XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat jij je morele waardes uit een boek haalt ipv zelf na te denken, daarom verschillen die.

Omdat kannibalen bestonden uit achterlijke stammen die voor een reden andere mensen uit andere stammen opaten.

Blijf jij maar geloven zonder na te denken.

Allah en iedereen weet dat je full of shit bent.

die kanibalen dachten ook zelf na?

Net zoals Hitler en Lenin

hahaha

blijf maar liegen tegen jezelf

Wat praat jij ?

we hebben het hierover morele waarden

en hoe die tot stand komen en worden bepaald.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Sorry typo

bedoelde dat je als atheist.

Een atheïst heeft geen morele waardes omdat hij niet geloofd? Wordt helemaal fraai hier.

Een atheïst heeft geen morele waardes omdat hij niet geloofd? Wordt helemaal fraai hier.

Een atheist heeft het recht niet om van andere atheïsten iets te eisen.

Why should i listen to you?

YOLO!!!!

Waarom zou ik?

Waarom is stelen slecht?

Waarom is haat, belediging, vermoorden, liegen slecht?

vertel mij maar als atheist waarom stelen slecht is?

Ik wordt er alleen maar rijker van?

die kanibalen dachten ook zelf na?

Net zoals Hitler en Lenin

hahaha

blijf maar liegen tegen jezelf

hahahahahahah, grapjas (not)

Die kannibalen konden beperkt nadenken, zoals jij nu.

Waarom haal je Hitler er altijd bij? Verwacht jij dat iedereen die morele waardes volgt of kan inzien? Learn your history nogmaal. Lenin en Hitler zijn het product van gebeurtenissen in hun jeugd waardoor ze zonder de mogelijkheid morele waardes te ontwikkelen zijn komen te zitten.

Dit heeft te maken met psychische invloed op de ontwikkeling van de hersenen, specifiek vooral de prefrontale cortex.

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

YOLO!!!!

Waarom zou ik?

Waarom is stelen slecht?

Go f**k a cactus please.

Ik ben geen atheïst zoals je al weet.

hahahahahahah, grapjas (not)

Die kannibalen konden beperkt nadenken, zoals jij nu.

Waarom haal je Hitler er altijd bij? Verwacht jij dat iedereen die morele waardes volgt of kan inzien? Learn your history nogmaal. Lenin en Hitler zijn het product van gebeurtenissen in hun jeugd waardoor ze zonder de mogelijkheid morele waardes te ontwikkelen zijn komen te zitten.

Dit heeft te maken met psychische invloed op de ontwikkeling van de hersenen, specifiek vooral de prefrontale cortex.

leugens, leugens, leugens.

hahaha

je blijft alleen maar liegen tegen jezelf.

Een atheist heeft het recht niet om van andere atheïsten iets te eisen. Why should i listen to you? YOLO!!!! Waarom zou ik? Waarom is stelen slecht? Waarom is haat, belediging, vermoorden, liegen slecht? vertel mij maar als atheist waarom stelen slecht is? Ik wordt er alleen maar rijker van?

omdat jij ook niet wilt dat er van jou gestolen word. zo moeilijk is dat niet, je gezond verstand gebruiken. blijkt wel moeilijker te zijn voor middeleeuws denkende extreem dogmatische islamieten.

YOLO!!!!

Waarom zou ik?

Waarom is stelen slecht?

Vertel jij als moslim eens waarom het slecht is dan.

inb4 ''anders kom je in de hel'' (als enige reden)

diep van binnen weet jij ook dat er een god (swt) is.

Bid tot hem en vraag hem om jouw te leiden naar de waarheid.

Moge Allah (swt) jouw leiden naar de waarheid.

b*ch please. Je weet men denkwijze over het bestaan van God al.

Ik zie het niet alleen zo simpel als jou. Het is wat gecompliceerder dan dat idiote boek van je.

Moge jij het ware pad volgen en dit vol vertrouwen in de waarheid belijden. Dus niet om alleen maar in de hemel te geraken.

omdat jij ook niet wilt dat er van jou gestolen word. zo moeilijk is dat niet, je gezond verstand gebruiken. blijkt wel moeilijker te zijn voor middeleeuws denkende extreem dogmatische islamieten.

waarom is het slecht?

omdat het slecht is voor mij?

Maar als ik niet gepakt wordt niet, dus ik ga gewoon lekker stelen!!!!!

hahaha, doet me denken aan al die bankiers die jullie bestelen.

Na al je posts heb je mijn vraag nog steeds niet beantwoord :( Wat kunnen we uit de koran halen, dat niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging?

inb4 check vorige posts die niet aan mijn eisen voldoen
inb4 youtube link
inb4 allah (swt) knows best

Please somebody strike down TheDeen.

Allah, ik bid tot je laat TheDeen nu door een bliksemschicht geraakt worden. Verlos ons van het idiote.

elke keer dat jij op hem reageert verlies je hersencellen.

b*ch please. Je weet men denkwijze over het bestaan van God al.

Ik zie het niet alleen zo simpel als jou. Het is wat gecompliceerder dan dat idiote boek van je.

Moge jij het ware pad volgen en dit vol vertrouwen in de waarheid belijden. Dus niet om alleen maar in de hemel te geraken.

ik heb het al gevonden :)

jij "weet niet wat er is" if i recall correctly.

Maar durft tegelijk wel te zeggen dat god (swt) niet bestaat. astaffrullah

Someone is a bit cuckoo....

:p

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Na al je posts heb je mijn vraag nog steeds niet beantwoord :( Wat kunnen we uit de koran halen, dat niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging?

inb4 check vorige posts die niet aan mijn eisen voldoen
inb4 youtube link
inb4 allah (swt) knows best

ik heb je genoeg gestuurd. blijf je ogen maar sluiten...

ik heb het al gevonden :)

jij "weet niet wat er is" if i recall correctly.

Maar durft tegelijk wel te zeggen dat god (swt) niet bestaat. astaffrullah

Someone is a bit cuckoo....

:p

Ik weet ongeveer wat er is. Maar dat gaat voorbij mijn mogelijkheden en al zeker voorbij die van jou.

Ik heb ook nooit gezegd dat God niet bestaat. Ik vind het benoemen van iets wat je niet begrijpt alleen een beetje menselijk van aard. Altijd alles willen verklaren binnen de mogelijkheden van je lichaam gaat je niet ver brengen daarbij.

kan jij een middellange post in elkaar knutselen zonder drogreden erin?

Ik weet ongeveer wat er is. Maar dat gaat voorbij mijn mogelijkheden en al zeker voorbij die van jou.

Ik heb ook nooit gezegd dat God niet bestaat. Ik vind het benoemen van iets wat je niet begrijpt alleen een beetje menselijk van aard. Altijd alles willen verklaren binnen de mogelijkheden van je lichaam gaat je niet ver brengen daarbij.

We moeten verklaren wat we kunnen verklaren.

En god (swt) kunnen we verklaren.

Einstein wist dit zelfs beter dan jouw. En hij geloofde ook in een god.

Nuf said.

niet te veel liegen tegen jezelf. De antwoord is overal om je heen open je ogen!!!

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

kan jij een middellange post in elkaar knutselen zonder drogreden erin?

kan je svp niet huilen/schelden/negatief zijn?

We moeten verklaren wat we kunnen verklaren.

En god (swt) kunnen we verklaren.

Einstein wist dit zelfs beter dan jouw. En hij geloofde ook in een god.

Nuf said.

niet te veel liegen tegen jezelf. De antwoord is overal om je heen open je ogen!!!

image.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven