XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da klopt, maar ge snapt mn punt wel hoop ik.
Ze zouden niet iedereen en nog wat vermoorden of zoveel mogelijk mensen neerhalen.

Gewoon bij de feiten blijven :)

1 vraagje.

Wie wilden ze dan wel vermoorden?

Ze hebben 12 cartoonisten vermoord..volgens jouw feitjes waren ze dat niet van plan. Wat waren ze dan wel van plan?

1 vraagje.

Ze hebben 12 cartoonisten vermoord..volgens jouw feitjes waren ze dat niet van plan. Wat waren ze dan wel van plan?

Nee, ze wilden net enkel de cartoonisten vermoorden maar geen vrouwen (omdat die in hun ogen toch niet in staat zijn om een kritische mening te formuleren). Dusja dat praat wel alles goed vind ik!

Nee, ze wilden net enkel de cartoonisten vermoorden maar geen vrouwen (omdat die in hun ogen toch niet in staat zijn om een kritische mening te formuleren). Dusja dat praat wel alles goed vind ik!

Jaaa idd! :D

Brotonogwat weet blijkbaar geen antwoord :roflol:

Ja, want die cartoonisten waren wel 'schuldig'.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

De volgende cover:

14msvhk.jpg

Geniaal :)

We zijn gelukkig al afhankelijk van de imam's op vrijdaggebeden en organisaties om de 'rust' te kunnen bewaren..

Voor vervelende straatjochies in de steden van allochtone komaf zijn er al de buurtvaders.
Marcouch wil meer allochtone agenten voor allochtone criminelen (begrijpen mekaar zo goed).
En nu dus imam's om zijn religieuze volgelingen na dit soort incidenten te kalmeren.

Dat zijn goede signalen voor 'integratie' (ahum), vraag me af wat er tegenover staat....vanuit bijvoorbeeld premier Rutte. Subsidiekraan blijft open ? Of weinig kritiek op islam leveren ?

allochtone agenten voor allochtone criminelen lmao

lmaoo

allochtone agenten voor allochtone criminelen lmao lmaoo
Is niet zo slecht idee. Veel allochtonen in onze contreien zetten zich graag af tegen alles wat we doen. Dus als we iemand sturen die zelf ook allochtoon is kan men efficiënter optreden. Al lost dat wel nog steeds niet het probleem op.

Bedenk eens hoe racistisch het zou zijn als we zouden voorstellen om meer blanke, autochtone agenten in te zetten want blanke, autochtone criminelen reageren daar beter op. Doe hetzelfde met allochtonen en geen probleem ???

Bedenk eens hoe racistisch het zou zijn als we zouden voorstellen om meer blanke, autochtone agenten in te zetten want blanke, autochtone criminelen reageren daar beter op. Doe hetzelfde met allochtonen en geen probleem ???

Klinkt inderdaad best debiel :roflol:

Is niet zo slecht idee. Veel allochtonen in onze contreien zetten zich graag af tegen alles wat we doen. Dus als we iemand sturen die zelf ook allochtoon is kan men efficiënter optreden. Al lost dat wel nog steeds niet het probleem op.

Je bent aan het inbinden....en dat doen we al heel lang met 'immigratie' en naar mijn mening ook met 'islam' en dat is geen goed signaal. 'Balans' zoals ik dat noem is weg en is ietwat hersteld maar ligt veels te ver naar 'links' zogezegd.

Niet goed voor autochtonen niet voor allochtonen en niet voor de samenleving als geheel want dat levert frictie op en op termijn een illusie voor de islam in Europa die beantwoord zal worden met geweld van hun zijde.

1 vraagje.

Hun (de 2 broers) doel was charlie hebdo en niemand anders. (ik impliceer hiermee niet dat charlie hebdo niet onschuldig waren).
De 2 broers vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' of mensen die niets met charlie hebdo te maken hadden.

Nee, ze wilden net enkel de cartoonisten vermoorden maar geen vrouwen

Ook geen mannen hoor. Ze stolen autos van mannen en lieten hen in leven. Ook de eigenaar (??) van de drukkerij lieten ze gewoon gaan.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150109_01464959

Een handelaar die vrijdagochtend een afspraak had in de drukkerij in Dammartin-en-Goële, waar de broers Kouachi, de hoofdverdachten van de aanslag woensdag op de redactie van Charlie Hebdo, een persoon gijzelen, heeft de hand geschud van een van de broers.

Volgens de man dacht hij eerst dat het om een politieman ging. Een van de broers zei vervolgens dat hij kon gaan. ‘Meneer, we doden geen burgers’, luidde het. Didier heeft de daders niet herkend omdat ze volgens hem verkleed waren als politieagent.

Bedenk eens hoe racistisch het zou zijn als we zouden voorstellen om meer blanke, autochtone agenten in te zetten want blanke, autochtone criminelen reageren daar beter op.

Is dat racistisch dan ????
ik vind het best prima wel.
Blanke mannelijke agenten, blanke vrouwelijke, bruine man en vrouw etc etc.
Als je het anders formuleert is het ook geen racisme. Het gaat niet omt huidskleur maar de culturele achtergrond.
Als je het formuleert als: 'we zoeken een agent met een magreb culturele achtergrond', dan gaat het helemaal niet meer om het ras.

Het is sowieso een grote troef als je een diverse politie apparaat hebt, dat biedt dat van voordelen.
Naar mijn weten hanteren ze al quotas voort flikkenkorps dus dat is al positief :)

Laatst bewerkt:
Hun (de 2 broers) doel was charlie hebdo en niemand anders. (ik impliceer hiermee niet dat charlie hebdo niet onschuldig waren).

Je zegt dat er geen onschuldigen dood zijn, maar de mensen bij Charlie Hebdo zijn wel onschuldig.

''Ook de 2 broers wouden charlie hebdo aanvallen en zeker geen 'onschuldige burgers/vrouwen doden'. ''

Charlie hebdo = onschuldigen mensen.

Ik snap je niet

alle agenten terug naar hun eigen land het liefst.

De 2 broers vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' of mensen die niets met charlie hebdo te maken hadden.

aldus brotoscience

Ze vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' dus agenten zijn geen burgers? Rondvliegende kogels uit een machinegeweer vormen geen gevaar voor burgers? Het enige wat je kan zeggen is dat hun opdracht zich beperkte tot Charlie Hebdo maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevaar vormden voor anderen.

Ze vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' dus agenten zijn geen burgers? Rondvliegende kogels uit een machinegeweer vormen geen gevaar voor burgers? Het enige wat je kan zeggen is dat hun opdracht zich beperkte tot Charlie Hebdo maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevaar vormden voor anderen.

niet als ze in functie zijn toch?

Vind ik grote zever. Tegenwoordig is alles "racistisch". Vind persoonlijk mensen die alles racistisch noemen de grootste racisten, want zij bedenken bij alles racistische dingen zelfs als de bron niets racistisch bedoelde. Er is absoluut niets racistisch aan meer allochtone agenten in te zetten in allochtone wijken, in tegendeel.

En zou natuurlijk compleet vrijblijvend zijn. Denk dat er voldoende allochtone agenten maar al te graag "hun" wijk tot een hoger niveau willen brengen. En zou natuurlijk ook niet betekenen dat autochtone agenten niet meer mogen optreden daar.

• Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven