Dus jij wil zeggen dat meer dan 0,5% van de Tunesische bevolking IS-aanhanger is?
Geen idee, ik maak in ieder geval geen claims die ik niet kan onderbouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij wil zeggen dat meer dan 0,5% van de Tunesische bevolking IS-aanhanger is?
Dat je hier alleen maar even meldt dat IS verkondigt in naam van de islam te handelen en er daardoor een link met islam is.
Er is een link met islam, namelijk de link die IS zelf legt.
De link is niet normaal, niet logisch, niet terecht, niet .. etc.
Maar de IS legt deze link wel, zelf..Of wil jij nu zeggen dat dit niet zo is?
Nee dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af waarom je dat hier wilt benadrukken. Ik ga toch ook niet in elk voetbaltopic posten dat er op gras wordt gevoetbald en de bal rond is...
Voetbal is oorlog!

Oké dus moet het gesprek omtrent deze moordpartij gaan over islam? Veel plezier met discussiëren dan want dan word je niet veel wijzer.
---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:03 ----------
3000 van 11 miljoen inwoners is volgens mij 0,00027% dus waarom je mij moet corrigeren voor wat betreft afgerond 100% snap ik niet helemaal.
Wat zegt het dan over de rest van de bevolking ? Jij bent ook maar luk raak conclusies aan het trekkenBen jij een islamiet? Als 3000 IS ers uit tunesie komen zegt dat wel wat over de radicalisatiegraad. Denk maar niet dat er minder/evenveel sympatisanten zijn als dat er zouden zijn in een land waaruit maar 1 ISer voortkomt. Het feit dat er 3k zijn die tot actie over willen gaan zegt veel over de rest van de bevolking. Dat moet je niet bagatelliseren naar 0,00027% gevaarlijke mensen.
Wat zegt het dan over de rest van de bevolking ? Jij bent ook maar luk raak conclusies aan het trekken
Als 3000 IS ers uit tunesie komen zegt dat wel wat over de radicalisatiegraad. Denk maar niet dat er minder/evenveel sympatisanten zijn als dat er zouden zijn in een land waaruit maar 1 ISer voortkomt. Het feit dat er 3k zijn die tot actie over willen gaan zegt veel over de rest van de bevolking. Dat moet je niet bagatelliseren naar 0,00027% gevaarlijke anti westerse mensen.
De politiek correcte propagandamachine is ook weer aangezet dus.

Hoezo ? Als IS het zou opeisen hadden we het toch al gehoord (heb ik nog nergens gelezen?? misschien heb ik het gemist). Als het een aanslag van IS is en ze eisen het niet op streven ze het hele doel van terrorisme voorbij, het creëren van angst.
Net als of een lone wolf niet tot de opties behoort. Tristan van de Vlis was toch ook niet per definitie een terrorist die een kruistocht voerde voor het christendom.