Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
note:
Nee niet iedereen is zo, maar zo zie ik wel veel moslims.
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/azLWgNb_460s.jpg
Jesus is Isa in Islam, staat gelijkaardig met Mohammed, en de joden de originele groep waar het bericht is aan gegeven.
Best gewoon de forumslet blijven uithangen ipv je met dit soort topics te moeiten.

potverdomme, zelfs ik snap dit keer het punt wat Broto probeert te maken. In de ogen van die 2 broers waren alle mensen die betrokken waren bij Charlie Hebdo slechte mensen, en dus geen onschuldige doelwitten. Iedereen die in het gebouw was, zagen ze als geaffilieerd met CH en dus een doelwit. Hetzelfde gold voor iedereen die hen wilde tegenhouden. Daarom dat er in die drukkerij ook niemand vermoord is. Dus nee, wij hadden misschien inderdaad geen rechtstreeks gevaar gelopen wanneer we ze onderweg waren tegengekomen, maar niemand claimt dat dat hun daden goedpraat.
Betekent dit dat ik gebrainwashed ben?
Edit: Werd mijn g odverdomme nu automatisch veranderd in potverdomme? Vrijheid van meningsuiting KUT
corleone en ree allebei terug op dezelfde dag? hebben ze vandaag allemaal een dagje vrij in het gesticht.
Hun (de 2 broers) doel was charlie hebdo en niemand anders. (ik impliceer hiermee niet dat charlie hebdo niet onschuldig waren).
De 2 broers vormden geen gevaar voor 'gewone burgers' of mensen die niets met charlie hebdo te maken hadden.
charlie hebdo cartoonisten zijn net zo goed gewone burgers

Alle tekenen die bij de Ubermensch horen, worden door het gepeupel als ziekte of waanzin ervaren. (Nietzsche)

gezondheid