MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor ook dat er eigenlijk 2 gijzelnemers in Vincennes waren.

En je bent zelf niet officieel.

Wat ik post hoor ik live op tv op één.

Wat ik nu gehoord heb is dus dat er 5 gijzelaars zijn overleden (in de supermarkt).

• Like
Waarderingen: mat
lol echt he

wss hardscopet hij ook

sukkeltje

-xXxPLeurrxKl44txXx

Noobs dat het zijn.

2j633hi.jpg

Idd, het goed vinden zoals het is, of het gewoon verdragen. En als je leeft in miserie, gewoon droog & stil kan je imo niet echt ongelukkig, depressief zijn. In afrika bv zijn mensen wss niet depressief, leven ze meer in contact met de leegte, depressie is een luxe ziekte van het westen.

Zegt iemand die niet hoeft te werken omdat hij geld van de overheid krijgt.
Als je vind dat je moet kunnen lijden, ga dan gewoon 40 uur werken als je verder niks aan je handen mankeert. Niet depressief zijn betekend ook niet dat je gelukkig bent, iets wat we in het westen over het algemeen wel zijn. Als je niet kunt werken omdat je er geen zin in hebt en dit je mentaal als te zwaar ervaart, loop je volgens je eigen theorie weg om te lijden en verdien je zelf een ernstige ziekte. Liefst een die fysiek goed pijn doet. Misschien dat dit je gedachten kan veranderen ooit, want we worden het helaas bijna allemaal een keer.

Nieuwe gijzeling in Montepllier

rot ff op zeg

De brandweer zal standby mogen staan de volgende weken.

kunnen we niet net als in israel de familie van deze terroristen hun bezittingen afpakken dwz huis uit alles afnemen geld vermogen paspoort echt alles en een enkeltje geboorte land miss schrikt dit meer af als een kogel bij deze gasten

kunnen we niet net als in israel de familie van deze terroristen hun bezittingen afpakken dwz huis uit alles afnemen geld vermogen paspoort echt alles en een enkeltje geboorte land miss schrikt dit meer af als een kogel bij deze gasten

ja laten we mensen straffen die niet bewezen schuldig zijn puur omdat ze bloedverwant zijn met een stel terroristen

goed idee

wat ik niet snap is who the f**k vergeet zijn ID achter in de auto, door hun ID zijn ze bekend gemaakt. Ik denk dat ze met opzet die ID daar hebben neergelegd zodat er gezocht word naar de personen die op de ID staan. Waarschijnlijk zitten de werkelijke daders ergens een stuk kip weg te werken.

De personen op dat ID hebben zich opgeofferd voor deze aanslag.

Dit gaan we trouwens vaker zien, Jihaddisten die naar Syrie gaan worden daar keihard getraind komen terug naar europa en plegen dan aanslagen en gevolgd de dood als op offering.

Allah akbar

ja laten we mensen straffen die niet bewezen schuldig zijn puur omdat ze bloedverwant zijn met een stel terroristen

goed idee

je moet toch een manier bedenken om die gasten te stoppen want dit breid zich uit als een olievlek en hier werd al eerder geopperd dat familie erg heilig is voor die terroristen

en vergeet niet dat hun alle middelen aangrijpen om ons leven en vrijheid te ontnemen dan hebben wij ook het volste recht om hun te raken daar waar het het meeste pijn doet imo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven