Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is geen oorlog tegen de islam. De corrupte Westerse overheden, die trouwens net zo corrupt zijn als de meerderheid van de overheden in het Midden-Oosten houden geen rekening met hun religie om te bepalen wie wel of niet slachtoffer zal worden van hun aanval. Ze denken aan macht en geld en kijken zo wie het interessants is als doelwit. Dat het officiele rapport van 9/11 van geen kanten klopt is duidelijk, maar de complottheorieen zijn zo slecht dat je ze niet ernstig kan nemen. We moeten ons dus tevreden stellen met het feit dat er een reukje aan hangt maar dat we niks meer zullen weten tot er een klokkenluider komt. Het verhaal van Afghanistan en opium is voor een deel correct. Maar daar in detail op ingaan , daar heb ik echt geen zin in.
Fysica een steen van 1 kg doet er +/- 9 seconden over om vanaf de top van de 417 meter hoge twin tower gebouw naar beneden te vallen.
Een heel gebouw zou toch de nodige weerstand ondervinden en het zou toch veel langer moeten duren om in elkaar te zakken (tenzij met gecontroleerde vernietiging dan gaat het haast even snel)

Fysica een steen van 1 kg doet er +/- 9 seconden over om vanaf de top van de 417 meter hoge twin tower gebouw naar beneden te vallen. Een heel gebouw zou toch de nodige weerstand ondervinden en het zou toch veel langer moeten duren om in elkaar te zakken (tenzij met gecontroleerde vernietiging dan gaat het haast even snel)
Meeste ingenieurs houden geen rekening met een vliegtuig dat in een gebouw kan storten gok ik

heb je de bouwtekeningen al geanalyseerd?

Meeste ingenieurs houden geen rekening met een vliegtuig dat in een gebouw kan storten gok ik heb je de bouwtekeningen al geanalyseerd?
Daar houden ze wel rekening mee dat moeten ze.
Het gebouw moet bv een breuk in de waterleiding en hevige rukwinden kunnen doorstaan.

Anders kom je er achter dat er teveel fouten in zitten en sterft het geloof uit.

Dat zou je rationeel verwachten, maar geloof werkt zo niet.

Ik heb laatst een studie gelezen over een cult die geloofde dat achter een meteoriet een "salvation" schip zat speciaal voor hen.

Ze kochten telescopen om die meteoriet te zien.

Het waren de telescopen die defectief waren omdat ze het schip niet konden zien, en ze vroegen hun geld terug.

Zoals met the deen, ik heb dit in het ander topic aangetoond, hij kan gewoon niet de falsificatie van zijn assumpties omgaan. Maar we hebben wel dit soort mensen in de moderne maatschappij.

Dit is cognitieve dissonantie, met gaat zich vastklampen aan gelijk wat om zijn ongelijk niet te moeten toegeven. Met religie is dit enorm sterk.

• Like
Waarderingen: avg
Daar houden ze wel rekening mee dat moeten ze. Het gebouw moet bv een breuk in de waterleiding en hevige rukwinden kunnen doorstaan.
bertstare.jpg

Daar houden ze wel rekening mee dat moeten ze.
Het gebouw moet bv een breuk in de waterleiding en hevige rukwinden kunnen doorstaan.

Ik dacht dat grote gebouwen tegenwoordig enkel nog maar getest werden op meteoriet inslagen en molmensen die funderingen uitgraven?

molmensen :roflol:

Jullie houden allemaal geen rekening met de hoogte, op zoon hoogte waait het flink wat harder. Dan kom je zo aan die 180 000 kg van een (stilstaand) vliegtuig.

Nog altijd bezig over WTC?
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan gesmolten metaal + water = kaboem?

Fysica een steen van 1 kg doet er +/- 9 seconden over om vanaf de top van de 417 meter hoge twin tower gebouw naar beneden te vallen.
Een heel gebouw zou toch de nodige weerstand ondervinden en het zou toch veel langer moeten duren om in elkaar te zakken (tenzij met gecontroleerde vernietiging dan gaat het haast even snel)

Interessant. Waarom quote je mij?
Ik zei toch dat de officiele versie van de overheid geen steek houdt.
De complottheoristen gaan echter te ver en maken conclusies die niet op bewijzen gebaseerd zijn maar op veronderstellingen.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Nog altijd bezig over WTC?
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan gesmolten metaal + water = kaboem?

Whami: dat staal kon niet smelten bij zo'n lage temperaturen.
Nogmaals, de officiele versie staat vol absurde zaken, maar dat neemt niet weg dat de complottheoristen te ongeschoold zijn in de materie om correcte zaken te concluderen.

Whami: dat staal kon niet smelten bij zo'n lage temperaturen. Nogmaals, de officiele versie staat vol absurde zaken, maar dat neemt niet weg dat de complottheoristen te ongeschoold zijn in de materie om correcte zaken te concluderen.
Ooit al van aluminium gehoord?

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

(Gebruiken ze in vliegtuigen you know)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Sinds de aanslag in Parijs zijn er in een Turkije een heleboel extra acties gekomen tegen kritische nieuwsmedia.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

(Gebruiken ze in vliegtuigen you know)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Sinds de aanslag in Parijs zijn er in een Turkije een heleboel extra acties gekomen tegen kritische nieuwsmedia.

Ja het vliegtuig bestaat grotendeels uit aluminium, de torens uit 46 dikke stalen kernen die pas smelten bij 2500 graden. Kerosine brandt bij maximum 600 graden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.137
Maar als er op een verdieping vier en een half branden zijn, is dat toch al 2700 graden.

• Like
Waarderingen: mat
Ja het vliegtuig bestaat grotendeels uit aluminium, de torens uit 46 dikke stalen kernen die pas smelten bij 2500 graden. Kerosine brandt bij maximum 600 graden.
Welke temperatuur de brand bereikt heeft kunnen we niet weten. Dat kerosine brandt bij maximum 600 graden betekend niet dat de brand maximaal 600 graden was.

Om staal te doen falen moet het niet gesmolten zijn. In welke mate staal verzwakt is heel erg afhankelijk van welk type staal. Bij 600 graden kan staal al bijna voor de helft verzwakt zijn.

Een huisbrand kan 2000°C bereiken, maar een brand in een groter gebouw kan volgens jou onmogelijk 2500°C bereiken?

Laatst bewerkt:
Dat zou je rationeel verwachten, maar geloof werkt zo niet.

Ik heb laatst een studie gelezen over een cult die geloofde dat achter een meteoriet een "salvation" schip zat speciaal voor hen.

Ze kochten telescopen om die meteoriet te zien.

Het waren de telescopen die defectief waren omdat ze het schip niet konden zien, en ze vroegen hun geld terug.

Zoals met the deen, ik heb dit in het ander topic aangetoond, hij kan gewoon niet de falsificatie van zijn assumpties omgaan. Maar we hebben wel dit soort mensen in de moderne maatschappij.

Dit is cognitieve dissonantie, met gaat zich vastklampen aan gelijk wat om zijn ongelijk niet te moeten toegeven. Met religie is dit enorm sterk.

Goed verwoord :thumbup:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven