Fitness Seller

Aanslag met vrachtwagen op kerstmarkt Berlijn (minstens 9 doden en 50 gewonden) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toch bedenkelijk vreemd dat bij praktisch elke terroristische aanslag hier in Europa die kerels hun identiteitskaart of iets dergelijk meenemen naar de plaats van de aanslag om daar dan doodleuk achter te laten

Inlichtingendiensten willen niet dat wij weten hoe zij het weten.
 
Er is een oud filmpje opgedoken waarop de voortvluchtige verdachte van de terreuraanslag in Berlijn, Anis Amri, te zien zou zijn. Te zien is dat de Tunesiër zichzelf filmt. De beelden zijn van september en zijn opgenomen in Berlijn.

De Tunesiër Anis Amri, die wordt verdacht van de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn, zat in Italië vier jaar in de cel. De 24-jarige voortvluchtige terreurverdachte zat in de gevangenis voor het in brand steken van een school.

Dat zeggen bronnen van de veiligheidsdiensten tegen de Tunesische radiozender Mosaique FM, meldt persbureau Reuters.
In Tunesië was hij ook een bekende van de politie. De in heel Duitsland gezochte terrorist werd in Oueslatia in Tunesië waar hij op 22 december 1992 werd geboren, bij verstek veroordeeld tot vijf jaar gevangenisstraf voor diefstal met geweld.
 
wat mij opvalt aan alle persoonsbeschrijvingen van gezochte vluchtelingen

bij terreur maar ook bij andere misdaden zoals diefstallen ,verkrachtingen en moorden zijn:


meerdere valse namen en valse paspoorten

strafblad in diverse landen

bekend bij de inlichtingendiensten of justitie in het thuisland of EU

al eerder afgewezen of uitgezet in enkele landen van de EU


volgens mij zitten wij in Europa nu opgescheept met heel veel doorgewinterde

criminelen , terroristen en in het minst slechte geval levenslange steuntrekkers

en analfabetische niksnutten waar geen enkele samenleving iets aan heeft

behalve dat het heel veel ellende oplevert en veel slachtoffers en geld gaat kosten
 
Inlichtingendiensten willen niet dat wij weten hoe zij het weten.

ze hebben van elke potentiele terrorist die bekend staat als geradicaliseerd in hun database heimelijk DNA afgenomen,

is niets spannends aan ,kwestie van elke target een paar dagen volgen en een geschikt moment afwachten tot

je bv een koffiebeker of weggegooide peuk kan bemachtigen
 
Omdat zijn identiteit wel naar buiten moet en als je niets zegt wordt achteraf gevraagd hoe weten jullie dat.
"hihi zeggen we toch lekker niet :p"
- "omg, de inlichtingendienst raakt aan inlichtingen en wil niet zeggen hoe!!!!"

:s
 
volgens mij zitten wij in Europa nu opgescheept met heel veel doorgewinterde criminelen , terroristen en in het minst slechte geval levenslange steuntrekkers en analfabetische niksnutten waar geen enkele samenleving iets aan heeft behalve dat het heel veel ellende oplevert en veel slachtoffers en geld gaat kosten

De polizei in Europa is niet te benijden in ieder geval, vooral in Duitsland.
 
wat mij opvalt aan alle persoonsbeschrijvingen van gezochte vluchtelingen

bij terreur maar ook bij andere misdaden zoals diefstallen ,verkrachtingen en moorden zijn:


meerdere valse namen en valse paspoorten

strafblad in diverse landen

bekend bij de inlichtingendiensten of justitie in het thuisland of EU

al eerder afgewezen of uitgezet in enkele landen van de EU


volgens mij zitten wij in Europa nu opgescheept met heel veel doorgewinterde

criminelen , terroristen en in het minst slechte geval levenslange steuntrekkers

en analfabetische niksnutten waar geen enkele samenleving iets aan heeft

behalve dat het heel veel ellende oplevert en veel slachtoffers en geld gaat kosten

En ik dacht dat het hoogopgeleiden waren.
 
De grap is er ondertussen wel van af, kuttekop.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven