AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg je er nu eens bij neer dat bijvoorbeeld de Hadith vol staat met dingen die niet vatbaar zijn voor verschillende interpretaties.

Eerder al gepost:

Hoe moet ik dit precies in positieve zin interpreteren?

Is dit niet exact waar IS zich momenteel schuldig aan maakt? Volgens de geschriften goedgekeurd door de profeet zelve.

Niet.

Er vanuit gaand dat voor de moslims de heilige kuran het woord van god is, hoef ik hier niet in discussie te gaan over een Hadith die verzameld is door normale stervelingen en wellicht aangepast door een paar pedofielen in de loop van honderden jaren. Niet zo vreemd toch ?

door normale stervelingen. :lol::lol:

Er vanuit gaand dat voor de moslims de heilige kuran het woord van god is, hoef ik hier niet in discussie te gaan over een Hadith die verzameld is door normale stervelingen en wellicht aangepast door een paar pedofielen in de loop van honderden jaren.

Mijn excuses, ik was vergeten dat Allah de koran heeft geschreven.

Vervolgens doe ik exact dat en dan kom je aan met:

Ach wat geeft het, je erkent alleszins dat het dus een sprookjesboek is.

Wat snap je niet aan het woordje praktiserend ? Wat voor invloed hebben de moslims op deze planeet op dit soort uitspraken ? Op wat voor manier roept dit op tot geweld ?

Wat snap je niet aan het woordje praktiserend ? Wat voor invloed hebben de moslims op deze planeet op dit soort uitspraken ? Op wat voor manier roept dit op tot geweld ?

Wat snap je niet aan mijn oorspronkelijke post waar ik aangeef dat het boek doordrenkt is met haat?

En geen idee op wat voor manier dit oproept tot geweld bij mensen met een holle schedel, ik heb wat moeite me te verplaatsen in domme mensen. Kan er sowieso met m'n hoofd niet bij dat mensen geloven in dat soort onzin.

Maar jij bent dan ook een genie die zijn weerga niet kent, Galen.

Wat snap je niet aan mijn oorspronkelijke post waar ik aangeef dat het boek doordrenkt is met haat?

En geen idee op wat voor manier dit oproept tot geweld bij mensen met een holle schedel, ik heb wat moeite me te verplaatsen in domme mensen. Kan er sowieso met m'n hoofd niet bij dat mensen geloven in dat soort onzin.

Prima toch, dan zijn wij het beiden eens dat een holle schedel nummer 1 vereiste is om dit soort aanslagen te plegen. Daarbij ondersteunen de statistieken dat ook. Zag laatst bij de DWDD dat ze een schatting maakten van 30 a 40 duizend extremisten op dit moment. Nog minder dan 0.01% op de totale moslim populatie.

Prima toch, dan zijn wij het beiden eens dat een holle schedel nummer 1 vereiste is om dit soort aanslagen te plegen. Daarbij ondersteunen de statistieken dat ook. Zag laatst bij de DWDD dat ze een schatting maakten van 30 a 40 duizend extremisten op dit moment. Nog minder dan 0.01% op de totale moslim populatie.

je hebt nieteens door hoe erg je jezelf in een hoek praat...

monster statistieken

Hoe zit dat met kindhuwelijken, gebaseerd op het feit dat de geschriften geen minimum leeftijd voorschrijven. Een steekproef van twee landen uit de islamitische wereld, die ik eerder heb gepost.

According to the Afghan Ministry of Public Health’s 2010 Mortality Survey, conducted in all 34 provinces of Afghanistan including a nationally representative sample of 24,032 households, 53 percent of all women in the 25-49 age group were married by age 18, and 21 percent of the women were married by age 15.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/afghanistan_brochure_0913_09032013-pdf.662077/

Under Iranian law, girls may marry at 13 and boys at 15, and children under 10 may marry with the approval of their guardian and the court. According to official statistics, about one million children, even under age 10, are married. The statistics also show that 85% of these one million married children are girls – meaning that most of them are married to grown men.
http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/7147.htm

Zijn dit geen extreme ideeën die tot uitvoering gebracht worden? De sharia in diverse landen, ook niet extreem?

Het gaat om miljoenen mensen.

Bijlagen

je hebt nieteens door hoe erg je jezelf in een hoek praat...

Dat zegt dezelfde persoon die lacht om zijn eigen grapjes en standaard in de veronderstelling is dat ik moslim ben. Helaas voor jou en consorten heeft niemand feitelijk bewijs kunnen leveren dat moslim terroristen de islam uitvoeren zoals oorspronkelijk bedoeld. En daar ging het mij in eerste instantie om, uitspraken gebaseerd op lucht.

hier is pedofilie een ziekte daar is het religie

best makkelijk zo

Helaas voor jou en consorten heeft niemand feitelijk bewijs kunnen leveren dat moslim terroristen de islam uitvoeren zoals oorspronkelijk bedoeld.

Gemakkelijk gezegd als je bijvoorbeeld de Hadith negeert.

The trilogy is the Koran, the Sira, and the Hadith. Most people think that the Koran is the "bible" of Islam, but it is only about 14% of the total textual doctrine. The Trilogy is the fountdation and totality of Islam.

o5x6at.png

Islam is defined by the words of Allah in the Koran, and the words and actions of Mohammed, the Sunna. Not one text of the Trilogy can stand by itself; it is impossible to understand any one of the texts without the other suporting texts. The Koran, Sira, and Hadith are seamless whole and speak with one voice.

Slaat duidelijk nergens op.

Mohammed was een profeet van god. Een profeet die zijn openbaringen heeft ontvangen.

Laatst bewerkt:
Gemakkelijk gezegd als je bijvoorbeeld de Hadith negeert. Slaat overigens nergens op, aangezien Mohammed een profeet van god was die zijn openbaringen heeft ontvangen.

---------- Toegevoegd om 04:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------

o5x6at.png

De Koran is de enige Bron van Islam. De Koran stelt in meer dan 15 verzen dat het in detail is uitgelegd 6:114) en dat het alle uitleg bevat die een gelovige nodig heeft om zijn geloof uit te oefenen (16:89) en dat dit genoeg moet zijn voor hem (29:51).

Wanneer je stelt dat Koran aanvulling nodig heeft van de Hadith (die trouwens 280 jaar na de dood van de Profeet is neergeschreven), dan stelt je eveneens dat de Koran onvolledig is. En dat is niet correct.

monster statistieken

Hoe zit dat met kindhuwelijken, gebaseerd op het feit dat de geschriften geen minimum leeftijd voorschrijven. Een steekproef van twee landen uit de islamitische wereld, die ik eerder heb gepost.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/afghanistan_brochure_0913_09032013-pdf.662078/

http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/7147.htm

Zijn dit geen extreme ideeën die tot uitvoering gebracht worden? De sharia in diverse landen, ook niet extreem?

Het gaat om miljoenen mensen.

Ik weet wel dat het topic niet hier om gaat en ik twijfel niet aan de correctheid van je andere claims, maar wat je nu post zijn toch vreemde statistieken? Jouw bron over Iran spreekt van een miljoen kinderen onder de leeftijd van 10 jaar oud. Bij de referentie naar dat aantal staat enkel 'According to Iranian children's rights activist Mohammad Bonyazadeh'. Volgens girlsnotbrides (organisatie die kindhuwelijken wereldwijd bestrijdt) gaat het in Iran over 3% van de inwoners die voor hun 15e getrouwd waren. Die statistieken komen van Unicef, dus zijn wel betrouwbaar neem ik aan?

Dit soort huwelijken hebben sowieso een economische achtergrond. Het is vaak om iemand 'af te betalen', de lasten van het gezin te verlagen of om hierdoor ondersteuning te krijgen van een rijkere familie. Al blijft het natuurlijk fout dat dit vanuit een religieus standpunt wordt goedgekeurd.

Bron: http://www.girlsnotbrides.org/child-marriage/iran/

Bijlagen

De Koran is de enige Bron van Islam. De Koran stelt in meer dan 15 verzen dat het in detail is uitgelegd 6:114) en dat het alle uitleg bevat die een gelovige nodig heeft om zijn geloof uit te oefenen (16:89) en dat dit genoeg moet zijn voor hem (29:51).

Wanneer je stelt dat Koran aanvulling nodig heeft van de Hadith (die trouwens 280 jaar na de dood van de Profeet is neergeschreven), dan stelt je eveneens dat de Koran onvolledig is. En dat is niet correct.

:orly:

The trilogy is the Koran, the Sira, and the Hadith. Most people think that the Koran is the "bible" of Islam, but it is only about 14% of the total textual doctrine. The Trilogy is the foundation and totality of Islam. Islam is defined by the words of Allah in the Koran, and the words and actions of Mohammed, the Sunna. Not one text of the Trilogy can stand by itself; it is impossible to understand any one of the texts without the other supporting texts. The Koran, Sira, and Hadith are seamless whole and speak with one voice.

uw bron over Iran spreekt van een miljoen kinderen onder de leeftijd van 10 jaar oud.

including children under age 10

Als er ergens staat dat het om één miljoen onder de tien gaat dan kijk ik er over.

Yazdani noted that in 2010, in all of Iran 716 children under 10 wed – twice as many as in 2007

hier is pedofilie een ziekte daar is het religie

best makkelijk zo

'Homfilie is geen disease maar pedo wel' lijkt me logisch onhoudbaar. Homosex is uit de dsm geschrapt door pro hommo lobby.

Dus wat gezien wordt als ziekte en niet is oa afhankelijk van de machtslobby erachter.

Best lekker zo voor ons medisch wereld

---------- Toegevoegd om 06:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:06 ----------

Ik heb het zelf natuurlijk nooit gelezen, maar wil best van je aannemen dat wat er in de Hadith staat niet bepaald vredelievend is. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik geen probleem heb met de miljoenen moslims die selectief de goeie dingen uit de Koran onthouden en toepassen. Dit is immers ook wat wij doen met het christendom, en waar een groot deel van onze normen en waarden toch op gebaseerd zijn. Iedereen die eender welk religieus boek volledig letterlijk als leidraad gebruikt, is in mijn ogen sowieso een tokkie.

So much this!

Mensen hebben de verbluffende capaciteit om 90% van hun heilige boek te negeren en zichzelf toch gelovige te noemen. Kijk vb naar christenen.

Ook is dit al het geval bij gematigde moslims. Meisjes die zonder boerka of hoofddoek rondlopen, niet 5x per dag bidden, roken, gokken, mensen niet vermoorden die mo beledigen, vrouwen die alleen op straat rondlopen, sex voor huwelijk, abortus plegen, euthanasie, handen die niet afgehakt worden, geen doodstraf etc etc etc
Er worden heel veel shit gedaan en niet gedaan die linea recta ingaan tegen de koran. Dat zal verder ook gewoon uitbreiden. Ik voorspel dat er minder lullen zullen worden afgekapt.

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:10 ----------

Nous sommes pas charlie
Interview de Mahomet par Charline Vanhoenacker - …: http://youtu.be/swsWwhku-Gc

Op sociale media staan de meesten negatief hierover en urgen france dat ze hiermee moeten kappen.
Meer downvotes dan upvotes ook op youtube.
En vooral negatieve comments.

Char is voor niks gestorven.

'Homfilie is geen disease maar pedo wel' lijkt me logisch onhoudbaar. Homosex is uit de dsm geschrapt door pro hommo lobby.

En jij denkt niet dat dit een groot discussiepunt is?

Trouwens leuk dat je over dsm begint, je moet een de laatste zin in de definitie van "delusion" lezen. Vrij toepasbaar in dit topic :D

Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet hoe iemand in een god kan geloven of een boek van duizenden jaren oud.

*Gaat verder met trainen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven