AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie is die chick in je avatar Nosje?

houd jij je mond dicht, voordat ik actie kom ondernemen.

ipcqs1.jpg

Laatst bewerkt:
je moet toch een manier bedenken om die gasten te stoppen want dit breid zich uit als een olievlek en hier werd al eerder geopperd dat familie erg heilig is voor die terroristen en vergeet niet dat hun alle middelen aangrijpen om ons leven en vrijheid te ontnemen dan hebben wij ook het volste recht om hun te raken daar waar het het meeste pijn doet imo
Ik ben akkoord.
De familie van deze personen is vaak ook op de hoogte zonder dat ze de politie contacteren.

Ja de familie zal vaak onschuldig zijn, maar wat heb je het liefst, 10 onschuldige mensen uit de familie van de dader het land uit zetten of 10 doden?

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Zoveel fouten dat het niet eens grappig is. :(
Heb hem op mn ignore gezet, hoort ie thuis.

Alleen al het eerste. Alsof atheïsten een groep mensen zijn rofl, laat staan georganiseerde groep. Is zo'n belachelijke redenering dat je meteen al weet hoe laat het is.

Gijzelaars op de vlucht, kapen drukkerij, nemen manager gegijzeld, gijzelaars kapot geschoten door GIGN. Same voor een gijzelaar in een winkel, gegijzelden veilig. Waarom er 2 in een drukkerij waren en de ander op een andere plek weet ik niet.

Da wist ik ook wel, ik vroeg wat er in dit topic is gebeurd cashewneukert.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Stalin was een deist.

Vind het leuk dat je verschillende ideologieen door mekaar haalt, toont weer mooi het niveau van je bronnen. Jouw religie is gewoon nog steeds verantwoordelijk voor de aanslagen hoor.

"Communism begins where atheism begins, but atheism is at the outset still far from being communism; indeed it is still for the most part an abstraction."

Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat mensen met snorren zich moeten verantwoorden voor de misdaden van stalin.

Sanca moet zich verantwoorden voor Bin Laden!

rm19o0.jpg

Hitler was geen liberaal christen
Breivik was geen democraat (of iig niet voor democratie)

en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. als je zo'n out of context achterlijk plaatje wil posten heb dan op zijn minst de feiten correct

het probleem is dat al die groepen daar op misschien orthodoxe joden na zonder moeite zeggen dat ze niks met die daden te maken willen hebben, itt moslims.

je bent zelf het beste voorbeeld ervan. Stalin laat mensen uitmoorden en is een atheist, vind ik niet kunnen en als atheist zijnde veroordeel ik dat, simpel.

een paar moslims plegen een aanslag in Parijs en jij gaat allemaal achterlijke dingen roepen zoals

Kan een admin mij even Black Cobra's Ip doorgeven, heb nog paar contactjes in deepweb...

I kiddd ik wil vrije meningsuiting.

Black Cobra vindt het ws wel stoer dat zijn radicale moslimvriendjes Wilders bang maken.

Dit is echt by far de debielste post in dit topic, en geloof me, de concurrentie is hier wat dat betreft toch moordend.

Juryrapport:

Je hebt op sublieme wijze aangetoond compleet gespeend te zijn van enige vorm van historisch besef en algemene kennis, van kennis en vermogen tot rubricering van ideologieën, politieke stromingen en religies, van beoordeling van oorzaak-gevolg kwesties, van kennis van de Nederlandse taal, en van überhaupt enig vermogen tot logisch nadenken en redeneren. Chapeau.

Gefeliciteerd!

Het erge is nog dat er duizenden zo niet honderdduizenden randdebielen zijn die die foto's die Black Cobra hier post aanneemt voor waarheid. Vervolgens liken en sharen ze dit op social media waardoor het infantiele deel van de Nederlanders ook nog eens gaat twijfelen.

De mensheid is echt zo diep aan het zakken :sad:

Dit is echt by far de debielste post in dit topic, en geloof me, de concurrentie is hier wat dat betreft toch moordend.

Juryrapport:

Je hebt op sublieme wijze aangetoond compleet gespeend te zijn van enige vorm van historisch besef en algemene kennis, van kennis en vermogen tot rubricering van ideologieën, politieke stromingen en religies, van beoordeling van oorzaak-gevolg kwesties, van kennis van de Nederlandse taal, en van überhaupt enig vermogen tot logisch nadenken en redeneren. Chapeau.

Gefeliciteerd!
Informatietijdperk snijdt aan twee kanten. Slimme mensen worden slimmer (of alleszins vergaren makkelijker en meer kennis), domme mensen worden vooral dommer.

Informatietijdperk snijdt aan twee kanten. Slimme mensen worden slimmer (of alleszins vergaren makkelijker en meer kennis), domme mensen worden vooral dommer.

Slimme mensen worden niet slimmer, slimme mensen worden intelligenter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven