Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Koning Drogreden, leider der Hypocrieten heeft gesproken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koning Drogreden, leider der Hypocrieten heeft gesproken!
Vergeef hen Allah, want ze weten niet wat ze zeggen.
Je denkt alles beter te weten dan de moslimgeleeden.
Wat jij hier zegt over de islam, de koran en hadith klopt niet.
Je beschikt simpelweg niet over de kennis om erover te kunnen praten.
Je kan geen authentiek arabisch, hebt geen kennis over fiqh, tassawuf, tafseer en de daleel.
Accepteer gewoon dat je helemaal niks weet en niet gekwalificeerd bent om iets over de islam te claimen.
islam IS NIET ZWART & WIT!!!! IN HET BERECHTEN VAN MENSEN!!!!
Hier laat je duidelijk zien dat je geen empathie hebt. En niks weet over islam.
Je denkt dat allah (swt) dingen doet om menselijk redenen.
Je vergelijkt Allah (swt) met een mens asstafrullah.
Een mens test om dingen te weten.
Allah (swt) test niet om dezelfde redenen als mensen!!!
Allah (swt) is niet te vergelijken met iets op deze wereld. Hij is onbedenkbaar!
Allah (swt) weet alles. En alleen allah (swt) weet waarom hij mensen test. En waarom het leven zo is zoals het is.
Je laat nogmaals zien dat je geen arabisch kan niks van de tafseer af weet. en/of dingen verkeerd interperteer!!
http://c00022506.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/11_78.png
Transliteration
Wajaahu qawmuhu yuhraAAoona ilayhiwamin qablu kanoo yaAAmaloona assayyi-ati qalaya qawmi haola-i banatee hunna atharulakum fattaqoo Allaha wala tukhzooni fee dayfeealaysa minkum rajulun rasheed
Sahih International
And his people came hastening to him, and before [this] they had been doing evil deeds. He said, "O my people, these are my daughters; they are purer for you. So fear Allah and do not disgrace me concerning my guests. Is there not among you a man of reason?"
Muhsin Khan
And his people came rushing towards him, and since aforetime they used to commit crimes (sodomy, etc.), he said: "O my people! Here are my daughters (i.e. the daughters of my nation), they are purer for you (if you marry them lawfully). So fear Allah and degrade me not as regards my guests! Is there not among you a single right-minded man?"
Pickthall
And his people came unto him, running towards him - and before then they used to commit abominations - He said: O my people! Here are my daughters! They are purer for you. Beware of Allah, and degrade me not in (the person of) my guests. Is there not among you any upright man?
Yusuf Ali
And his people came rushing towards him, and they had been long in the habit of practising abominations. He said: "O my people! Here are my daughters: they are purer for you (if ye marry)! Now fear Allah, and cover me not with shame about my guests! Is there not among you a single right-minded man?"
Shakir
And his people came to him, (as if) rushed on towards him, and already they did evil deeds. He said: O my people! these are my daughters-- they are purer for you, so guard against (the punishment of) Allah and do not disgrace me with regard to my guests; is there not among you one right-minded man?
Dr. Ghali
And his people came to him, hurrying to him; and earlier they had been doing odious deeds. He said, "O my people, these are my daughters; they are purer for you. So, be pious to Allah, and do not disgrace me in my guests. Is there not among you a (really) right-minded man?"
Nergens staat het woord verkracht!!
Je lieg tegen jezelf of interperteerd de dingen verkeerd omdat je geen kennis hebt.
God (swt) weet dat ik dit niet van de site van Harun Yahya heb. Ga ook geen moeite doen om hierop in te gaan.
Accepteren is iets wat jij niet kan.
Ik zei alleen dat Einstein geen atheist was zoals sommige hier.
Einstein had een hoog IQ en geloofde in iets.
Jullie zeggen hoog IQ staat gelijk aan ongeloof.
Ik laat alleen met een voorbeeld zien dat wat jullie zeggen niet klopt.
Wat julie hier doen is tegen jullie zelf liegen!!
Oke dan weet ik dat ook.
Jij vindt het dus goed als een kanibaal jouw opeet? Ze lopen namelijk nog steeds rond. Of als een homo (iemand van de stad Sodom) jouw verkracht?
En je hele mumbo jumbo over waarden en normen die door natuur worden gevormd klopt niet.
Waarden en normen worden door kennis, ratio (religie, de boodschappers van god (swt)) gevormd. De natuur bepaalt alleen hoe wij ermee om kunnen gaan. Een moslim mag bijv. uit noodweer (als het nodig is om te overleven) regels verbreken.
Kanibalen, homo's doen de dingen die zij doen niet uit noodweer!! Niet dingen verzinnen!!
Ik ken genoeg gelovige moslims die antropologie, sociologie studeren!!!
Je weet simpel gezegd gewoon niet waar je over praat.
Wij moslims weten heel veel van wetenschap.
Kijk maar naar alle uitvindingen die door moslims zijn gedaan.
Of doe jij daar je ogen voor dicht.
Het ongeloof in god staat niet gelijk aan wetenschap.
Jullie ongelovigen moeten stoppen met het kapen van wetenschap.
Het is te triest voor woorden.
En het is erg hypocriet van jouw dat je weigert om te luisteren naar moslimgeleerden, maar wel kan luisteren naar atheïstischegeleerden.
Hypocriet! je lieg gewoon tegen jezelf keer op keer!
Ik waarschuw je alleen.
Wat je met die waarschuwing doet moet je zelf weten.
Allah (swt) knows best.
PS Er zijn genoeg moslims die een andere parcours volgen. De feiten zijn dat islam de sterkst groeiende religie ter wereld is.
Take it like a man and stop crying.
---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------
Wat jij hier zegt is uit context gerukt.
Jij weet niks en ga hier dus ook niet op in.
Normen en waarden zijn er al sinds de primitieve mens, zelfs bij apen is dit aanwezig. Waarom bijv. elkaar niet doden? Omdat men afhankelijk was van de rest van de groep om te overleven, de mens heeft er juist baat bij om anderen van zijn soort te beschermen. Ook als je een ander helpt zal die je later misschien ook uit de nood helpen. Het is allemaal niet zo moeilijk als je wat van evolutie en geschiedenis kent. Nergens in de geschiedenis heeft religie bijgedragen tot betere ethiek, wel integendeel.
Je weet dus niet wat allegorie, beweringen en bedreigingen zijn, en bent te blind om dat toe te geven.
Maak allah is trots en gedraag je niet als een onderontwikkeld klein kind, ken eerst je termen voordat je met """feiten"""en """bewijs""" aankomt.
dat er een paar rotte appels zijn die de normen en waarden niet respecteren betekent niet dat iedereen die niet in de islam gelooft zich zo gedraagt. er zijn net zo goed islamieten die op dezelfde manier blind zijn voor ethische waarden brb![]()
Maar weer eens een bevestiging hoe zwakzinnig je bent.
Maar weer eens een bevestiging hoe zwakzinnig je bent.
Dus omdat een administratief medewerker in een soort van bibliotheek van de U.S. Army War College, zegt dat Israël achter 9/11 zit, en het laat lijken alsof hij een hoge functie bekleedde (wat dus NIET zo is), om zo geloofwaardiger over te komen, is het waar? Zonder dat er ook maar een enige vorm van bewijs is? Seriously, dat is waar jij in gelooft?Zoek het maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=5jwieqSNpnM