MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is serieus ongelofelijk wat voor kunstmatige ingrepen er gedaan worden om de islam in NL, Europa een succes te laten worden en alsnog is de kans op aanslagen zeer groot.

Talloze islamieten moeten dagelijks in de smiezen gehouden worden omdat ze iets van plan zijn, er is op zoveel niveau's overleg. In Frankrijk zijn nu duizende soldaten op straat om het land te beveiligen omdat de dreiging op nieuwe aanslagen reëel is.

Talloze instellingen moeten extra worden bewaakt en er zijn als je soms het nieuws meepakt bij tijd en wijlen dreigende terreuraanslagen van islamisten verijdeld.

Dat kun je toch geen succes noemen ? En dit zal tot de eeuwigheid blijven duren, dit stopt niet en met de groei van de islam in Europa zal dit eerder verergeren.

Het begon met x aantal islamitische immigranten, nu worden ze in Syrië zowel religieus als terroristisch getraind maar over een x aantal jaar kan dat gewoon in het thuisland.

Laatst bewerkt:
In Frankrijk zijn nu duizende soldaten op straat om het land te beveiligen omdat de dreiging op nieuwe aanslagen reëel is.

Talloze instellingen moeten extra worden bewaakt

Je herhaalt jezelf nu.

Tis allemaal zo erg niet en its all in the mind.
Het gaat om een minderheid die wel veel schade berokkenen. Daarmee moet je niet een ganse groep stigmatiseren. Dat is de reden waarom extreemrechts niet kunnen scoren en ze nooit een beleid kunnen uitstippelen. Door hun onkunde in staatsmanschap zullen meer en meer moslims hun weg vinden naar west europa.

Shit cant be stopped. En das prima voor mij, want moslims zijn geen gevaar maar een verrijking.

Je herhaalt jezelf nu.

Het gaat om een minderheid die wel veel schade berokkenen. Daarmee moet je niet een ganse groep stigmatiseren. Dat is de reden waarom extreemrechts niet kunnen scoren en ze nooit een beleid kunnen uitstippelen. Door hun onkunde in staatsmanschap zullen meer en meer moslims hun weg vinden naar west europa.

Shit cant be stopped. En das prima voor mij, want moslims zijn geen gevaar maar een verrijking.
Waarom zijn de moslims een verrijking? Ze hebben normen en waarden die slecht samengaan met de onze, wat zorgt voor wrijving en onrust in de maatschappij. Bovendien zorgen ze voor een hogere criminaliteit. Wat staat daar in hemelsnaam tegenover wat volgens jou deze grote nadelen opheft?

Je herhaalt jezelf nu.

De NSB'er van de toekomst. Ik kots op jouw soort.

En das prima voor mij, want moslims zijn geen gevaar maar een verrijking.
Leg uit hoe moslims een verrijking zijn? Als allochtone mens kunnen ze een verrijking zijn als ze wat toevoegen aan de samenleving, maar ik zie niet in wat het moslim zijn aan verrijking te bieden heeft. Het is gewoon een geloof in sprookjes, net zoals elke andere religie. Alleen met meer radicalisme.

Ben je zelf moslim trouwens? Want dan kan ik je reacties wel begrijpen.

http://i.imgur.com/Z3JCS5Z.jpg

Chantage praktijken

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Leg uit hoe moslims een verrijking zijn? Als allochtone mens kunnen ze een verrijking zijn als ze wat toevoegen aan de samenleving, maar ik zie niet in wat het moslim zijn aan verrijking te bieden heeft. Het is gewoon een geloof in sprookjes, net zoals elke andere religie. Alleen met meer radicalisme.

Ben je zelf moslim trouwens? Want dan kan ik je reacties wel begrijpen.

Nee, klopt wat je zegt. Agree
Ik bedoelde idd eigenlijk allochtonen.
Turken, arabs, italianen, chinezen..allemaal prima.

Voor religie sta ik neutraal. Geen last van

Voor religie sta ik neutraal. Geen last van
Ik heb er persoonlijk ook geen last van trouwens, maar je moet dus wel de ogen openhouden voor de gevaarlijke uitwassen. Het zou zeker ook geen goede zaak zijn als de islam de grootste religie in Europa zou worden.

moslims een verrijking :roflol:, vrouwen intimideren, gaybashing, lelijke klederdracht op vrijdag ...

Een fransman heeft 4 jaar cel gekregen omdat hij de Charlie Hebdo aanslag verheerlijkte. Aardig zieke straf. Zouden ze in NL ook moeten geven aan al die mocrootjes die op hun pc het goedkeurde.

Waarom zijn de moslims een verrijking? Ze hebben normen en waarden die slecht samengaan met de onze, wat zorgt voor wrijving en onrust in de maatschappij. Bovendien zorgen ze voor een hogere criminaliteit. Wat staat daar in hemelsnaam tegenover wat volgens jou deze grote nadelen opheft?

Kebab van Hasret!

Ook de 2 broers wouden charlie hebdo aanvallen en zeker geen 'onschuldige burgers/vrouwen doden'.

Ja, want die cartoonisten waren wel 'schuldig'.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

De volgende cover:

14msvhk.jpg

En dat is de heilige profeet! Rellen!

11vqohh.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven