MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet als ze in functie zijn toch?
Letterlijk / technisch gezien niet nee, ik bedoel maar dat het net zo goed onschuldige mensen zijn die niets met de cartoons te maken hebben.
Vind ik grote zever. Tegenwoordig is alles "racistisch". Vind persoonlijk mensen die alles racistisch noemen de grootste racisten, want zij bedenken bij alles racistische dingen zelfs als de bron niets racistisch bedoelde. Er is absoluut niets racistisch aan meer allochtone agenten in te zetten in allochtone wijken, in tegendeel.

En zou natuurlijk compleet vrijblijvend zijn. Denk dat er voldoende allochtone agenten maar al te graag "hun" wijk tot een hoger niveau willen brengen. En zou natuurlijk ook niet betekenen dat autochtone agenten niet meer mogen optreden daar.
Racisme is discrimineren op basis van afkomst/ras. Als je bewust agenten gaat selecteren op die basis dan is dat precies wat je doet. Ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken.

Je bent aan het inbinden....en dat doen we al heel lang met 'immigratie' en naar mijn mening ook met 'islam' en dat is geen goed signaal. 'Balans' zoals ik dat noem is weg en is ietwat hersteld maar ligt veels te ver naar 'links' zogezegd. Niet goed voor autochtonen niet voor allochtonen en niet voor de samenleving als geheel want dat levert frictie op en op termijn een illusie voor de islam in Europa die beantwoord zal worden met geweld van hun zijde.
Gaat niet over pamperen, ben absoluut tegen het pamperen van allochtonen. En het gaat ook niet over ons aanpassen aan de wensen van allochtonen ofzo. Het gaat puur om efficiëntie, effectiviteit en begrip. Meer allochtoon blauw in die wijken zou denk ik ook meer jongeren aanzetten om niet in de criminaliteit gezogen te worden. Want er zijn er genoeg die het excuus gebruiken dat criminaliteit hun enige optie omdat er geen jobs zouden zijn voor hen.

Lijkt me op alle vlakken een + en ik zie geen minpunten er aan.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Racisme is discrimineren op basis van afkomst/ras. Als je bewust agenten gaat selecteren op die basis dan is dat precies wat je doet. Ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken.
Ik zeg toch niet agenten aanwerven van allochtone afkomst? Als je kijkt naar bepaalde politiekorpsen hebben ze al veel allochtone agenten. Simpelweg deze ook inzetten in allochtone wijken, ze vragen of ze dat willen (niet verplichten) en that's it. Ben er zeker van dat dit al in enige mate gebeurt btw.

Ze vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' dus agenten zijn geen burgers? Rondvliegende kogels uit een machinegeweer vormen geen gevaar voor burgers? Het enige wat je kan zeggen is dat hun opdracht zich beperkte tot Charlie Hebdo maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevaar vormden voor anderen.

True, maar stricto senso kan je dat ook van de flikken zeggen he.

Als ahmet de cop shiet op de terroristen, dan vormt ie ook een gevaar voor de omstanders, al was zn doel enkel om de terroristen te raken:D

Iedereen die in hun weg stond, wouden ze uit de weg ruimen. Maar ze waren geen ongeleide projectiel zoals je dit vaker ziet in vb school shootings/masacres. Daar is iedereen een target.

Daarom vind ik ze wel 'rare' al qaeda leden :D

Lijkt me op alle vlakken een + en ik zie geen minpunten er aan.

Het minpunt (als we het hebben over aanwerven) is dat er mogelijk een meer bekwame sollicitant geen agent kan worden omdat iemand met een andere huidskleur zijn plaats heeft ingenomen vanwege een racistische maatregel.

Ik zeg toch niet agenten aanwerven van allochtone afkomst? Als je kijkt naar bepaalde politiekorpsen hebben ze al veel allochtone agenten. Simpelweg deze ook inzetten in allochtone wijken, ze vragen of ze dat willen (niet verplichten) en that's it. Ben er zeker van dat dit al in enige mate gebeurt btw.
Dat is idd wat anders. Al blijft het onzinnig IMO.

hoe kan je zo achterlijk zijn srs:roflol:

Volgens de man dacht hij eerst dat het om een politieman ging. Een van de broers zei vervolgens dat hij kon gaan. ‘Meneer, we doden geen burgers’, luidde het. Didier heeft de daders niet herkend omdat ze volgens hem verkleed waren als politieagent.

De vrouw vertelt hoe ze een van de moordenaars recht in de ogen keek: "Rustig aan! Ik zal je niet doden, je bent een vrouw", zei een van de schutters. De vrouw vertelt nog hoe de ene schutter de andere tot drie keer toe aanmaande "geen vrouwen te doden".

#rekt

Als je niet snapt dat mensen die vinden dat het hun taak is om te beslissen wie er wel en niet dood moeten (op basis van een sprookje) een gevaar zijn dan gefeliciteerd je hebt ongeveer de ontwikkeling van iemand uit groep 6.

Als je niet snapt dat mensen die vinden dat het hun taak is om te beslissen wie er wel en niet dood moeten (op basis van een sprookje) een gevaar zijn dan gefeliciteerd je hebt ongeveer de ontwikkeling van iemand uit groep 6.

Je moet gerichter leren lezen man. Dat is helemaal niet wat ik claim.

Om mezelf een laatste keer te herhalen: hun target waren beperkt tot charlie hebdo en anderen die hun doel verhinderen (ahmed/politiemannen die in hun weg staan).

Omstanders die niks met charlie hebdo te maken hebben en hun doelen niet verhinderen, doden ze niet. (mevrouws die de code gaf, handelaar voor de drukkerij en de auto die ze stolen van een vent waarvan ze nog mooi het hondje teruggaven :roflol: ).

Ze waren geen gevaar voor jij en ik, voor zoverre dat we niet een band hebben met charlie hebdo en we hen niet proberen te verhinderen.

Om mezelf een laatste keer te herhalen: hun target waren beperkt tot charlie hebdo en anderen die hun doel verhinderen (ahmed/politiemannen die in hun weg staan).

gemakshalve categoriseren we deze mensen even niet als 'gewone burgers' roflol

ga maar de semantische tour op nu :roflol:

'Tout est pardonné', alles is vergeven, die boodschap brengt Charlie Hebdo woensdag op de voorpagina. Daaronder de tot tranen toe bewogen profeet met het bordje 'Je suis Charlie' in de handen. "We voelen geen enkele haat voor de mannen die onze collega's vermoordden", zegt Charlie-columniste Zineb El Rhazoui.

die charlie hebdos zijn ook wel supermensen. srs
Dit is nirwana niveau

Omstanders die niks met charlie hebdo te maken hebben en hun doelen niet verhinderen, doden ze niet. (mevrouws die de code gaf, handelaar voor de drukkerij en de auto die ze stolen van een vent waarvan ze nog mooi het hondje teruggaven :roflol: ).

Ze waren geen gevaar voor jij en ik, voor zoverre dat we niet een band hebben met charlie hebdo en we hen niet proberen te verhinderen.

en daarvoor moest die politieman perse geëxecuteerd worden ?

Tuurlijk niet.

Hij deed het uit wraak. Voordat hij ahmed doodschoot zei hij: jij wou me doden he daarnet ??

Dus ja, je kan hieruit afleiden dat hij ahmed doodschoot uit wraak.

Jep, terwijl hij al gewond op de grond lag.
En de man die te gast was bij de vergadering ook.
En niet te vergeten de meneer die is ingehuurd door Charlie Hebdo (vanuit ander bedrijf) om het gebouw netjes te houden.

Jep, terwijl hij al gewond op de grond lag.
En de man die te gast was bij de vergadering ook.
En niet te vergeten de meneer die is ingehuurd door Charlie Hebdo (vanuit ander bedrijf) om het gebouw netjes te houden.

Wisten ze dat ze omstanders waren en NIET leden van charlie hebdo ? Toch wel een belangrijke nuancering!
En wat gebeurde er daar binnen ? Dat weten we ook niet.;)

anyway, eig een discussie om niks :roflol:

we vinden allemaal dat het crazy mofuggas waren, daar zijn we het allemaal unaniem over eens

"We doen gewoon onze job"
Charlie Hebdo roept iedereen ook op om vergevingsgezind te zijn. "De enorme beweging die in Frankrijk in gang is gezet na deze vreselijke aanslag, moet de deur openen voor vergiffenis."

http://www.demorgen.be/buitenland/c...r-de-moordenaars-van-onze-collega-s-a2180569/

ik ga charlie hebdo hun advies opvolgen.

Ik vergeef het jullie!

Wisten ze dat ze omstanders waren en NIET leden van charlie hebdo ? Toch wel een belangrijke nuancering!
En wat gebeurde er daar binnen ? Dat weten we ook niet.;)

anyway, eig een discussie om niks :roflol:

we vinden allemaal dat het crazy mofuggas waren, daar zijn we het allemaal unaniem over eens

Nja het begon hierdoor:

Ook de 2 broers wouden charlie hebdo aanvallen en zeker geen 'onschuldige burgers/vrouwen doden'. Toch bizar.

Dit klopt niet. Zelfs als je zou snappen dat jij met ''onschuldige burgers'', mensen die niks met charlie hebdo te maken hebben bedoelde, klopt je statement dat ze geen vrouwen wilden doden niet.

Dat ze geen vrouwen wilden doden klopt wel. Maar ik ga die discussie hier niet verder zetten.

Als ze die vrouw nou gewoon vergeten waren af te zetten bij het kinderdagverblijf waarna ze stierf in de kokend hete auto in belgie dan was er niets aan de hand.

foutje moet kunnen toch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven