AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mediteren is het voeden van je ziel. Waarom hebben wij behoefte aan meditatie?

Waarom vind je het nodig om even tot jezelf te komen.

Symptonen van een hongerige ziel.

IQ zegt niet heel veel.

Er zijn genoeg mensnen met een hoog IQ die geloven in god.

Jullie hele maatschapij (het westen) is goddeloos. Komt door de verwestering/globalisering niet door minder geloof.

Wat is een ziel? Kan je dat even uitleggen?
Je beschrijft het westen als "jullie maatschappij".
Je plaatst jezelf er dus buiten en klaagt dan dat je uitgesloten wordt van de samenleving.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Waarom god ons test? Dat is zijn wil. en alleen god weet waarom hij dat wilt.

Jij wet niet waarom ik hou van chips alleen ik weet dat.

Misschien willen zijn dochters wel. Ik ken genoeg dochters die hetzelfde zoude willen doen voor hun vader uit respect. Niet jezelf vergelijken met anderen!!

Zij die willens en wetens de waarheid afkeuren branden in hel.

Jij zal alleen branden in hell als je islam afkeurt terwijl je diep van binnen weet dat het de waarheid is. Dus als je weet dat je liegt. Alleen dan ben je een ongelovigen als je niet wilt geloven.

Jullie zijn onwetend, jullie kunnen niet geloven omdat jullie blind zijn.

Weet wat ongelovig betekend. Je hebt een geleerde nodig.

Dus zijn dochters verkiezen met de mannen naar bed te gaan?" O papa, uit respect voor jou zal ik me de hele nacht laten verkrachten door een bende verkrachtende homo's".
Man man man, zie je zelf niet in welke bochten je jezelf moet draaien om dit verhaal aanvaardbaar te maken voor de hedendaagse moraal?!

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Iemand die onwetend is (jullie dus) zal aditioneel getest worden op de dag des oordeel en volgens zijn eigen waarden worden berecht.

aanvullend op wat ik eerder zei.

Testen doe je om een resultaat die je niet kent te weten te komen. Dat wil zeggen dat god dus de uitkomst niet kent. Dus is hij niet alwetend;

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Waarom veranderd wetenschap continu?

Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen.

Wetenschap is tijdelijk het veranderd.

Moslims worden wel aangemoedig om aan wetenschap te doen.

Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)

ALs je ooit te weten komt dat je kanker hebt, maak dan geen gebruik van de moderne geneeskunde want die is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.
Neem ook geen vliegtuig om op vakantie te gaan,...

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

bismillah elohim subtanaif 500mg test, anavar (swt).

Ik las dit op kantoor en moest keihard lachen!

TheDeen sorry maar je verdient eigenlijk alleen een grote facepalm. Als je zegt dat intelligentie niet belangrijk is en wetenschap niet betrouwbaar 'omdat het veranderd' en dan nog klaagt over een 'goddeloos' Westen terwijl elke theocratie er slechter voor staat...

Waarom veranderd wetenschap continu?

Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen.

Wetenschap is tijdelijk het veranderd.

Moslims worden wel aangemoedig om aan wetenschap te doen.

Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)

Blindelings accepteren is per definitie iets wat aanhangers van een absoluut geloof zoals de islam doen.

Als er iets is dat atheisten in het algemeen en wetenschappers in het bijzonder NIET doen is dat wel blindelings accepteren.

Werkelijk waar, ik heb maar zelden iemand zo blindelings krom zien redeneren als jij! :)

TheDeen sorry maar je verdient eigenlijk alleen een grote facepalm. Als je zegt dat intelligentie niet belangrijk is en wetenschap niet betrouwbaar 'omdat het veranderd' en dan nog klaagt over een 'goddeloos' Westen terwijl elke theocratie er slechter voor staat...
Kan je niet een soort test hiervoor maken bij het registreren. Vragen als ''accepteren atheïsten blindelings alles?'', en als je ja antwoord wordt je gewoon van het forum geknikkerd.

Kan je niet een soort test hiervoor maken bij het registreren. Vragen als ''accepteren atheïsten blindelings alles?'', en als je ja antwoord wordt je gewoon van het forum geknikkerd.

vind dit wel vermakelijk en interessant(de redenaties van nosje, yasmine ed.), misschien kunnen we hem wel het licht laten zien en hem laten afkeren(hoe noem je dat als iemand van z'n geloof afstapt?)

Om het effe bot te zeggen: Jij weet dat de islam gelooft in 120.000 profeten. Waarvan 25 bij naam zijn genoemd in de edele koran. Er bestaan restanten van de waarheid in andere geschriften en boeken. De koran bevat de ultieme waarheid.
Als meerdere partijen claimen de ultieme waarheid te weten, wat is dan de oplossing?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.831
Wat is swt?

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Oh laat maar, google en shit

standard widget toolkit

Wat is swt?

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Oh laat maar, google en shit

swt
Webdefinities
(SWD) Supersonic Wave Drive staat gerant voor snelle autofocussnelheden in Pentax objectieven.

dankjewel googel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.834
Sowieto

Supersonic Wind Tunnel of Swedish Winter Time.

Super heavyWeighT

Wat is een ziel? Kan je dat even uitleggen?
Je beschrijft het westen als "jullie maatschappij".
Je plaatst jezelf er dus buiten en klaagt dan dat je uitgesloten wordt van de samenleving.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Dus zijn dochters verkiezen met de mannen naar bed te gaan?" O papa, uit respect voor jou zal ik me de hele nacht laten verkrachten door een bende verkrachtende homo's".
Man man man, zie je zelf niet in welke bochten je jezelf moet draaien om dit verhaal aanvaardbaar te maken voor de hedendaagse moraal?!

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Testen doe je om een resultaat die je niet kent te weten te komen. Dat wil zeggen dat god dus de uitkomst niet kent. Dus is hij niet alwetend;

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

ALs je ooit te weten komt dat je kanker hebt, maak dan geen gebruik van de moderne geneeskunde want die is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.
Neem ook geen vliegtuig om op vakantie te gaan,...

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Ik las dit op kantoor en moest keihard lachen!

Wat is een ziel?

De ziel is de essentie van de mens. Hetgeen dat ons laat leven. (Je kan geen mens van niets inelkaar zetten en tot leven wekken. Is geprobeerd door wetenschappers, maar ieder keer mislukt om onbekende redenen. Alle lichaamsdelen werkten, maar de lichaam kwam maar niet tot leven.)

http://www.youtube.com/watch?v=NUO4KNu_Pyk

Ik plaats me buiten dit maatschappij, omdat jullie mij erbuiten hebben geplaatst. Ik voel me geen Nederlander net als 90% van de buitenlanders in dit land.

Zelf de mensen die in dit land zijn geboren voelen zich geen Nederlander. Waarom omdat de Nederlander mij niet als gelijke ziet. We moeten altijd harder werken. Er bestaan te veel aannames, haatgevoelens, etc. Je moet men niet proberen te assimileren. Ik verzin dit niet!! ALS JE DENKT DAT IK LIEG HIEROVER BEN JE ECHT TRIEST.

Een goed voorbeeld is dit forum. Ik wordt gelijk aangevallen, niet begrepen (jullie weten alles beter, jullie weten mijn geloof beter, jullie zien mij niet als gelijke).

In reactie op het verhaal van profeet Lot (v.z.m.h.).

De interpretatie die jij geeft klopt niet, dat weet jij zelf ook. Ik weet dat het moeilijk is voor jouw om dat te begrijpen. Omdat jij niet dingen los kan bekijken. Je vindt het nodig om jezelf met alles te vergelijken.

Uit jouw reactie kan ik duidelijk zien dat je helemaal niks weet over hetgeen waar jij de hele tijd over praat. Ik zal mezelf nog een keer herhalen, luister naar een geleerde niet naar jezelf of de crackjunk om de hoek. Je bent gewoon "buthurt" en probeert je emotionele trauma te verwerken door tegen jezelf te liegen. Erg zielig en triest. Blijf jezelf maar voor de gek houden.

Idem bij testen. Als hier niet eens een antwoord op kan geven weet ik al dat je nooit echt heb begrepen waar islam voor staat. Maar allah (swt) weet het best. Allah (swt) test ons en laat ons leven, omdat hij dat wilt. Hij heeft het zo gewild, maar ziet de mens eruit zoals hij eruit ziet. Waarom is de kleur rood rood? God heeft het zo nou eenmaal gewild. Allah (swt) knows best.

Ik zal gebruik maken van alle op wetenschappelijke medicatie e.d. om zo goed mogelijk te kunnen leven. Maar ik weet dat wetenschap mij niet met zekerheid gezond kan houden. Vraag maar aan de dokters. Dood gaan kan altijd. Alleen god beslist over leven en dood.

Je hebt kettingrokers die van jongs af aan zijn begonnen met roken en 100 jaar oud worden. En je hebt mensen die op 30 al kanker krijgen en nooit hebben gerookt.

God beslist alles in dit leven. Je denk controle te hebben, maar dat is slechts een illusie.

In short wetenschap is goed, maar niet doorslaggevend en jij weet dit dondersgoed.

Anyway gaat niet meer met een blind/doof persoon in gesprek, want je kan gewoon niet de waarheid zien/horen. God (swt) heeft je zo gemaakt.

De een kan zien de ander is blind

De een is gehandicapt/ziek en de ander gezond.

De een is kwaad de ander is goed.

De een is moslim en begrijpend en de ander is onwetend/ongelovig en kan niet begrijpen.

Yin and Yang.

Thats just the way life is. God (swt) heeft het zo gewild.

You and your people are just a part of life. You don't choose to become muslim. islam chooses you, thats why we muslims thank god in our prayers. We thank him for the understanding and peace he has given us.

I love you.

Do good, life good and may Allah (swt) grant you and your fellow infidels with good hearth/intentions heaven.

Zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt.

En alsjeblieft stop met de claim dat je iets denk te weten over de islam en moslims. Je bent alleen maar aan het beledigen en haatzaaien.

Stel jezelf de vraag wat bereik ik hiermee en wat doe ik?

Iets goeds of slechts?

Laatst bewerkt:
3 dagen niet in dit topic gekeken, was weer lachen :roflol:

Wat is een ziel?

De ziel is de essentie van de mens. Hetgeen dat ons laat leven. (Je kan geen mens van niets inelkaar zetten en tot leven wekken. Is geprobeerd door wetenschappers, maar ieder keer mislukt om onbekende redenen. Alle lichaamsdelen werkten, maar de lichaam kwam maar niet tot leven.)

http://www.youtube.com/watch?v=NUO4KNu_Pyks?[/B]

Dus dieren hebben ook een ziel? En insecten? En zeesponsen, zeesterren? Plankton?????Bacterien???

Geprobeerd door wetenschappers? Je kijkt iets teveel naar Hollywoor Frankenstein films.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Wat is een ziel?

http://www.youtube.com/watch?v=NUO4KNu_Pyk

Ik plaats me buiten dit maatschappij, omdat jullie mij erbuiten hebben geplaatst. Ik voel me geen Nederlander net als 90% van de buitenlanders in dit land.

Zelf de mensen die in dit land zijn geboren voelen zich geen Nederlander. Waarom omdat de Nederlander mij niet als gelijke ziet. We moeten altijd harder werken. Er bestaan te veel aannames, haatgevoelens, etc. Je moet men niet proberen te assimileren. Ik verzin dit niet!! ALS JE DENKT DAT IK LIEG HIEROVER BEN JE ECHT TRIEST.

Een goed voorbeeld is dit forum. Ik wordt gelijk aangevallen, niet begrepen (jullie weten alles beter, jullie weten mijn geloof beter, jullie zien mij niet als gelijke).

In reactie op het verhaal van profeet Lot (v.z.m.h.).

De interpretatie die jij geeft klopt niet, dat weet jij zelf ook. Ik weet dat het moeilijk is voor jouw om dat te begrijpen. Omdat jij niet dingen los kan bekijken. Je vindt het nodig om jezelf met alles te vergelijken.

Uit jouw reactie kan ik duidelijk zien dat je helemaal niks weet over hetgeen waar jij de hele tijd over praat. Ik zal mezelf nog een keer herhalen, luister naar een geleerde niet naar jezelf of de crackjunk om de hoek. Je bent gewoon "buthurt" en probeert je emotionele trauma te verwerken door tegen jezelf te liegen. Erg zielig en triest. Blijf jezelf maar voor de gek houden.

Idem bij testen. Als hier niet eens een antwoord op kan geven weet ik al dat je nooit echt heb begrepen waar islam voor staat. Maar allah (swt) weet het best. Allah (swt) test ons en laat ons leven, omdat hij dat wilt. Hij heeft het zo gewild, maar ziet de mens eruit zoals hij eruit ziet. Waarom is de kleur rood rood? God heeft het zo nou eenmaal gewild. Allah (swt) knows best.

Ik zal gebruik maken van alle op wetenschappelijke medicatie e.d. om zo goed mogelijk te kunnen leven. Maar ik weet dat wetenschap mij niet met zekerheid gezond kan houden. Vraag maar aan de dokters. Dood gaan kan altijd. Alleen god beslist over leven en dood.

Je hebt kettingrokers die van jongs af aan zijn begonnen met roken en 100 jaar oud worden. En je hebt mensen die op 30 al kanker krijgen en nooit hebben gerookt.

God beslist alles in dit leven. Je denk controle te hebben, maar dat is slechts een illusie.

In short wetenschap is goed, maar niet doorslaggevend en jij weet dit dondersgoed.

Anyway gaat niet meer met een blind/doof persoon in gesprek, want je kan gewoon niet de waarheid zien/horen. God (swt) heeft je zo gemaakt.

De een kan zien de ander is blind

De een is gehandicapt/ziek en de ander gezond.

De een is kwaad de ander is goed.

De een is moslim en begrijpend en de ander is onwetend/ongelovig en kan niet begrijpen.

Yin and Yang.

Thats just the way life is. God (swt) heeft het zo gewild.

You and your people are just a part of life. You don't choose to become muslim. islam chooses you, thats why we muslims thank god in our prayers. We thank him for the understanding and peace he has given us.

I love you.

Do good, life good and may Allah (swt) grant you and your fellow infidels with good hearth/intentions heaven.

Zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt.

En alsjeblieft stop met de claim dat je iets denk te weten over de islam en moslims. Je bent alleen maar aan het beledigen en haatzaaien.

Stel jezelf de vraag wat bereik ik hiermee en wat doe ik?

Iets goeds of slechts?

Je kan zoveel lullen als je wil over de profeet LOt als je wil, de Koranische verzen zijn duidelijk: er kwamen homoseksuele mannen aan zijn deur kloppen en hij boodt ze zijn dochters aan omdat hij niet wou dat ze zijn mannelijke gasten zouden verkrachten want dat zou een schande zijn. De koranverzen zijn duidelijk.

En ik moet luisteren naar de geleerde? Neen, ik denk zelf en denk zelf na over mijn argumenten. Ik ga niet zoals u argumenten gaan kopieren van youtube zonder bronvermelding.

Je verhaal over embrypologie is ook fout bewezen.

En je bent hypocriet als je de medicatie slikt gemaakt door wetenschappers die dankzij diezelfde wetenschappelijke methode ontdekten hoe we evolueerden. Dankzij de kennis van de evolutietheorie, die men toepast in het labo heeft men medicijnen en antibiotica ontwikkeld; Hypocriet.

Ik zaai haat?? hoe vaak moet ik nog zeggen dat de Koran een zeer goede poging was van een man in de 7de eeuw; Je leest enkel wat in je kraam past. Je bent een zielig figuur die ondanks alle bewijzen toch maar blijft geloven in je sprookje.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Je schrijft: "You and your people are just a part of life. You don't choose to become muslim. islam chooses you, thats why we muslims thank god in our prayers. We thank him for the understanding and peace he has given us."

Besef je zelf niet dat dit heel idiote onzin is? Want het zou willen zeggen dat het dus niet iemands eigen schuld is dat hij geen moslim wordt. En dus de hel onterecht binnengaat; Idioot gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven