xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar was je gister rond 11u30?Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:
Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6
Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7
Is het niet de bedoeling dat je ons bekeert danHet heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran: Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6 Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7
black cobra, wat vind jij van de aanslagen in Parijs?
Maar als Allah dat kan doen, waarom laat hij ons niet geloven dan?
Maar als we niet gered willen worden, moet je ons dan niet overtuigen?Dat waren acteurs...fake Daar kies je zelf voor. Nee,ik was niet aan het acteren in Parijs. Nee,ik wou jullie redden van het vuur.
Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:
Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6
Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7

http://www.conspiracyclub.co/2015/01/07/paris-fake-terrorism/Triest, 37 jaar en dan dit. Ik wens hem snel zijn 72 maagden!
Nee moet niet,mag welMaar als we niet gered willen worden, moet je ons dan niet overtuigen?

Dat waren acteurs...fake
Daar kies je zelf voor.
Nee,ik was niet aan het acteren in Parijs.
Nee,ik wou jullie redden van het vuur.

heb je 1 seconde de tijd genomen om naar de naam van de website te kijken Ik mag jou wel![]()

De naam van de website zegt niet dat het niet klopt,de filmbeelden spreken voor zich![]()