MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teruggekeerd uit syrie en dat loopt dan los.
Bij terugkomst uit syrie gewoon een kogel gevuld met varkensbloed door hun achterlijke hoofd heen knallen.

Volgens mij snap je het nog steeds niet helemaal, er wordt nergens vol gas tegenin gegaan. Er wordt juist uitermate veel getolereerd totdat de tolerantie elke maatstaf te buiten gaat en nog is het niet genoeg.

Maar als jij vol gas ergens tegen ingaat ziet, doormiddel van een karikatuur in een krant, dan zeg ik het nogmaals, dan heb je echt de intellectuele inhoud van een aardappel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Teruggekeerd uit syrie en dat loopt dan los.
Bij terugkomst uit syrie gewoon een kogel gevuld met varkensbloed door hun achterlijke hoofd heen knallen.

ja dat zou alles oplossen en zeker meteen geaccepteerd worden

Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.

Op het moment dat je afreist om te gaan vechten voor een ander land dan heb je hier niks meer te zoeken. Dus niet in een opvangcentrum tijd en geld aan besteden, terugsturen aan de grens naar waar ze vandaan komen is de enige optie.

Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.

In 40-45 hadden ze ook van die opvangcentra. Dat scheen toen ook wel goed te werken.

Ben jij zo'n linkse? Opvangcentrumpje, laat me niet lachen.
Die gasten hebben hier niets meer te zoeken.

• Like
Waarderingen: Ot92
Op het moment dat je afreist om te gaan vechten voor een ander land dan heb je hier niks meer te zoeken. Dus niet in een opvangcentrum tijd en geld aan besteden, terugsturen aan de grens naar waar ze vandaan komen is de enige optie.

En die gasten van Satudarah dan? En Nederlandse militaire die missies doen voor de U.S. ?
Allemaal terug sturen?

ja dat zou alles oplossen en zeker meteen geaccepteerd worden Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.

militairen riskeren hun leven in dienst van hun land en verdienen dan ook wel enige ondersteuning van het desbetreffende land in het traject erna. Moslimgekkies reizen af naar die landen in dienst van een achterlijke religie. gewoon paspoort afpakken en het land niet in laten, probleem opgelost.

militairen riskeren hun leven in dienst van hun land en verdienen dan ook wel enige ondersteuning van het desbetreffende land in het traject erna. Moslimgekkies reizen af naar die landen in dienst van een achterlijke religie. gewoon paspoort afpakken en het land niet in laten, probleem opgelost.

Vrijheidsstrijders riskeren hun leven in naam van de vrijheid en niet in de naam van grote internationale bedrijven en smerige politiek.

Vrijheidsstrijders riskeren hun leven in naam van de vrijheid en niet in de naam van grote internationale bedrijven en smerige politiek.
op deze conspiracy onzin ga ik verder niet in maar het punt wat ik probeer te maken is dat een uitzendend land directe verantwoordelijkheid heeft over zijn militairen en dit niet het geval is bij Syrië gangers

B6v9OePCIAAZChP.png

Het gebruikelijke islamvingertje.

Er is maar 1 god, wollah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven