AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potentiële moslimextremist hierzo

gelukkig ben jij niet in een moslim gezin geboren.

Wat moraalridder zegt is gewoon technisch correct. Gelukkig zijn de meeste moslims hypocriet want als die allemaal zo volgens de koran zouden leven als ze claimen te doen dan zou de wereld een redelijke waardeloze plek zijn.

Dit is aannemend dat je de heilige geschriften als leidend ziet, wat helemaal geen raar idee is. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de 'echte islam' te definieren als hoe de meeste moslims leven maar aan die definitie heb je dan vrij weinig.

Dit geldt ook voor het christen- en jodendom, die heilige geschriften bevatten ook genoeg batshit insane dingen en we mogen ook blij zijn dat die allemaal hypocriet as f**k zijn.

---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:49 ----------

Ongetwijfeld zijn er nu mensen butthurt en willen die graag iets zeggen zoals

kudt pleurklaat jij beslist niet wat wel en wat niet islam is!!11!

dat mag

via karma

ga7og.jpg

Wat moraalridder zegt is gewoon technisch correct. Gelukkig zijn de meeste moslims hypocriet want als die allemaal zo volgens de koran zouden leven als ze claimen te doen dan zou de wereld een redelijke waardeloze plek zijn.

Dit is aannemend dat je de heilige geschriften als leidend ziet, wat helemaal geen raar idee is. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de 'echte islam' te definieren als hoe de meeste moslims leven maar aan die definitie heb je dan vrij weinig.

Dit geldt ook voor het christen- en jodendom, die heilige geschriften bevatten ook genoeg batshit insane dingen en we mogen ook blij zijn dat die allemaal hypocriet as f**k zijn.

+1

Daarom vind ik het hele idee van 'matige' en 'radicale' moslims bunk. De islamitische wereld is overigens een vrij waardeloze plek momenteel.

---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:49 ----------

Ongetwijfeld zijn er nu mensen butthurt en willen die graag iets zeggen zoals

kudt pleurklaat jij beslist niet wat wel en wat niet islam is!!11!

dat mag

via karma

Waarop baseer jij dit allemaal ? Geef eens wat bronnen.

"En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar overtreedt de grenzen niet, God bemint de overtreders [van de grenzen] niet. Doodt hen waar jullie hen aantreffen en verdrijft hen waarvandaan zij jullie verdreven hebben. Verzoeking is erger dan te doden. Strijdt niet tegen hen bij de heilige moskee, zolang zij daarin niet tegen jullie strijden. Als zij tegen jullie strijden, strijdt dan tegen hen; zo is de vergelding voor de ongelovigen. Maar als zij ophouden, dan is God vergevend en barmhartig. Strijd tegen hen tot er geen verzoeking meer is en de godsdienst alleen God toebehoort. Als zij ophouden, dan geen vergelding meer, behalve tegen de onrechtplegers." (Koran 2:190)

"In de godsdienst is er geen dwang" (Koran, 2:256)

Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29)

''Het Boek dat Wij aan u hebben geopenbaard is vol van zegeningen, laat hen dus over zijn verzen nadenken en laat de verstandigen er lering uit trekken.'' De Koran 38:29

Zomaar even wat quotes. Waaruit kun jij afleiden dat de extremistische islam de ware islam is ?

"En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar overtreedt de grenzen niet, God bemint de overtreders [van de grenzen] niet. Doodt hen waar jullie hen aantreffen en verdrijft hen waarvandaan zij jullie verdreven hebben. Verzoeking is erger dan te doden. Strijdt niet tegen hen bij de heilige moskee, zolang zij daarin niet tegen jullie strijden. Als zij tegen jullie strijden, strijdt dan tegen hen; zo is de vergelding voor de ongelovigen. Maar als zij ophouden, dan is God vergevend en barmhartig. Strijd tegen hen tot er geen verzoeking meer is en de godsdienst alleen God toebehoort. Als zij ophouden, dan geen vergelding meer, behalve tegen de onrechtplegers." (Koran 2:190)

Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29)

''Het Boek dat Wij aan u hebben geopenbaard is vol van zegeningen, laat hen dus over zijn verzen nadenken en laat de verstandigen er lering uit trekken.'' De Koran 38:29

Zomaar even wat quotes. Waaruit kun jij afleiden dat de extremistische islam de ware islam is ?
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/koran-pdf.662074/
Je hoeft nog geen vijf minuten te lezen of je ziet al hoe doordrenkt met haat dat boek is :roflol:

Bijlagen

waaruit kun jij afleiden dat de niet extremistische islam de ware islam is?

quotes cherry picken kan iedereen.

als iedereen geloven letterlijk zou volgen zou de weereld een vreselijke plek zijn.

de god beschreven in veel heilige boeken is zo extreem fked up die zou hitler op een schattig poesje laten lijken.

Bijlagen

Quote ze maar kerel

Jij probeert nu de rollen om te draaien en mij dat hele boek te laten door spitten ?

Het gaat hier om het feit dat de kuran WEL vatbaar is voor verschillende interpretaties. en het een leidraad is voor moslims, geen handboek.

Denk dat de meesten onder ons het daar ook wel over eens zijn, en da's ook al vaker aangehaald. Het punt is gewoon dat een deel van de moslims die voor de vredelievende interpretatie kiezen, weigeren toe te geven dat deze terroristen even goed moslims zijn, die een andere interpretatie aan het boek gegeven hebben. Welke van de interpretaties wij als 'goed' beschouwen is irrelevant, het probleem is dat er ook 'foute' interpretaties zijn die bepaalde types aanzetten tot geweld, maar dat maakt die mensen daarom niet minder moslim, toch?

Edit: wil er effe bijzeggen dat ik me hiervoor baseer op quotes uit de Koran/Hadith van verschillende gebruikers. Wanneer dus in de Hadith staat dat andersgelovigen verdreven/vermoord moeten worden, en volgens jou in de Koran staat dat Joden en Christenen niks te vrezen hebben, dan is mijn conclusie dus dat het boek zichzelf tegenspreekt, en er zowel vredelievende als gewelddadige conclusies uit te trekken zijn. Maar welke conclusie je er ook uit trekt, dat maakt je niet minder moslim.

Leg je er nu eens bij neer dat bijvoorbeeld de Hadith vol staat met dingen die niet vatbaar zijn voor verschillende interpretaties.

Eerder al gepost:
Volume 8, Book 77, Number 600:

Narrated Abu Said Al-Khudri:

That while he was sitting with the Prophet a man from the Ansar came and said, "O Allah's Apostle! We get slave girls from the war captives and we love property; what do you think about coitus interruptus?" Allah's Apostle said, "Do you do that? It is better for you not to do it, for there is no soul which Allah has ordained to come into existence but will be created."

Hoe moet ik dit precies in positieve zin interpreteren?

Is dit niet exact waar IS zich momenteel schuldig aan maakt? Volgens de geschriften goedgekeurd door de profeet zelve.

Laatst bewerkt:
Denk dat de meesten onder ons het daar ook wel over eens zijn, en da's ook al vaker aangehaald. Het punt is gewoon dat een deel van de moslims die voor de vredelievende interpretatie kiezen, weigeren toe te geven dat deze terroristen even goed moslims zijn, die een andere interpretatie aan het boek gegeven hebben. Welke van de interpretaties wij als 'goed' beschouwen is irrelevant, het probleem is dat er ook 'foute' interpretaties zijn die bepaalde types aanzetten tot geweld, maar dat maakt die mensen daarom niet minder moslim, toch?

Ik reageer ook op een argument dat gematigde moslims niet de ware moslims zouden zijn volgens moraalridder. Maar ik zie al waar dit topic naar toe gaat. Zoals volgens mij tremendes? al reageerde zit het topic vol met provocerende opmerkingen van beiden kanten zonder enige bronnen of feiten. Beetje kansloos dat ik ook nog serieus reageer op dit soort debielen.

Dat het ook moslims zijn is een feit.

Quote ze maar kerel

Jij probeert nu de rollen om te draaien en mij dat hele boek te laten door spitten ?

Het gaat hier om het feit dat de kuran WEL vatbaar is voor verschillende interpretaties. en het een leidraad is voor moslims, geen handboek.
Eerste pagina van die PDF:
24. Doch, indien gij het niet kunt doen – en gij zult het nimmer kunnen doen – wacht u
dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen
zijn.
Shit man, een vuurtje speciaal voor mij en alle anderen met een IQ van drie cijfers bereid.

Of wacht, hij bedoelt natuurlijk dat ie een warm knus huisje voor ons klaar heeft:
39. Doch zij, die niet geloven en Onze tekenen verloochenen, zullen de bewoners van
het Vuur zijn; zij zullen daarin verblijven.

Gelukkig behoedt ie ons met de wijze raad dat we geen varkensvlees mogen eten en dat we gewoon lekker rein moeten blijven:
173. Hij heeft u slechts het gestorvene, het bloed, het varkensvlees en datgene, waarover
een andere naam, dan die van Allah is uitgeroepen, verboden. Maar hij, die gedwongen
is en dit niet wenst en geen overtreder is, op hem rust geen zonde. Want Allah is
Vergevensgezind, Genadevol.
174. Voorzeker, zij, die datgene verbergen, wat Allah heeft geopenbaard, namelijk het
Boek en het voor een geringe prijs verruilen, vullen hun buik met niets, dan Vuur. Allah
zal op de Dag der Opstanding niet tot hen spreken, noch zal Hij hen rein achten. Er
wacht hun een pijnlijke straf.

Gelukkig weer een belofte tot een lekker warm huisje, dat bedoelt ie toch, met vuur?
257. Allah is de Vriend dergenen, die geloven; Hij brengt hen uit de duisternis tot het
licht. Maar de vrienden der ongelovigen zijn de duivelen, zij brengen hen uit het licht in
de duisternis; dezen zijn de bewoners van het vuur, daarin zullen zij wonen.

Kan niet anders joh:
10. Voorzeker zullen de bezittingen en kinderen der ongelovigen hun tegen Allah in het
geheel niet baten: dezen zullen brandstof voor het Vuur zijn,

Hel is een leuke buurt neem ik aan, waar je een beetje tot rust kunt komen als ongelovige?
12. Zeg tot de ongelovigen: "Gij zult worden terneergeslagen en in de hel worden
verzameld, dit is een kwade rustplaats.
131. En vreest het Vuur dat voor de ongelovigen is bereid.
151. Wij zullen de harten der ongelovigen met ontzag vervullen omdat zij aan Allah
deelgenoten toeschrijven waarvoor Hij geen gezag heeft nedergezonden. Hun
verblijfplaats is het Vuur en slecht is de woning der overtreders.

Wijze raad:
89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk
zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van
Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar
gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.
Vijandschap? Tijd om eens al je messen te trekken.

En wat is ie genadevol en liefff:
5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen
ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij
berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij.
Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

in galen's a**hole we trust.

Ik reageer ook op een argument dat gematigde moslims niet de ware moslims zouden zijn volgens moraalridder. Maar ik zie al waar dit topic naar toe gaat. Zoals volgens mij tremendes? al reageerde zit het topic vol met provocerende opmerkingen van beiden kanten zonder enige bronnen of feiten. Beetje kansloos dat ik ook nog serieus reageer op dit soort debielen.

Dat het ook moslims zijn is een feit.

Wanneer je 'ware moslims' definieert als iemand die de Koran volledig opvolgt, dan ben je als 'gematigde moslim' inderdaad geen 'ware moslim'. Dan ben je een moslim die enkel de goeie dingen uit de Koran oppikt en de rest verwerpt. Dat wilt niet zeggen dat dat slecht is, integendeel. Ik denk dat als iedereen een 'hypocriete' moslim was die enkel vredelievende dingen uit de Koran navolgde, de wereld een stuk mooier zou zijn. :p Een boek tot op de letter je leven laten beheersen is sowieso kansloos.
Dit geldt trouwens voor elke godsdienst. Velen van ons zijn gelukkig ook gewoon hypocriete christenen hoor, wel lekker kerstmis vieren maar niemand die tegenwoordig nog rekening houdt met:

Timothy 2:11-13 "A woman must quietly receive instruction with entire submissiveness. But I do not allow a woman to teach or exercise authority over a man, but to remain quiet. For it was Adam who was first created, and then Eve.…"

Niks mis met cherrypicken, zolang je de juiste cherries pickt :o

Eerste pagina van die PDF:

Shit man, een vuurtje speciaal voor mij en alle anderen met een IQ van drie cijfers bereid.

Of wacht, hij bedoelt natuurlijk dat ie een warm knus huisje voor ons klaar heeft:

Gelukkig behoedt ie ons met de wijze raad dat we geen varkensvlees mogen eten en dat we gewoon lekker rein moeten blijven:

Gelukkig weer een belofte tot een lekker warm huisje, dat bedoelt ie toch, met vuur?

Kan niet anders joh:

Hel is een leuke buurt neem ik aan, waar je een beetje tot rust kunt komen als ongelovige?

Wijze raad:

Vijandschap? Tijd om eens al je messen te trekken.

En wat is ie genadevol en liefff:

Wat hebben de eerste 9 quotes met de praktiserende islam te maken ? Geloof jij in sprookjes ? ik niet.

Je laatste quote is eigenlijk je enigste relevante quote. Daarbij herinner ik je aan het stukje ''Er is geen dwang in de godsdienst'' en En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden''. Dat stuk refereert naar veelgodendienaars waar destijds een vredesverbond was opgemaakt die zij nadien hadden verbroken door moslimstammen snachts in een hinderlaag aan te vallen.

vuile kaffirs sheitan zal jullie straks opwachten in het vuur en dan zullen jullie niet meer lachen.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/koran-pdf.662076/
Je hoeft nog geen vijf minuten te lezen of je ziet al hoe doordrenkt met haat dat boek is :roflol:

Quote ze maar kerel

Vervolgens doe ik exact dat en dan kom je aan met:
Wat hebben de eerste 9 quotes met de praktiserende islam te maken ? Geloof jij in sprookjes ? ik niet.

Je laatste quote is eigenlijk je enigste relevante quote. Daarbij herinner ik je aan het stukje ''Er is geen dwang in de godsdienst'' en En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden''. Dat stuk refereert naar veelgodendienaars waar destijds een vredesverbond was opgemaakt die zij nadien hadden verbroken door moslimstammen snachts in een hinderlaag aan te vallen.
Ach wat geeft het, je erkent alleszins dat het dus een sprookjesboek is.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven