Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus wat een domme vergelijking maakt hij weer. Alsof de huidige internationale toestand te vergelijken is met één gek die plots mensen gaat neerknallen. Sowieso is er weinig te doen aan lone wolves, totaal onvoorspelbaar dus dan moet je continu het leger inzetten.
Past goed bij het beleid in NL, langzaam wordt het een politiestaat, steeds meer camera's, binnenkort tracking op je nummerplaat, alles moet gecontroleerd worden. En de vijand die "overal" zit is natuurlijk een mooi excuus van onze overheid om het proces wat te versnellen.

Past goed bij het beleid in NL, langzaam wordt het een politiestaat, steeds meer camera's, binnenkort tracking op je nummerplaat, alles moet gecontroleerd worden. En de vijand die "overal" zit is natuurlijk een mooi excuus van onze overheid om het proces wat te versnellen.

Camera's dragen bij aan de sociale veiligheid van de mensen die in die regio wonen.
Meeste van die dingen werken niet eens.:rolleyes:

In Ukkel is zaterdag een bomalarm afgekondigd, nadat een achtergelaten koffer werd gevonden aan het Marlowplein. Burgemeester Armand De Decker (MR) heeft informatie daarover van de RTBF bevestigd. De politie heeft een veiligheidsperimeter ingesteld. Een vijftal gebouwen zijn ontruimd. De ontmijningsdienst is ter plaatse.

Het bomalarm is een zoveelste illustratie van de toegenomen alertheid voor terreurdreiging.

"Toegenomen alertheid". Mooie eufemisme voor fullblown massa paranoia :roflol:

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurdreiging-in-Belgie/article/detail/2184639/2015/01/16/Abou-Jahjah-Politie-hield-mij-20-minuten-onder-schot-voor-mijn-huis.dhtml

"De manier waarop de politie hier handelde is toch ongelofelijk", stelt hij. "Een echte schande, een geval van ethnic profiling. We zijn nu allemaal vermeende terroristen.

...

Jahjah.jpg

lol, woont die kerel hier nu nog altijd ? geen ''werk'' meer in Palestina ?

wat moeten wij telkens met die belgische links waar je lid van moet worden, stelletje belgen.

waz mee jou ?

Antiterreuroperatie Activist Dyab Abou Jahjah werd gisterenavond naar eigen zeggen bijna twintig minuten onder schot gehouden door politie met machinegeweren toen hij zijn huis in Schaarbeek wilde binnengaan. "Een schande", vindt hijzelf. Volgens de politie gaat het om een standaardprocedure

Toen Abou Jahjah gisterenavond door een vriend voor zijn huis in Schaarbeek werd afgezet, werd hij prompt gecontroleerd door de politie. "Ik kwam uit de auto toen een politiewagen stopte en twee agenten uitstapten", doet de activist. "'Wat doe je hier', vroegen ze. Waarop ik zei: 'ik woon hier, ik ga naar mijn huis.' Ik zag in de blik van hun ogen dat ze mij niet geloofden."

De agenten vroegen om zijn identiteitskaart en bevalen hem om tegen de muur te gaan staan, maar daar had Abou Jahjah geen zin in. Volgens hem was dat het moment waarop een van de agenten zijn machinegeweer op hem begon te richten. Een andere agent belde om versterking. "Mijn vriend was ondertussen teruggekeerd om te zien wat er aan de hand was. Hij moest naast me komen staan", verklaart hij. "Uiteindelijk stonden er zo'n zeven agenten met machinegeweren rond ons", verklaart hij aan De Standaard. "Het hele zaakje heeft 20 minuten geduurd."

De oprichter van de Arabisch-Europese Liga, een beweging die opkomt voor de belangen van Arabische moslimimmigranten in Europa, spreekt van een schande. "De manier waarop de politie hier handelde is toch ongelofelijk", stelt hij. "Een echte schande, een geval van ethnic profiling. We zijn nu allemaal vermeende terroristen. (...) We zien er allemaal uit als op die cartoons die iedereen nu zo graag publiceert."

"In mijn straat, aan mijn huis, onder schot worden gehouden. Ze hadden ook gewoon een paar meter verder op de bel kunnen kijken om die naam te vergelijken met die op mijn identiteitskaart", klinkt het. "Toen ik voor mijn deur stond, vroeg ik mij af of ik wel nog het recht had om die te openen."

De politie van Schaarbeek geeft aan De Standaard weinig commentaar op het incident. "Dit is de normale procedure", klinkt het bij een woordvoerder. "Meneer Jahjah heeft geen gevolg gegeven aan een richtlijn van de agenten. Dan volgen zij de veiligheidsmaatregelen."

beter ? :)

alee ben de gij zot geworden?

standaard gedrag van dat soort types, ga spelen in andere threads ben je toch zo tegen autoriteit en tegen een politiestaat?
In deze thread ben ik hierboven nog tegen een politiestaat. Maar ik ontken niet dat er zoveel misbruik wordt gemaakt door zielig tuig dat denkt een speciale behandeling te krijgen omdat ze zielig zijn.

Het gaat lekker in het kalifaat.

2mq3i9e.jpg

Gooien ze daar nu iemand van een gebouw af links onder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.535
Nee erop

• Like
Waarderingen: mat
Islam Olympics 2015
De 30 meter homo droppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven