Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jesus christ frej, niemand praat hier het aanslag goed. :Roflol:

Kzag het als een verlenging van mn post.
Tis ook 1 malig dus rustig aan cowboy

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Naast het punt!!???

Stel hypothetisch 80% anti islam, 10% anti christen en 10 jood.

En jij gaat zeggen: ' ja ze lachten met iedereen'?

Kom op, das nie serieus.

Ik heb gn idee hoe skewed de ratios waren maar greenwald zegt dat ze vooral de islam hebben gedisst en dat het onevenredig verdeeld was. Hoe onevenredig blijft ie ook vaag.

Moest het 60/40 zijn, who gives a shit. Maar 95/5 ratio kan je moeilijk argumenteren dat het naast de punt is he..
Aantal Moslims: 1570 miljoen
Aantal Joden: 13,4 miljoen

Derhalve is het Moslimextremisme een veel groter probleem. Begin je nu te begrijpen waarom die ratio niet gelijk is, en waarom het nergens op slaat dat je het gebruikt als argument?

Radicalisering binnen de islam is gewoon actueler en een veel groter probleem idd. Tuurlijk zijn journalisten er dan meer mee bezig.

Reken er niet op dat exemplaar in handen te krijgen als je het nog nooit gekocht hebt. De kiosken en krantenwinkels die het tijdschrift altijd verkopen krijgen voorrang en daar zullen de vaste klanten al lang allemaal gebeld hebben. Oplage gaat veel te klein zijn om aan de vraag te voldoen. Zelfs België met een half franstalige bevolking krijgt er maar 60.000 ofzo.

zeldzaam goedje wordt het dus (kost trouwens €3,50). maar er zullen vast ook wel mensen zijn die er meer voor over hebben en ergens andes gaan kopen.. maar dat hoeft voor mij weer niet zal toch wel niks instaan wat relevant is voor mij

Nieuwe charlie hebdo zal wel online opduiken zekers.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Patrice_Lumumba

Belgium y u do dis

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Video van al qaeda jemen!! Authentic source

https://pietervanostaeyen.wordpress...i-al-ansi-vengeance-for-the-messenger-of-god/

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Meh, die van isis zijn leuker.
Hij blijft maar raaskalken

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Nou, dit is best een lectuur:
http://posthypnotic.randomstatic.net/charliehebdo/Charlie_Hebdo_article 11.htm

Cliffs:Olivier Cyran, a former writer at the magazine who resigned in 2001, wrote a powerful 2013 letter with ample documentation condemning Charlie Hebdo for descending in the post-9/11 era into full-scale, obsessive anti-Muslim bigotry).

Wat een haat heerst hier en een onwetendheid. Moge Allaah jullie leiden en jullie harten verzachten. Zelfs op fitness forums worden de moslims gediscrimineerd en gehaat en geen 1 heeft maar de basis van de Islamitische leer gelezen noch geleerd, maar denken de Islaam te kennen.

Moge Allaah jullie harten en verstand genezen voordat jullie komen te overlijden in zo'n vreselijke toestand waarin jullie je vandaag op verkeren.

Wat een haat heerst hier en een onwetendheid. Moge Allaah jullie leiden en jullie harten verzachten. Zelfs op fitness forums worden de moslims gediscrimineerd en gehaat en geen 1 heeft maar de basis van de Islamitische leer gelezen noch geleerd, maar denken de Islaam te kennen.

Moge Allaah jullie harten en verstand genezen voordat jullie komen te overlijden in zo'n vreselijke toestand waarin jullie je vandaag op verkeren.

Rot eens op labiele geitenn**ker.

1481_zps1deb2064.gif

anders blijft allah gewoon ff lekker van me hart en verstand af?

ik heb gezien wat er met de mensen gebeurd die zeggen dat allah hun geraakt heeft.

no thnx

Islam is vrede! ALLAHU AKBAR!

Bek houden of ik onthoofd je verdomme!

Wat een haat heerst hier en een onwetendheid. Moge Allaah jullie leiden en jullie harten verzachten. Zelfs op fitness forums worden de moslims gediscrimineerd en gehaat en geen 1 heeft maar de basis van de Islamitische leer gelezen noch geleerd, maar denken de Islaam te kennen. Moge Allaah jullie harten en verstand genezen voordat jullie komen te overlijden in zo'n vreselijke toestand waarin jullie je vandaag op verkeren.
Ach ze zijn te lui om te reageren

Je herhaalt jezelf nu. Tis allemaal zo erg niet en its all in the mind. Het gaat om een minderheid die wel veel schade berokkenen. Daarmee moet je niet een ganse groep stigmatiseren. Dat is de reden waarom extreemrechts niet kunnen scoren en ze nooit een beleid kunnen uitstippelen. Door hun onkunde in staatsmanschap zullen meer en meer moslims hun weg vinden naar west europa. Shit cant be stopped. En das prima voor mij, want moslims zijn geen gevaar maar een verrijking.
De islam in het Midden-Oosten kan inderdaad een verrijking zijn voor het Midden-Oosten waarom omarmt Brotoscience de Islam niet? Wat houd jou tegen om ook toe te treden tot de Islam. En eenmaal je geïntegreerd bent binnen de Islamistische gemeenschap zie je misschien dat de Islam in tegenstelling tot andere godsdiensten de wapens opneemt om hun geloof te verdedigen. Nou het zal mij benieuwen of je bovenstaande tekst wil lezen en of je daar op wil reageren? Dat zou ik wel verdraagzaam vinden.

Welkom broeder. Assalamoe aleykum.

All in op imtech gaan broeder, word je rijk

hun verstand is genezen door allah de almachtige, zij verkeren zich duidelijk in een immens verlichte toestand

wat een verzachte harten toch die totaal vredelievend terrorisme verheerlijken en antisemitisme tonen

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:30 ----------

Je herhaalt jezelf nu. Tis allemaal zo erg niet en its all in the mind. Het gaat om een minderheid die wel veel schade berokkenen. Daarmee moet je niet een ganse groep stigmatiseren. Dat is de reden waarom extreemrechts niet kunnen scoren en ze nooit een beleid kunnen uitstippelen. Door hun onkunde in staatsmanschap zullen meer en meer moslims hun weg vinden naar west europa. Shit cant be stopped. En das prima voor mij, want moslims zijn geen gevaar maar een verrijking.
2jcj0hd.jpg

Wat zou die verrijking precies zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven