- Waardering
- 22.094
Dit kan echt niet! Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Foto v.d week:
![]()
Denk dat er wel wat indrukwekkendere foto van de week wordt verkozen. Zeg dan ik denk er voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kan echt niet! Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Foto v.d week:
![]()
An explosion has ripped through Mexico's best-known fireworks market on the northern outskirts of the capital, leaving at least 12 people dead and 70 injured.
The blast occurred around 2:50 pm Tuesday, destroying the open-air San Pablito Market in Tultepec, which had more than 300 stalls. Television footage shows a huge plume of smoke billowing in the sky while fireworks keep going off and exploding mid-air.
10 dagen te vroeg.Ondertussen in Mexico
Het is eens wat anders dan lijken die van een brug bungelen, of onthoofdingen met een kettingzaag.
Doet me denken aan Enschede:Ondertussen in Mexico
Het is eens wat anders dan lijken die van een brug bungelen, of onthoofdingen met een kettingzaag.
Obama en Clinton hun gematigde rebellen in Syrië, zijn terroristen, zegt deze ontsnapte journalist.
Huh, maar Obama is toch het beste wat de mensheid is overkomen sinds het nieuwe millenium? Dat zegt iedereen altijd op facebook en op de publieke omroep, dus moet het wel waar zijn.