- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://shirtoid.com/wp-content/uploads/2009/11/mole-people.jpg
http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/mole-people-mondo-poster.jpg
nog niemand heeft bewijs tegen molmensen dus je weet het nooit
http://www.popularmechanics.com/technology/military/news/debunking-911-myths-world-trade-center Voor de dommeriken die 9/11 false flag enzo noemen.
Daarin staat ook dat bij 580°C staal 50% van zijn kracht kwijt is. Bij 980°C is staal 90% van zijn kracht kwijt. Experts denken dat de brand meer dan 1000°C bereikt heeft.
Een brandende sofa alleen al kan 2000°C bereiken, net als een backdraft.
Welke temperatuur de brand bereikt heeft kunnen we niet weten. Dat kerosine brandt bij maximum 600 graden betekend niet dat de brand maximaal 600 graden was.
Om staal te doen falen moet het niet gesmolten zijn. In welke mate staal verzwakt is heel erg afhankelijk van welk type staal. Bij 600 graden kan staal al bijna voor de helft verzwakt zijn.
Een huisbrand kan 2000°C bereiken, maar een brand in een groter gebouw kan volgens jou onmogelijk 2500°C bereiken?
http://www.popularmechanics.com/technology/military/news/debunking-911-myths-world-trade-center Voor de dommeriken die 9/11 false flag enzo noemen.
Daarin staat ook dat bij 580°C staal 50% van zijn kracht kwijt is. Bij 980°C is staal 90% van zijn kracht kwijt. Experts denken dat de brand meer dan 1000°C bereikt heeft.
Een brandende sofa alleen al kan 2000°C bereiken, net als een backdraft.
En de gesmolten metaal + water = explosie zeg je natuurlijk niets overJe praat met een criminalist, niet met een vriend aan de toog. Het gebruikte staal was high graded en kon tegen 2500 graden Celcius. Een huisbrand overstijgt zelden de 700 graden celcius. Waar haal je de 2000 graden vandaan? Tuurlijk ka je die bereiken, het hangt af van wat er brandt. 1500 hooggeleerde architecten met grote reputaties stelden allemaal dat dit gebouw onmogelijk had kunnen instorten. MAar jij, iemand die de holocaust ontkent, denkt het beter te weten. ---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ---------- je link maakte zich reeds met 1 zin belachelijk en onbetrouwbaar: " He says that while the jet fuel was the catalyst for the WTC fires, the resulting inferno was intensified by the combustible material inside the buildings, including rugs, curtains, furniture and paper." Ja gordijnen en tapijten en papier deden de temperatuur stijgen van 600 naar 2500 graden, En er was wel degelijk gesmolten staal, niet enkel uitgezet staal. ---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ---------- Op verzoek van BigT terug on topic; Maar waar ging die terug over?

Hahahahaa grappig die quote van jou "1500 hooggeleerde architecten die stelden allemaal dat dit gebouw onmogelijk had kunnen instorten." Heb gevonden waar jij dat vandaan haalde, in werkelijkheid vroegen deze geleerden om een onderzoek naar de instorting van WTC 7 - dus niet eens de twin towers en ze zeggen al helemaal niet "onmogelijk" ze vroegen enkel om een onderzoek... GG well played, I win. Wauw dat was wel een immense verdraaiing van de werkelijkheid van jou. Al betwijfel ik dat je alleen tot dat hersenspinsel kwam. Wellicht veel complottheorietjes gelezen zonder veel nadenken.1500 hooggeleerde architecten met grote reputaties stelden allemaal dat dit gebouw onmogelijk had kunnen instorten.
hahahahaa grappig die quote van jou "1500 hooggeleerde architecten die stelden allemaal dat dit gebouw onmogelijk had kunnen instorten." heb gevonden waar jij dat vandaan haalde, in werkelijkheid vroegen deze geleerden om een onderzoek naar de instorting van wtc 7 - dus niet eens de twin towers en ze zeggen al helemaal niet "onmogelijk" ze vroegen enkel om een onderzoek... Gg well played, i win. Wauw dat was wel een immense verdraaiing van de werkelijkheid van jou. Al betwijfel ik dat je alleen tot dat hersenspinsel kwam. Wellicht veel complottheorietjes gelezen zonder veel nadenken.
