MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Dit kan echt niet! Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.

Foto v.d week:

0578-4051744-Russian_Ambassador_Andrei_Karlov_s_widow_Marina_accompanied_by_h-a-19_1482265329334.jpg

Denk dat er wel wat indrukwekkendere foto van de week wordt verkozen. Zeg dan ik denk er voor.

Jij hebt gewoon wat tegen Russen! :mad:

Ik ben ook caucasian ::P

We dwalen af.

Ondertussen in Mexico
An explosion has ripped through Mexico's best-known fireworks market on the northern outskirts of the capital, leaving at least 12 people dead and 70 injured.

The blast occurred around 2:50 pm Tuesday, destroying the open-air San Pablito Market in Tultepec, which had more than 300 stalls. Television footage shows a huge plume of smoke billowing in the sky while fireworks keep going off and exploding mid-air.

Het is eens wat anders dan lijken die van een brug bungelen, of onthoofdingen met een kettingzaag.

Sick.

Obama en Clinton hun gematigde rebellen in Syrië, zijn terroristen, zegt deze ontsnapte journalist.

Obama met zijn 'change', kom op zeg. Dat is marketing en promotie geweest. Heeft weinig gerealiseerd, ja gebakken lucht en polariseren. Denk alleen al aan zijn militaire doctrine en de werkelijkheid die hem van alle kanten ingehaald heeft. Denk aan zijn health care programma. Denk aan zijn buitenlandse beleid. Denk aan zijn economische beleid. Hij hoort in het rijtje thuis van de slechtst presterende presidenten. Maar 'yes we can' blijft kennelijk zelfbevrediging voor bepaalde oortjes.

Terug
Naar boven