Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom heb je een knuffel nodig?
Of wil je een kusje van Matt?
Je hoeft je niet te schamen hoor wij mensen hebben allemaal LIEFDE nodig.
Iemand heeft dat hier vroeger kennelijk niet gehad helaas![]()
jij had toch je eigen q en a topic
ga je nu dit topic vervuilen ?
Brotoscience vs. TheDeenWtf!?
Hitler!
Waarom mag ik niet op ander topics posten?

Onzin die veel allochtonen uitkramen: "racist". Onzin die veel moslims uitkramen: "racist & islamofobie"Zucht.. Je weet alles beter.. haha weet je wat... zolang jij maar rustig kan slapen vind ik het best...
Was een van de beginselen van islam niet van Allah te vrezen? Wie heeft er nu een fobie hé?FixedOmdat religie een ziekte is en Islam is de plaag, veruit de dodelijkste.

Ik was jarenlang een overtuigde bekeerde moslim, en een paar jaar zowat een salafi tot ik geleidelijk aan steeds meer wetenschappelijke kennis vergaarde alsook islamitische kennis en kennis van de koran en besefte dat ik jarenlang mezelf had bedot. Teveel fouten in de Koran om te kunnen stellen dat het een boek van Allah is.islamIC XENOPHOBIA EVRYWHERE ON THIS FORUM !!!!
Dam. als je iets wilt weten over de islam stel dan vragen in het topic islam Q&A.
http://www.youtube.com/watch?v=QMPHwdgCJbw
Jon is indeed a genius.
Onzin die veel allochtonen uitkramen: "racist". Onzin die veel moslims uitkramen: "racist & islamofobie"
Hoeveel % van de moslims praat niet kleinerend over zwarten? Geen idee, maar de meesten zijn héél kleinerend tov zwarten.
En dan "islamofobie" is een echte grap. Moslims willen geen varkensvlees, geen cartoons van mohammed, geen vrijmeningsuiting, verdoofd slachten, etc... maar wij zijn degene met een fobieWas een van de beginselen van islam niet van Allah te vrezen? Wie heeft er nu een fobie hé?
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Fixed
Had ik niet verwacht yasmine, maar goed dat je tot inkeer bent gekomen.
Ik was jarenlang een overtuigde bekeerde moslim, en een paar jaar zowat een salafi tot ik geleidelijk aan steeds meer wetenschappelijke kennis vergaarde alsook islamitische kennis en kennis van de koran en besefte dat ik jarenlang mezelf had bedot. Teveel fouten in de Koran om te kunnen stellen dat het een boek van Allah is.
Je weet dat salafi's een kleine minderheid vormen in de islam. Je hebt hoogstwaarschijnlijk de verkeerde info van de verkeerde mensen gehad. En kan heel goed begrijpen waarom je nu bent waar je bent. En respecteer dat als moslim. Voor jouw jouw geloof en voor mij mijn geloof. De juiste weg (welke de overgrote meerderheid volgt) is de weg van de 4 imams (wetscholen). Hanafi, maliki, hanbali en shafi. Alle vier worden gezien als acceptabel. (en alleen god weet echt wat klopt, wij kunnen alleen strefen ernaar) De salafi groepering mix wat de scholen leren en claimen dat ze het beter weten dan anderen (ze noemen zichzelf expliciet salaf (rechtgeleid) terwijl ieder moslim zichzelf zo ziet). Dit wordt gezien als onacceptabel binnen islam. In de islam mag je deze disciplines niet mixxen. Je trekt de dingen dan namelijk uit context en interpeteerd de dingen verkeert. (waarschijnlijk ben je hierdoor in de verwarring geraakt) Anyhow in short als je had gevolgd wat de overgrote meerderheid had gevolgd. De ware vorm van islam dan was je waarschijnlijk ergens anders nu. En had je mogelijk kunnen inzien dat islam juist gebaseerd is op kenns en rationaliteit. Check me topic plz. Je kan je vragen over die "fouten" stellen. Geef graag antwoord! Wish you lots of good luck in life!!
Wat zit jij hier te ronselen jongeuh![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Don't worry I won't wave anything in your face. Unless you ask for it of course... Haahaha![]()

Je zit er wel mee te lachen maar je doet het toch maar..
Hopelijk leest niemand van je vriendjes je licht getint homosexueel comment, je zou wel eens een gratis luchtdoop kunnen ervaren.