Hier dreigen ze al met een slotje als ze de discussie ergens toe leid.Respecteer dat je vloeiend Arabisch kan en wil je bedanken voor je correctie. Don't get me wrong. Ik zeg met een oprecht hart dat ik van jouw en anderen hou als medemens. Ik gun je het beste in het leven en bied me excuses nogmaals aan mocht ik je in enige manier hebben beledigd. Ik zeg alleen dat je basiskennis over de islam nogal beperkt is. (Ieder moslim weet bijvoorbeeld dat je vragen nooit zelf mag invullen, vrij denken en vragen invullen, mag niet in de islam. En als moslimzijnde moet je weten waarom dit zo is. Maar ik wil hier niet verder op in gaan. Mocht je toch een antwoord van me willen. Zou jij die dan svp in mijn topic willen stellen?) Ikzelf denk dat je de verkeerde basiskenis over de islam heb opgedaan, want ik zie dat je vrij basale fouten maakt bij het aanhalen van verzen en hadith. (Je plaats te veel waarde in jouw eigen (verkeerde) interpertatie. Hoe jij de dingen ziet ziet de overgote meerderheid van de moslimgeleerde het niet. En ik hecht als moslim meer waarde aan de opvattingen van de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden.) Je stelt namelijk vragen over bepaalde dingen. Waarvan ik denk Huh? You didn't knew that? Vind het gewoon vreemd dat je daar gedurende je 22 jaar als moslim niet bent achtergekomen. Wat betreft je tegenstrijdigheden in hadith en koran wil ik het volgende kwijt. Ieder moslim weet dat de edele Koran leidend is en dat de hadith (indien) die betrouwbaar is complementair is. De koran is compleet en de hadith is ondersteuning (basic knowledge). Ik herhaal nogmaals dat wat jij ziet (die tegenstrijdigheden) het gevolg is van incompetentie in het begrijpen, analyseren en interperteren van de hadith (plz dont take this personal). Bij vragen dient een moslim dus naar de moslimgeleerde te gaan. Die kan jouw een welonderbouwde antwoord geven op je vraag.) In reactie op de normen en waarden. Moraliteit is een breed begrip in de islam. Ik zeg dat de mens van nature ook gedeeltelijk een ingebouwde gevoel van "normen en waarde" heeft. islam heeft hier geen probleem mee. Wat ik bedoel te zeggen is de woord goed en fout. De waarde die deze begrippen met zich meedragen zijn waardeloos/leeg voor atheisten Het is meer een indicatie om te zeggen of het acceptabel is op het moment. Omdat atheisten geen absolute morele waarden hebben. Jullie moraliteit is onderheven aan verandering. Vandaag is alcohol toegestaan morgen is het verboden. Er zit geen vaste waarde erin. En dit maakt jullie hypocriet. Vandaag veroordelen jullie iemand voor iets dat vorige jaar legaal was? Is dit goedheid? Of gekheid? Hebben jullie moraliteit of zijn jullie de weg kwijt? Anyhow ik wil niemand beledigen probeer alleen zo straightforward te zijn in mijn beantwoording. Ik gun jullie het beste in het leven. I love you ALL!!
Hier dreigen ze al met een slotje als ze de discussie ergens toe leid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=v8r3dRRpgP8
De islam is hier geïntroduceerd als neveneffect van een multiculturele samenleving die ons opgedrongen wordt door het grootkapitaal! Door de toenemende samenwerking binnen Europa kon het Groot Kapitaal Noord-Afrikanen hier kunnen tewerkstellen met een Noord-Afrikaans contract met Noord-Afrikaanse lonen.
Die Noord-Afrikanen waren blij dat ze werk hadden en konden niet protesteren tegen die lage lonen.
Die samenwerking binnen Europa was opgezet spel om alle landen zoveel mogelijk te verenigen zodat dit ooit zou leiden tot één wereldregering (EUSSR, North American Union , African Union , SEATO ,..)
Vervolgens wilt de NWO ook één wereld religie. En de islam past niet in dat plaatje.
http://www.youtube.com/watch?v=2n_xGA2vEtY
Nog iemand weetjes over brand en/of metaal? Vind dit echt superinteressant.
Nog iemand weetjes over brand en/of metaal? Vind dit echt superinteressant.