Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las.Volgens hun eigen theorie mogen we hen doden, niet?[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
![]()
Met Amerika valt ook niet te sollen.Zo zegt Bontinck niet verbaasd te zijn over de aanslagen in Parijs. “Ik had dit al langer voorspeld, want met die mannen valt niet te sollen. In die zin heeft Charlie Hebdo het zelf gezocht door steeds zo uitdagend te zijn.”

Ik heb trouwens geen idee wie er die flauwekul die je hier altijd komt verkondigen gelooft..
Arabische meisjes hebben meer passie’
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”
“Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan.
Jon says it all, in short, once again. The man is a genius.
http://www.youtube.com/watch?v=7WB2LTqFwck
Daar hebben we de 'fobie' woorden weer.
Je weet toch dat een fobie een psychiste aandoening is?
Waarom beledig je ieder keer?
Wordt je niet moe van jezelf?
Je bent ieder keer zo negatief.
Vind het echt zielig srs.
Wat speelt er? Is alles goed met je?