De brandweer zal standby mogen staan de volgende weken.
houd jij je mond dicht, voordat ik actie kom ondernemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De brandweer zal standby mogen staan de volgende weken.
houd jij je mond dicht, voordat ik actie kom ondernemen.

Ik ben akkoord.je moet toch een manier bedenken om die gasten te stoppen want dit breid zich uit als een olievlek en hier werd al eerder geopperd dat familie erg heilig is voor die terroristen en vergeet niet dat hun alle middelen aangrijpen om ons leven en vrijheid te ontnemen dan hebben wij ook het volste recht om hun te raken daar waar het het meeste pijn doet imo
Heb hem op mn ignore gezet, hoort ie thuis.
Gijzelaars op de vlucht, kapen drukkerij, nemen manager gegijzeld, gijzelaars kapot geschoten door GIGN. Same voor een gijzelaar in een winkel, gegijzelden veilig. Waarom er 2 in een drukkerij waren en de ander op een andere plek weet ik niet.
Ik vind wel dat mensen met snorren zich moeten verantwoorden voor de misdaden van stalin.
Welke randdebiel heeft dit geschreven

Hitler was geen liberaal christen

Informatietijdperk snijdt aan twee kanten. Slimme mensen worden slimmer (of alleszins vergaren makkelijker en meer kennis), domme mensen worden vooral dommer.Dit is echt by far de debielste post in dit topic, en geloof me, de concurrentie is hier wat dat betreft toch moordend.
Juryrapport:
Je hebt op sublieme wijze aangetoond compleet gespeend te zijn van enige vorm van historisch besef en algemene kennis, van kennis en vermogen tot rubricering van ideologieën, politieke stromingen en religies, van beoordeling van oorzaak-gevolg kwesties, van kennis van de Nederlandse taal, en van überhaupt enig vermogen tot logisch nadenken en redeneren. Chapeau.
Gefeliciteerd!
Informatietijdperk snijdt aan twee kanten. Slimme mensen worden slimmer (of alleszins vergaren makkelijker en meer kennis), domme mensen worden vooral dommer.