Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
:angstig:Wtf is hier gebeurd? Wwwilco, cools, steensteen, superbad gebanned? Allah leest mee? :eek:

Edit: of ligt t aan mij, want zie bij mij ook geen karma teken..

Sorry bug, fixed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fixed & fixed.

Thanks god ik was zo bang, moslimterroristen die een aanslag pleegden op karma..

En fixed.

Zorgt dat voor problemen? Heb het iig aangepast.
Wel, ironisch genoeg niet bij de mobiele apparaten, want volgens mij krijgen die een heel andere layout geserveerd bij de gallerij door de lage resolutie. Maar bij hogere resoluties, zoals op een desktop, krijg (/kreeg) je een 404 in je console bij de HTTP request naar dat bestand.

Zwijg Galen, dit topic is om moslims te bashen! :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.578
Kut galen.

Moslimlover

Pegida demonstreert al maanden tegen de vermeende islamisering van Duitsland. De groep heeft vooral veel aanhangers in Dresden en gaat de afgelopen weken elke maandag in die stad met duizenden de straat op. Al volgden er veel tegenbetogingen die doorgaans meer volk lokken.

Maar deze maandag blijven de Pegida-aanhangers thuis. Volgens de Duitse krant Bild kreeg Pegida van de politie te horen dat deze de veiligheid van de demonstratie van maandag niet kon garanderen, ook gezien de recente terreurdreiging.

Volgens het Duitse persbureau DPA kregen de Duitse autoriteiten over die bedreigingen informatie van buitenlandse geheime diensten. Mensen zouden zijn opgeroepen om zich onder de demonstranten van Pegida te begeven en een lid van de organisatie te vermoorden.

inderdaad galen als je niet met ons bent

DAN BEN JE TEGEN ONS

PAK HEM!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven