MuscleMeat

Sticky AAS-boek: Book on Steroids

Bezoekers in dit topic

En dan heb je het nog maar enkel over het financiele en nog niet alle tijd en moeite (tijd=geld), maar oke, het is je interesse. :D Laat de waardering die je krijgt het je waard zijn. :)

Net zoiets als meedoen aan de DBB-contest of een BB-wedstrijd. Zelfs als pro kun je geld toeleggen tenzij je goed zit met je sponsors. Though world.
Tijd = inderdaad geld. Tegen het einde aan heb ik wat uren die ik anders aan opdrachtgevers had besteed ingewisseld aan het af krijgen van het boek. Ik had me verkeken op hoeveel tijd het zou kosten om de correcties door te voeren. Je kunt je voorstellen dat 5000+ correcties overnemen uit een PDF in je LaTeX-document nogal een klus is. Ik denk dat ik er zo'n 40 uur mee bezig ben geweest. En toen moest ik nog het register opstellen, enz. Rond de pre-order heb ik echt alles op alles moeten zetten om de boel een beetje op tijd rond te hebben. Leuk was dát niet :roflol:
 
Tijd = inderdaad geld. Tegen het einde aan heb ik wat uren die ik anders aan opdrachtgevers had besteed ingewisseld aan het af krijgen van het boek. Ik had me verkeken op hoeveel tijd het zou kosten om de correcties door te voeren. Je kunt je voorstellen dat 5000+ correcties overnemen uit een PDF in je LaTeX-document nogal een klus is. Ik denk dat ik er zo'n 40 uur mee bezig ben geweest. En toen moest ik nog het register opstellen, enz. Rond de pre-order heb ik echt alles op alles moeten zetten om de boel een beetje op tijd rond te hebben. Leuk was dát niet :roflol:
Ja das kut. Beetje een déjà vu van m'n Masterscriptie, was ook LateX. Enkel was er niet zo veel commentaar op m'n concept, moest m alleen even reduceren van 450 naar 220 pagina's. :roflol:. Comments in pdf zijn irritant. Een van de weinige voordelen van MS Word, comments toevoegen en accepteren.
 
Galen

Is dit de engelse versie van jouw reeds verschenen Anabolenboek, of zitten er verschillen in?
 
Galen

Is dit de engelse versie van jouw reeds verschenen Anabolenboek, of zitten er verschillen in?
Het is een heel ander boek, geen vertaling. From scratch geschreven met een andere insteek. Zie ook de inhoudsopgave aan het begin van deze thread.

En anders had het me ook geen 3 jaar gekost. :o
 
Laatst bewerkt:
Respect hoor! Wat moet dit een werk zijn geweest. Ik ga de paperback versie bestellen.. alle informatie samengevat in een boek wat wil je nog meer.

ps heb hem besteld echt heel erg benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij mij op de deurmat, wanneer ik thuis kom lekker voor de ventilator, in mijn blote tollie, met een koud blik pils dat boek eens ff openslaan :cool:
 
Respect hoor! Wat moet dit een werk zijn geweest. Ik ga de paperback versie bestellen.. alle informatie samengevat in een boek wat wil je nog meer.

ps heb hem besteld echt heel erg benieuwd.
Thanks! Was inderdaad een behoorlijke klus. Zowel het schrijven als het publiceren.
Vandaag bij mij op de deurmat, wanneer ik thuis kom lekker voor de ventilator, in mijn blote tollie, met een koud blik pils dat boek eens ff openslaan :cool:
Geeft het goede voorbeeld.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag bij mij op de deurmat, wanneer ik thuis kom lekker voor de ventilator, in mijn blote tollie, met een koud blik pils dat boek eens ff openslaan :cool:
Is een blik pepsi geworden, maar voor de rest...
20200811_154053.jpg
 
Ik volg het even niet meer. Indien ik pre-ordered heb, wanneer kan ik deze verwachten?

Wat zijn teroids?
Vrijdag zou die op je deurmat moeten liggen.
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Thanks! Was inderdaad een behoorlijke klus. Zowel het schrijven als het publiceren.

Geeft het goede voorbeeld.
Als ik deze pre-ordered en betaald heb, wanneer zou ik 'm dan kunnen verwachten? Degenen die 'm hebben, zijn dat degenen die akkoord zijn gegaan met de foutieve kleur/drukking?
Edit: vergeet mijn post. Ging iets fout. Helemaal top! Kan ie naast mij liggen als ik depleted ben. :P
 
Als ik deze pre-ordered en betaald heb, wanneer zou ik 'm dan kunnen verwachten? Degenen die 'm hebben, zijn dat degenen die akkoord zijn gegaan met de foutieve kleur/drukking?
Edit: vergeet mijn post. Ging iets fout. Helemaal top! Kan ie naast mij liggen als ik depleted ben. :P
Ja, heeft allemaal beetje vertraging opgelopen helaas. GLS die m'n pakketje vergeet waardoor het een dag later komt, de drukker die er langer over doet, dat foutje waardoor ik iets later de volgende exemplaren bestelde, etc.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja, heeft allemaal beetje vertraging opgelopen helaas. GLS die m'n pakketje vergeet waardoor het een dag later komt, de drukker die er langer over doet, dat foutje waardoor ik iets later de volgende exemplaren bestelde, etc.
Geen probleem, ben toch even druk, met handtekening? :heart:
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Kwam net dit topic tegen.. boek maar gelijk besteld :D

Galen mocht jij nog in de mogelijkheid zijn om hem persoonlijk te signeren dan zou ik mij vereerd voelen :bow2:
 
Back
Naar boven