AndroidHealthClinic

Aanvulling

elsen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
101kg
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum. Hieronder mijn probleem.

Ik heb de tijd niet om me met een goed dieet bezig te houden. Veel te druk op het werk om op vaste tijdstippen te kunnen eten. Ik heb wel 3 maaltijden op een vast tijdstip elke dag, maar hier is het ook moeilijk om echt een aanpassing aan te doen.

Mijn vraag is nu, kan dit slechte eetpatroon op zo een manier aangevuld worden met supplementen dat ik toch een goed dieet volg? Of is dit helemaal niet bereikbaar zonder echt te eten?

Bijvoorbeeld met een pilletje hier en daar tussen vergaderingen door?

Ik stel jullie antwoorden zeer op prijs.

Alvast bedankt

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum. Hieronder mijn probleem.

Ik heb de tijd niet om me met een goed dieet bezig te houden. Veel te druk op het werk om op vaste tijdstippen te kunnen eten. Ik heb wel 3 maaltijden op een vast tijdstip elke dag, maar hier is het ook moeilijk om echt een aanpassing aan te doen.

Mijn vraag is nu, kan dit slechte eetpatroon op zo een manier aangevuld worden met supplementen dat ik toch een goed dieet volg? Of is dit helemaal niet bereikbaar zonder echt te eten?

Bijvoorbeeld met een pilletje hier en daar tussen vergaderingen door?

Ik stel jullie antwoorden zeer op prijs.

Alvast bedankt

IF. Boeit geen **** wanneer je je vreten naar binnen gooit als je t maar binnen krijgt. Gister heb ik maar 1 keer overdag gegeten. Nadeel is wel dat je 2000 kcal net voordat je gaat pitten naar binnen kan gooien, dus dat was even kokhalzen bij de laatste scheppen kwark

dit hierboven !

+ je moet niet op 1 dag van een normaal eetpatroon naar een echt bodybuilding dieet gaan ( ookal zou die wel het beste zijn ). gewoon langzaam opbouwen, eet al eens een potje (500g) kwark per dag, eet wat meer vlees tijdens je maaltijden etc ...

eiwitshakes kunnen eventueel een optie zijn. maar deze voegen ook alleen maar toe aan een totaalplaatje dat je moet halen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

IF. Boeit geen **** wanneer je je vreten naar binnen gooit als je t maar binnen krijgt. Gister heb ik maar 1 keer overdag gegeten. Nadeel is wel dat je 2000 kcal net voordat je gaat pitten naar binnen kan gooien, dus dat was even kokhalzen bij de laatste scheppen kwark

Dat is toch niet helemaal juist. Je lichaam heeft gedurende dag behoefte aan voedingsstoffen. Je kan dan niet 8 uur niets eten en dan ineens heel veel.. Je hebt je lichaam dan uren goede voedingstoffen onthouden. Dat kan je dan niet ineens inhalen door een hele bult te eten, daar kan je zelfs vet van worden.

Je zult toch aan moeten leren zo nu en dan even snel wat te eten.

Dat is toch niet helemaal juist. Je lichaam heeft gedurende dag behoefte aan voedingsstoffen. Je kan dan niet 8 uur niets eten en dan ineens heel veel.. Je hebt je lichaam dan uren goede voedingstoffen onthouden. Dat kan je dan niet ineens inhalen door een hele bult te eten, daar kan je zelfs vet van worden.

Nog nooit van IF gehoord?

Wat een onzin. Met grote maaltijden duurt de maaglediging ook veel langer. Het is echt niet zo dat je dan in een keer alles uitschijt of alles als vet wordt opgeslagen.
Als jij in the end of the day je voeding binnen hebt zit je goed

IF is goed voor vetverlies..., maar als je meer gaat voor spiergains, zou ik persoonlijk niet aan IF beginnen. My 50 cents right there. ;)

Het herstel is minder goed / optimaal. Nou zeg ik niet dat je om de 3 uur moet gaan eten, maar ook niet om bijv. 18 uur over te slaan. Regelmatig eten is het beste, is mijn ervaring.

Het herstel is minder goed / optimaal. Nou zeg ik niet dat je om de 3 uur moet gaan eten, maar ook niet om bijv. 18 uur over te slaan. Regelmatig eten is het beste, is mijn ervaring.

Zit wel wat in.. maar als je nou zegt dat je voor je training wat whey plus suiker naar binnen gooit, en na je training hetzelfde, plus vanaf een uur na je training gaat bunkeren, dan zal herstel toch redelijk optimaal moeten zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp gewoon blijven eten en extra dingen binnenduwen. Maakt niet zo heel veel uit wanneer, maar indien mogelijk iets meer verdeeld.

Vetten laag houden natuurlijk.

Ik ben al begonnen met 500gr kwark achterover te duwen tussen 2 vergaderingen door. Al moet ik opletten dat niemand mij ziet, want op dat tempo eten is niet om aan te zien :D

Ik zit nu aan 103 kg met een lengte van 1,83m, mijn verpercentage al lang niemeer gemeten, maar ik veronderstel rond de 23%.

Ik hoop snel terug naar mijn 10% te gaan die ik vroeger had.

Stats vroeger:
1,83m
110kg
10% vet

Ik heb heel lang stil gelegen...

Bedankt voor de reacties

Dus als ik het goed begrijp gewoon blijven eten en extra dingen binnenduwen. Maakt niet zo heel veel uit wanneer, maar indien mogelijk iets meer verdeeld.

Vetten laag houden natuurlijk.

Ik ben al begonnen met 500gr kwark achterover te duwen tussen 2 vergaderingen door. Al moet ik opletten dat niemand mij ziet, want op dat tempo eten is niet om aan te zien :D

Ik zit nu aan 103 kg met een lengte van 1,83m, mijn verpercentage al lang niemeer gemeten, maar ik veronderstel rond de 23%.

Ik hoop snel terug naar mijn 10% te gaan die ik vroeger had.

Stats vroeger:
1,83m
110kg
10% vet

Ik heb heel lang stil gelegen...

Bedankt voor de reacties

Wat is er mis met vetten?

Terug
Naar boven