XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
satire is echter wel een grondslag van een vrije samenleving Leven in een land waar je om satire gedood wordt, is pas eng
Bij de begrafenis van Charb werd "de internationale" gespeeld want hij was een overtuigd COMMUNIST en vond dat hij vrij zijn mening mocht verkondigen maar anderen zeker NIET.

Meeste syriestrijders komen vanuit belgie, uk en frankrijk. Bizar weinig van usa.

Verklaar eens waarom.

Omdat de moslimgemeenschap daar over het algemeen betere omstandigheden voor zichzelf creëerde dan ze dat hier deden. Daarom voelen ze zich minder aan de kant geschoven door de maatschappij etc. Dat stond in het artikel in Nature waar je zelf naartoe linkte.

Laatst bewerkt:
Qft. ---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ---------- 14.25 uur: Bart De Wever (N-VA), burgemeester van Antwerpen, zet vanaf morgen 7 uur het leger in. Dat meldt hij aan VTM Nieuws. Het gaat om dertig paracommando's die enkele strategische plaatsen in de stad zullen bewaken. Het gaat daarbij onder meer om de joodse wijk. That jew privilege tough
Waarom zitten die paracommando's altijd in het buitenland?
Ze zouden die moeten inzetten om de grenzen gesloten te houden en niet om de belangen van de joden te verdedigen op kosten van de belastingbetaler !

Omdat de moslimgemeenschap daar over het algemeen betere omstandigheden voor zichzelf creëerde dan ze dat hier deden. Daarom voelen ze zich minder aan de kant geschoven door de maatschappij etc. Dat stond in het artikel in Nature waar je zelf naartoe linkte.

Ik probeer het antwoord uit frej te halen, zodat de jongeman ook een beetje voor zichzelf kan nadenken.

Er is trouwens geen simpel eenduidig antwoord, ga je nergens vinden, ook niet in Nature.

Er is trouwens geen simpel eenduidig antwoord, ga je nergens vinden

60% stamt af van voormalige slaven, en zijn dus African-Americans, valt amper te vergelijken.

No shit! Ik denk dat iedereen zou willen dat alle moslims perfect geïntegreerd zouden zijn. De vraag is natuurlijk wel hoe je dit bereikt. Daarbij denk ik dat Obama weinig recht van spreken heeft, want in zijn eigen land lijkt de zwarte bevolking zich ook niet bepaald eerlijk behandeld te voelen. :o

Bullshit migranten mogen niet integreren want dan krijgen we ze hier nooit meer weg.

Bullshit migranten mogen niet integreren want dan krijgen we ze hier nooit meer weg.

Dan kun je beter snel je schuilkelder induiken, want het is al lang gebeurd.

Kom er alsjeblieft niet meer uit :wave:

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

60% stamt af van voormalige slaven, en zijn dus African-Americans, valt amper te vergelijken.

Heb je het dan over de moslimgemeenschap, of over allochtonen in het algemeen in de VS?

60% van de moslimgemeenschap aldaar is African-American. Kan zijn dat ik me vergis, ben te lui om het telkens op te zoeken.

Inderdaad

smzk13.png

Je kan er ook niet veel van verwachten, aangezien (m.u.v. de eerste 2 jaar) de Republikeinen in het Congres een meerderheid hebben :rolleyes:

Heeft er weinig mee te maken.

Obama Disappoints the Black Community
http://www.thefiscaltimes.com/Columns/2014/11/26/Obama-Disappoints-Black-Community-and-Country

Abou jah jah is het ideale roodlapje voor de islamofoben.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

‘Wie heeft Jejoen Bontinck gediscrimineerd? En Brian De Mulder?’ Vlaams minister van Binnenlands Bestuur Liesbeth Homans (N-VA) geeft toe dat de overheid meer moet doen om de radicalisering van Vlaamse jongeren te stoppen. ‘Maar ik pik de link met racisme niet.’

Struisvogelpolitiek.

Jezus wat een domme vergelijking maakt hij weer. Alsof de huidige internationale toestand te vergelijken is met één gek die plots mensen gaat neerknallen. Sowieso is er weinig te doen aan lone wolves, totaal onvoorspelbaar dus dan moet je continu het leger inzetten.

#zionisten_pijper

:lol::lol::lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven