plannen waren voor bomaanslagen en hebben daar bewijzen gevonden om dat te ondersteunen", aldus de politie.
Politie Melbourne verijdelt mogelijke aanslag op Kerstmis: 7 verdachten opgepakt
 
Laatst bewerkt:
nu is het wachten op de volgende aanslag ,ben benieuwd waar :driving:
 
,



ik moet zeggen dat beide partijen mij tot nu toe wat tegenvallen,

de veiligheidsdiensten zijn blijkbaar ook niet je van het (had ik wel van onze Duitse broeders verwacht)

anders kon Anus niet op zijn gemak met de trein er nog een dagje Parijs van maken gevolgd door lekker pizza smullen in Milaan

(alleen het desert zal hem wel zijn tegengevallen )

en ik had meer uitgedokterde aanslagen verwacht zoals meer steden tegelijk

(3 steden tegelijk in Nederland en ons land is verlamd) , eerst een normale aanslag dan

gevolgd door wat ploflims tijdens de hulpverlening ,een groot winkelcentrum compleet afsluiten

en uitroeien met een aantal boefjes tegelijk, kortom het betere terreurwerk

nu is het allemaal nog van het Action ,Wibra en Zeeman niveau

het voldoet wel maar de echte kwaliteit is ver te zoeken
 
Is die Anus in Milaan wellicht gecontroleerd dankzij etnisch profileren?
 
Is die Anus in Milaan wellicht gecontroleerd dankzij etnisch profileren?


indien waar zou ik dat echt een schoftenstreek vinden,

dat rascisme loopt de spuigaten uit

nu nog even wachten op de protesten van Typhoon en Sylvana en groot gelijk hebben ze
 
Racisten, kamervragen! Trap er niet in!

Amri, die deze week op de kerstmarkt in Berlijn met een gestolen vrachtwagen een aanslag pleegde, werd vannacht doodgeschoten in Milaan. Daar werd hij aangehouden door twee agenten bij een routinecontrole. Zij hebben verklaard dat ze hem aanhielden omdat ze het verdacht vonden dat iemand om drie uur 's nachts rondliep bij een treinstation dat al lang dicht was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Racist!!!!!

Als de dader een bejaarde zou zijn,dan ga je toch zeker ook 16 jarigen controleren :D

9k=-1.jpg
 
Ag5auyi.png
 
Back
Naar boven