AndroidHealthClinic

Aanslag op toeristenhotel in Tunesië, zeker zeven doden

als het jouw familie betrof ,zou je wel anders piepen,wou s zien of je dan nog niet een gevoelensmens zou zijn

Dik kans, maar het betreft mijn familie niet.
Goed argument ook, vertel me meer.

1z1h8ia.jpg

2ptwcad.jpg

Verschrikkelijk. . Zou jij maar zijn en je chick die daar staat

Meest irritante land, qua opdringerigheid naar toeristen toe, voor op vakantie te gaan. Ik had er zelf ook een aanslag willen plegen.
Hopelijk meer van hun eigen volk geraakt dan toeristen. En hopelijk blijft iedereen daar lekker weg nu

Ik dacht dat jij een redelijk normaal denkend persoon was, maar deze uitspraak grenst echt aan extreme zwakzinnigheid. Fucking hell man, opdringerige verkopers kunnen als reden kunnen zien waarom je een land kapot wil.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Dat was nog mijn meest normale reactie. Van mij mogen ze mekaar daar allemaal lekker opblazen. Sterker nog,
stuur er nog wat meer wapens en explosieven naar dat er zeker niemand vergeten word. Enige jammere is dat er
weer onschuldige mensen moeten tussen zitten

Oh wacht deze uitspraak is nog erger.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Je bent zo ie zo een klotemogool als je in 1 van die landen je geld gaat uitgeven (Tunis,Maroc, Turkiye, etc) want deze mensen willen ons niet dus wat doe je dan daar??

Ga lekker in Euroland op vakantie of anders naar USA of Azie.

Tunesiërs zijn allemaal vol lof over Nederland dus waar je deze onzin vandaan haalt is mij een raadsel. En ik heb het niet over een Tunesisch 14 jarig pubertje in de Bijlmer.

Hoe zou jij het oplossen dan zo lang mogelijk aaien ckr hahahh net als de rest hier

nee ik blijf liever moord en brand schreeuwen om vervolgens acties aan te dragen die niet realiseerbaar zijn en op z'n minst in strijd met drie grondwetten en minimaal de hele humanistische revolutie in europa om zouden draaien

dat is pas een oplossing waar we in het westen van gediend zijn

nee ik blijf liever moord en brand schreeuwen om vervolgens acties aan te dragen die niet realiseerbaar zijn en op z'n minst in strijd met drie grondwetten en minimaal de hele humanistische revolutie in europa om zouden draaien

dat is pas een oplossing waar we in het westen van gediend zijn

Niet realiseerbaar?

8ea.jpg

De religie van de vrede slaat weer toe.

Please do not make this about religion.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Hey leuk... zolang het een zelfmoordaanslag is met 5 personen... 5 islamieten minder, heb ik er wel voor over

Jij behoort wellicht tot de minst intelligente mensen van DBB. En dat wil al heel veel zeggen.

Please do not make this about religion.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Jij behoort wellicht tot de minst intelligente mensen van DBB. En dat wil al heel veel zeggen.

Waarom niet?

De islam is een religie..toch?
De IS staat voor Islamitische Staat..toch?

Waarom niet als feit zien dat dit een religie kwestie is? Je wilt je ogen sluiten voor dit feit, maar het blijft er toch want het is gewoon zo.

Waarom niet?

De islam is een religie..toch?
De IS staat voor islamitische Staat..toch?

Waarom niet als feit zien dat dit een religie kwestie is? Je wilt je ogen sluiten voor dit feit, maar het blijft er toch want het is gewoon zo.

Als je met zulke als a dan b redeneringen komt heb ik er nog een paar:

- Tunesië is 99,9% islamitisch
- afgerond 100% van de bevolking verafschuwt deze gebeurtenis

dus heeft geen legitieme grondslag in religie

Nog eentje:

- tijdens de ramadan mag je helemaal niet op het strand naar (half)naakte vrouwen kijken
- de schutter deed dit wel

ergo hij was geen echte moslim

Nog een:

- Tunesie is 99,9% islamitisch
- deze "IS-strijder" verpest moedwillig de gehele economie van zijn islamitische woonland

ergo heeft geen grondslag in islam

Zo kan ik er nog wel 100 verzinnen. Feit is en blijft dat dit een totale mafkees is waarvan niemand dit had verwacht. 23 jaar en piloot in opleiding (wat in Tunesië betekent dat je echt van goede huize komt, lenen bestaat niet) uit een grote stad ver van deze toeristische stad. Eigenlijk is dit een beetje hetzelfde als Tristan van der Vlis in Alphen ad Rijn paar jaar geleden, alleen dan 6x zo dodelijk.

Als je met zulke als a dan b redeneringen komt heb ik er nog een paar:

- Tunesië is 99,9% islamitisch
- afgerond 100% van de bevolking verafschuwt deze gebeurtenis

dus heeft geen legitieme grondslag in religie

Nog eentje:

- tijdens de ramadan mag je helemaal niet op het strand naar (half)naakte vrouwen kijken
- de schutter deed dit wel

ergo hij was geen echte moslim

Nog een:

- Tunesie is 99,9% islamitisch
- deze "IS-strijder" verpest moedwillig de gehele economie van zijn islamitische woonland

ergo heeft geen grondslag in islam

Zo kan ik er nog wel 100 verzinnen. Feit is en blijft dat dit een totale mafkees is waarvan niemand dit had verwacht. 23 jaar en piloot in opleiding (wat in Tunesië betekent dat je echt van goede huize komt, lenen bestaat niet) uit een grote stad ver van deze toeristische stad. Eigenlijk is dit een beetje hetzelfde als Tristan van der Vlis in Alphen ad Rijn paar jaar geleden, alleen dan 6x zo dodelijk.

Ik snap je post maar het heeft er weinig mee te maken aangezien ik alleen reageer op ''Please do not make this about religion.''.

Het feit dat IS dit heeft gedaan, maakt het zelf al over religie.
Of het nu legitiem is, eerlijk is, dat maakt niet uit.

Ik zeg niet dat alle moslims het hier mee eens zijn, tuurlijk niet, dat weet ik zelf ook wel..
Het is en blijft werk van de IS, welke dingen doen uit naam van religie. Het feit is dus dat het met religie te maken heeft. Dat het een kant (slechte kant) van de religie is, dat vinden wij allemaal (hopelijk), maar religie is er wel..

Als er een groep is die dingen doet uit naam van God en gelooft in het katholieke geloof, dan doen zij dingen en dat heeft te maken met religie. Wij keuren het niet goed, het zijn geen ''echte'' katholieken, maar vanuit hun ogen is het vanuit religie. Zij brengen de kwestie zelf erin.

Ik snap je post maar het heeft er weinig mee te maken aangezien ik alleen reageer op ''Please do not make this about religion.''.

Het feit dat IS dit heeft gedaan, maakt het zelf al over religie.
Of het nu legitiem is, eerlijk is, dat maakt niet uit.

Ik zeg niet dat alle moslims het hier mee eens zijn, tuurlijk niet, dat weet ik zelf ook wel..
Het is en blijft werk van de IS, welke dingen doen uit naam van religie. Het feit is dus dat het met religie te maken heeft. Dat het een kant (slechte kan) van de religie is, dat vinden wij allemaal (hopelijk), maar religie is er wel..

Oké dus moet het gesprek omtrent deze moordpartij gaan over islam? Veel plezier met discussiëren dan want dan word je niet veel wijzer.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:03 ----------

Behalve de 3000 Tunesische IS'ers dan. Alsook het zootje ongeregeld dat naar de 80 moskeeën ging die ze na deze aanslag halsoverkop opdoekten.

3000 van 11 miljoen inwoners is volgens mij 0,00027% dus waarom je mij moet corrigeren voor wat betreft afgerond 100% snap ik niet helemaal.

Oké dus moet het gesprek omtrent deze moordpartij gaan over islam? Veel plezier met discussiëren dan want dan word je niet veel wijzer.

Nee, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik reageer enkel en alleen op ''Please do not make this about religion.'', om aan te geven dat IS het al gemaakt heeft dat religie er iets mee te maken heeft. Tuurlijk hoeft het niet over de Islam te gaan, dat is (in mijn ogen dan) een heel andere 'categorie' dan de IS..

Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat de IS zichzelf verkondigd als islamistisch en daarmee zichzelf ziet als een religie. Vandaar dat de religie kwestie er al is.

Ik vind het afschuwelijk en onterecht dat IS zulke dingen doet uit naam van de islam, begrijp me hierin aub niet verkeerd.

Nee, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik reageer enkel en alleen op ''Please do not make this about religion.'', om aan te geven dat IS het al gemaakt heeft dat religie er iets mee te maken heeft. Tuurlijk hoeft het niet over de islam te gaan, dat is (in mijn ogen dan) een heel andere 'categorie' dan de IS..

Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat de IS zichzelf verkondigd als islamistisch en daarmee zichzelf ziet als een religie. Vandaar dat de religie kwestie er al is.

Ik vind het afschuwelijk en onterecht dat IS zulke dingen doet uit naam van de islam, begrijp me hierin aub niet verkeerd.

nou ja bedankt voor het ventileren van IS' verkondigingen dan.

Terug
Naar boven