Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bewijsmateriaal ( de restanten van de twintowers ) zijn achterovergedrukt en er is nooit een onderzoek gedaan naar hoe het kan dat die gebouwen zo snel in elkaar gestort zijn. Er is al meerdere keren een vliegtuig in een appartementsblok gevlogen en nog nooit heeft dit tot het instorten van het gebouw geleid. De twintowers waren een uitzondering en dat gelooft u wel?Dus omdat een administratief medewerker in een soort van bibliotheek van de U.S. Army War College, zegt dat Israël achter 9/11 zit, en het laat lijken alsof hij een hoge functie bekleedde (wat dus NIET zo is), om zo geloofwaardiger over te komen, is het waar? Zonder dat er ook maar een enige vorm van bewijs is? Seriously, dat is waar jij in gelooft?
Dat is geen bewijs kerel...Het bewijsmateriaal ( de restanten van de twintowers ) zijn achterovergedrukt en er is nooit een onderzoek gedaan naar hoe het kan dat die gebouwen zo snel in elkaar gestort zijn. Er is al meerdere keren een vliegtuig in een appartementsblok gevlogen en nog nooit heeft dit tot het instorten van het gebouw geleid. De twintowers waren een uitzondering en dat gelooft u wel?
http://www.youtube.com/watch?v=UO-ctd1mpDw
![]()
Het bewijsmateriaal ( de restanten van de twintowers ) zijn achterovergedrukt en er is nooit een onderzoek gedaan naar hoe het kan dat die gebouwen zo snel in elkaar gestort zijn. Er is al meerdere keren een vliegtuig in een appartementsblok gevlogen en nog nooit heeft dit tot het instorten van het gebouw geleid. De twintowers waren een uitzondering en dat gelooft u wel? http://www.youtube.com/watch?v=UO-ctd1mpDw![]()
man man man, lijkt alsof alle r**ards op dit forum verzamelen.Wat niet in dat artikel staat is wat gesmolten metal + water doet. Gesmolten metal + water = explosie. Er zouden meerdere van deze explosies gebeurt zijn.Dat is geen bewijs kerel... Hier: http://www.tms.org/pubs/journals/jom/0112/eagar/eagar-0112.html Dit heeft tenminste betrouwbare referenties i.p.v. die theorie waar geen bewijs voor is.
Interessant; Hoe weet jij dat ik geen klassier Arabisch ken? Ik leerde dit al 15 jaar geleden en ben al 10 jaar vloeiend spreken en schrijver.
Maar goed. Mar ik je er op wijzen dat als je fonetisch arabisch wil schrijven, je dan ook wat precieser zal moeten zijn. Astarghfirollah is de juistere uitspraak. Je slaat een deel van het woord over.
Nergens lees ik trouwens een verklaring waarom de hadiths de Koran tegenspreekt met betrekking tot de bestraffing van overspel.
Je kan wel schreeuwen en herhalen dat ik niks afweet van de islam, maar je kan zoiets simpel gewoon niet beantwoorden.
Ik vind het trouwens belediging dat je mijn kennis van de islam in vraag stelt zonder me te kennen. Ik bestudeer de islam al 22 jaar, terwijl jij misschien net 25 of zo bent geworden.
---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------
PS: lees eens een boek over altruisme want je idee waar waarden en normen vandaan komen is zo dom.
HAd de mens dan geen waarden en normen voor de komst van Mozes? Of voor de komst van profeten?
Denk je dat een mens niet weet dat het niet goed is een andere mens te doden en dat die dat pas wist toen een profeet hem dit kwam vertellen?
Ik vind het echt jammer dat ons onderwijs je maar zo ver heeft gebracht.
Ik ga later mijn kind forceren om vrij te denken.
HA!

Je begrijpt dus de betekenis van hypocrisie niet.Jullie moraliteit is onderheven aan verandering. Vandaag is alcohol toegestaan morgen is het verboden. Er zit geen vaste waarde erin. En dit maakt jullie hypocriet.
Jullie moraliteit is onderheven aan verandering. Vandaag is alcohol toegestaan morgen is het verboden. Er zit geen vaste waarde erin. En dit maakt jullie hypocriet.
Zou zo van een dbb'er kunnen komen

Ieder moslim weet bijvoorbeeld dat je vragen nooit zelf mag invullen, vrij denken en vragen invullen, mag niet in de islam. En als moslimzijnde moet je weten waarom dit zo is. Maar ik wil hier niet verder op in gaan. Mocht je toch een antwoord van me willen. Zou jij die dan svp in mijn topic willen stellen?)
Fout. Waar baseer je dit op? Je zegt "iedere moslims WEET" Neen, dat klopt niet wat je zegt. Je doet aannames zonder enig bewijs daarvoor. Ik heb net doorgedreven kennis van de Koran, Tafsir,........ en het is daarom dat ik weet dat er teveel boeken worden geschreven door duizenden moslimgeleerden die vaak elkaar tegenspreken, tenzij ze uit dezelfde politieke stal of land komen. Vragen zelf nooit invullen? Allah zegt in de Koran dat "je zelf moet nadenken" omdat we daarvoor ook de hersenen hebben gekregen.
Ikzelf denk dat je de verkeerde basiskenis over de islam heb opgedaan, want ik zie dat je vrij basale fouten maakt bij het aanhalen van verzen en hadith. (Je plaats te veel waarde in jouw eigen (verkeerde) interpertatie. Hoe jij de dingen ziet ziet de overgote meerderheid van de moslimgeleerde het niet. En ik hecht als moslim meer waarde aan de opvattingen van de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden.) "overgrote meerdeheid van de moslimgeleerden. Dus sommige moslimgeleerden hebben een andere opinie of interpretatie? Maar ik moet zelf niet nadenken maar de moslimgeleerden volgen. Dewelke dan, want ze zijnn het blijbaar niet met elkaar eens; Dus moet ik kiezen en beslissen en dus wel nadenken.
Je stelt namelijk vragen over bepaalde dingen. Waarvan ik denk Huh? You didn't knew that? Vind het gewoon vreemd dat je daar gedurende je 22 jaar als moslim niet bent achtergekomen.
Wat betreft je tegenstrijdigheden in hadith en koran wil ik het volgende kwijt.
Ieder moslim weet dat de edele Koran leidend is en dat de hadith (indien) die betrouwbaar is complementair is.
Complementair? Dat wil zeggen dat de Koran niet compleet is. Terwijl de Koran letterlijk zegt dat hij compleet, duidelijk en gedetailleerd is. Wat je zegt is absoluut contradictorisch
De koran is compleet en de hadith is ondersteuning (basic knowledge). Ik herhaal nogmaals dat wat jij ziet (die tegenstrijdigheden) het gevolg is van incompetentie in het begrijpen, analyseren en interperteren van de hadith (plz dont take this personal). Bij vragen dient een moslim dus naar de moslimgeleerde te gaan. Die kan jouw een welonderbouwde antwoord geven op je vraag.)
In reactie op de normen en waarden.
Moraliteit is een breed begrip in de islam. Ik zeg dat de mens van nature ook gedeeltelijk een ingebouwde gevoel van "normen en waarde" heeft. islam heeft hier geen probleem mee.
Wat ik bedoel te zeggen is de woord goed en fout. De waarde die deze begrippen met zich meedragen zijn waardeloos/leeg voor atheisten Het is meer een indicatie om te zeggen of het acceptabel is op het moment.
Tja want de miljoenen atheisten op deze aarde, die het christendom en islam verworpen hebben hebben al hun waarden en normen weggegoiid en zijn aan rooftochten, moorden en verkrachten begonnen. Waarden en normen zijn een gevolg van wat de natuur op een bepaald moment eist van de gemeenschap.Kijk naar deze video vanaf de 17de minuut. Ze spreekt tien minuten Doen!
http://www.youtube.com/watch?v=qtH3Q54T-M8
Omdat atheisten geen absolute morele waarden hebben.
Jullie moraliteit is onderheven aan verandering. Vandaag is alcohol toegestaan morgen is het verboden. Er zit geen vaste waarde erin. En dit maakt jullie hypocriet.
Grappig dat je dit voorbeeld aanhaalt want in de beginperiode van de islmaa was alcohol toegestaan en pas later, in de Mekkaanse periode verboden geworden, toen de macht van Mohammed absoluut was geworden.
Vandaag veroordelen jullie iemand voor iets dat vorige jaar legaal was?
Is dit goedheid? Of gekheid?
Hebben jullie moraliteit of zijn jullie de weg kwijt?
Anyhow ik wil niemand beledigen probeer alleen zo straightforward te zijn in mijn beantwoording.
Ik gun jullie het beste in het leven.
I love you ALL!!
Ben ik de enige die 't eng vindt dat een aantal labiel overkomende forumleden hier ook nog 's shit weten van de Koran?