Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
België is verrot op alle vlak qua bodybuilding/AAS daarom chille home gym gemaakt natuurlijk nooit zelfde maar leiver dat als boetes en huiszoekingen en ebstellen op internet : genoeg betrouwbare nederlandse sites nooit controle van douane of toch nog niet van gehoord
Waar is de topicstarter naartoe? Hij stelt een vraag, wij antwoorden en horen niks meer van hem. Ik had ook graag antwoord op mijn vraag gehad (in welk land hij besteld had).
Waar is de topicstarter naartoe? Hij stelt een vraag, wij antwoorden en horen niks meer van hem. Ik had ook graag antwoord op mijn vraag gehad (in welk land hij besteld had).
Als hij dit doorkrijgt; "departure from outward OE" dan komt het met China Post, dus uit China. (9/10x overigens, Thailand gebruikt dit ook. Maar it's safe to assume dat het uit Azie weg komt).