XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
let op mijn woorden over 3 jaar komt dit weer uit dat dit niet de moslims zijn. maar mensen van overheden die gore vieze elite macht misbruikers. is puur haat zaaier word wakker mensen. overheid neukt jullie in de kont.
srs in de kont ? bah

Vergelijking met Hitler, was een grap, korreltje zout snapte. ;) Turkije is zeer zeer gematigd islamitisch, net zoals Nederland Joods-Christelijk is zeg maar. Ik ontken niet dat de Islam, het Christendom en het Jodendom, niet bepaald een verbetering zijn op de wereld. Maar hoe bestrijd je een bepaalde ideologie waar je op tegen bent, niet door er vol gas tegenin te gaan, daarmee versterk je het juist(dat hebben we de afgelopen decennia wel gezien). Je bestrijd het door informatie en ongedwongen educatie voor iedereen beschikbaar te maken(het internet bijv.) en dan zal er vanzelf een ommekeer komen.
"Turkije is zeer zeer gematigd islamitisch, net zoals Nederland Joods-Christelijk is zeg maar."
Ben ik niet volledig mee akkoord, aangezien je daar minder atheïsten enzo hebt. Als je naar Istanbul kijkt zal het wel in grotere mate kloppen dan wanneer je naar het oosten van Turkije kijkt. Gematigd ja maar toch nog niet zo gematigd als in NL-BE algemeen gezien.

Een belangrijke stap is secularisatie, scheiding staat en kerk.
Wanneer Erdogan zegt dat vrouwen niet mogen werken omwille van de Islam dan kan je Turkije moeilijk volledig seculier noemen.

De prioriteit van de vrouw moet het ‘moederschap’ zijn, in overeenstemming met de islamitische levenswijze, verklaarde Erdogan. ‘Men kan vrouwen niet hetzelfde werk laten doen als mannen'.

let op mijn woorden over 3 jaar komt dit weer uit dat dit niet de moslims zijn. maar mensen van overheden die gore vieze elite macht misbruikers. is puur haat zaaier word wakker mensen. overheid neukt jullie in de kont.

dit is een vooruitgang voor de meerderheid van dbb

Said, ben jij dat? Altijdgeslaagd.nl.

Op facebook ook dat filmpje waar die agent wordt geëxecuteerd. Uiteraard weer een of andere petje die de vergelijking maakt met palestina en dat de joden doen dit dagelijks, waarom is dat geen nieuws?!?!?!!?!

Alsof je weet waar die kogel ging.

Ik zou voor pistool gegaan zijn (ja e-hero), heb nooit veel zelf preserverende reacties gehad maar eerder de drang om te winnen no matter what, ook als het negatieve gevolgen heeft voor mezelf. Als je der toch aan moet dan liever al vechtend en op zijn minst proberen ook een van hen mee te slepen... Zo'n dingen doen mn bloed echt koken, en wanneer het er op aan komt is dat een belangrijke drijfveer.

Ja man, want een rondje knokken in het café is precies hetzelfde als dood liggen te bloeden met een kogel in je lijf. Ga nog wat Die Hard kijken man :roflol:

Strong vergelijking ook :roflol:

Mensen afmaken omdat je ervan overtuigd bent dat ze je land kapotmaken (empirisch en theoretisch te onderbouwen) tegenover mensen afmaken omdat ze een plaatje maken van een baardaap wie ook nog eens pedo was en mensen vermoordde.

Jij snapt het! Alle uitkeringtrekkers afschieten! YOLO

Nee serieus: vertel me meer over hoe die ongeveer 70 tieners op dat eiland Noorwegen kapot maakten :o

Heeft niets met de islam te maken want de islam staat voor vrede.

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Front National gaat nog eens heel erg groot worden

Ja man, want een rondje knokken in het café is precies hetzelfde als dood liggen te bloeden met een kogel in je lijf. Ga nog wat Die Hard kijken man :roflol:

Nee serieus: vertel me meer over hoe die ongeveer 70 tieners op dat eiland Noorwegen kapot maakten :o

Voor zover ik heb gelezen waren dit de Noorse PvdA'ers. Ik kan me dus enigszins verplaatsen in zijn gedachtegang, gezien de PvdA een nest vol mongooltjes is die die islamieten het liefst de kont kussen en een opstapje zijn voor extremistische apen die hier in NL terreur willen plegen.
Ze hebben immers Kuzu en Osturk ook zat bagage meegegeven om nu een miljoen moslimszieltjes te winnen..

anders was next level en maakte in zijn optiek toekomstige potentiele landkapotmakerts preventief kapot

Apen zijn het.

"In tegenstelling tot berichten in sommige media is er na de schietpartij bij Charlie Hebdo in Parijs geen gijzeling geweest."

Vervolgens werd een cartooniste van Charlie Hebdo geconfronteerd met de zwaarbewapende daders. "Ik had net mijn dochter opgehaald bij de kinderopvang, toen gemaskerde mannen aan kwamen rijden en ons bedreigden", verklaarde Coco op de website 'L'Humanité'. "Ze wilden de redactie binnen en lieten me de toegangscode ingeven", vervolgde de vrouw.
In mijn ogen mag die vrouw veroordeeld worden. Door enkel aan zichzelf te denken vielen er meer doden. Had ze het niet gedaan was zij wellicht vermoord maar waren er minder doden gevallen in totaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven