- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Mediteren is het voeden van je ziel. Waarom hebben wij behoefte aan meditatie?
Waarom vind je het nodig om even tot jezelf te komen.
Symptonen van een hongerige ziel.
IQ zegt niet heel veel.
Er zijn genoeg mensnen met een hoog IQ die geloven in god.
Jullie hele maatschapij (het westen) is goddeloos. Komt door de verwestering/globalisering niet door minder geloof.
Wat is een ziel? Kan je dat even uitleggen?
Je beschrijft het westen als "jullie maatschappij".
Je plaatst jezelf er dus buiten en klaagt dan dat je uitgesloten wordt van de samenleving.
---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------
Waarom god ons test? Dat is zijn wil. en alleen god weet waarom hij dat wilt.
Jij wet niet waarom ik hou van chips alleen ik weet dat.
Misschien willen zijn dochters wel. Ik ken genoeg dochters die hetzelfde zoude willen doen voor hun vader uit respect. Niet jezelf vergelijken met anderen!!
Zij die willens en wetens de waarheid afkeuren branden in hel.
Jij zal alleen branden in hell als je islam afkeurt terwijl je diep van binnen weet dat het de waarheid is. Dus als je weet dat je liegt. Alleen dan ben je een ongelovigen als je niet wilt geloven.
Jullie zijn onwetend, jullie kunnen niet geloven omdat jullie blind zijn.
Weet wat ongelovig betekend. Je hebt een geleerde nodig.
Dus zijn dochters verkiezen met de mannen naar bed te gaan?" O papa, uit respect voor jou zal ik me de hele nacht laten verkrachten door een bende verkrachtende homo's".
Man man man, zie je zelf niet in welke bochten je jezelf moet draaien om dit verhaal aanvaardbaar te maken voor de hedendaagse moraal?!
---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------
Iemand die onwetend is (jullie dus) zal aditioneel getest worden op de dag des oordeel en volgens zijn eigen waarden worden berecht.
aanvullend op wat ik eerder zei.
Testen doe je om een resultaat die je niet kent te weten te komen. Dat wil zeggen dat god dus de uitkomst niet kent. Dus is hij niet alwetend;
---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------
Waarom veranderd wetenschap continu?
Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen.
Wetenschap is tijdelijk het veranderd.
Moslims worden wel aangemoedig om aan wetenschap te doen.
Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)
ALs je ooit te weten komt dat je kanker hebt, maak dan geen gebruik van de moderne geneeskunde want die is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.
Neem ook geen vliegtuig om op vakantie te gaan,...
---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
bismillah elohim subtanaif 500mg test, anavar (swt).
Ik las dit op kantoor en moest keihard lachen!

??Bacterien