AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij snap je het nog steeds niet helemaal, er wordt nergens vol gas tegenin gegaan. Er wordt juist uitermate veel getolereerd totdat de tolerantie elke maatstaf te buiten gaat en nog is het niet genoeg.
Maar als jij vol gas ergens tegen ingaat ziet, doormiddel van een karikatuur in een krant, dan zeg ik het nogmaals, dan heb je echt de intellectuele inhoud van een aardappel.
Teruggekeerd uit syrie en dat loopt dan los.
Bij terugkomst uit syrie gewoon een kogel gevuld met varkensbloed door hun achterlijke hoofd heen knallen.
ja dat zou alles oplossen en zeker meteen geaccepteerd worden
Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.
ja dat zou alles oplossen en zeker meteen geaccepteerd worden
Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.
Straffe taal weer van Broto..
Niet hetgeen wat ik zoek of ook maar wil tegenkomen op een forum zoals dit.
Op het moment dat je afreist om te gaan vechten voor een ander land dan heb je hier niks meer te zoeken. Dus niet in een opvangcentrum tijd en geld aan besteden, terugsturen aan de grens naar waar ze vandaan komen is de enige optie.
http://nieuws.marokko.nl/35328/marokkaanse-jongens-redden-man-49-mag-ook-gezegd-worden/
Los van het feit dat bommetjes op isis de beste oplossing is in mijn ogen.

ja dat zou alles oplossen en zeker meteen geaccepteerd worden Kan me er trouwens wel in vinden dat de afgereisde mensen in een opvangcenter komen, net zoals militairen die uitgezonden zijn om weer hun plekje te vinden in de samenleving. Isolement is een van de gevaarlijkste dingen die je kan hebben in een samenleving.
Je weet toch wel dat allang blijkt dat het geen Marokkanen waren?![]()

militairen riskeren hun leven in dienst van hun land en verdienen dan ook wel enige ondersteuning van het desbetreffende land in het traject erna. Moslimgekkies reizen af naar die landen in dienst van een achterlijke religie. gewoon paspoort afpakken en het land niet in laten, probleem opgelost.
In 40-45 hadden ze ook van die opvangcentra. Dat scheen toen ook wel goed te werken.
Ben jij zo'n linkse? Opvangcentrumpje, laat me niet lachen.
Die gasten hebben hier niets meer te zoeken.
op deze conspiracy onzin ga ik verder niet in maar het punt wat ik probeer te maken is dat een uitzendend land directe verantwoordelijkheid heeft over zijn militairen en dit niet het geval is bij Syrië gangersVrijheidsstrijders riskeren hun leven in naam van de vrijheid en niet in de naam van grote internationale bedrijven en smerige politiek.