Fitness Seller

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Thanks voor je bestelling, weer een stap dichter bij het miljoen.

Nog niet, maar die krijg je wel :kiss: Boek heeft wat vertraging, ben druk bezig met een publicatie die ik terug heb gekregen om te reviseren n.a.v. feedback van de peer-reviewers.

>100.000 man die my killer body diet open van Fajah Lourens. Weet je waar je godverdomme pas echt een killer body mee krijgt? ANABOLEN. Koop mijn boek.
Did not knew there was coming a new book? Aware me pls? :o

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.568
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
[Link niet meer beschikbaar] :)

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Waardering
1.312
Lengte
1m92
gvd je hebt gewoon letterlijk een stuk geschreven over pindakaas op de buik smeren. genoeg internet voor vandaag :janken:

Dr X

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2016
Waardering
1.494
Lengte
1m93
Massa
111kg
Vetpercentage
9%
Wanneer breng je je eigen roidlijn uit? Paling Peptides oid.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.568
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2014
Waardering
673
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Kun je als reclamestunt een fake natty cover ontwerpen dat we over het boek kunnen schuiven?

Pillz

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
9 feb 2015
Waardering
10.312
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Komt in toekomst ook deel 2 van je aas boek mayb?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.568
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Mocht je dit boek willen kopen i.c.m. mijn supplementenboek, stuur me even een PB. Dan krijg je korting van me. Ik ben er nog niet aan toegekomen om dit op m'n website te programmeren namelijk :roflol:

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
12.471
<?php
if ($aasboek + $suppboek) added to cart {
echo "deal";
} elseif {
echo "nodeal";
?>

• Like
Waarderingen: Inb4

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.568
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
<?php
if ($aasboek + $suppboek) added to cart {
echo "deal";
} elseif {
echo "nodeal";
?>
Maar goed dat je geen back-end doet :roflol:

darkmark

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 okt 2008
Waardering
44
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Beste Peter, tijdens mijn laatste kuur test-primo was ik niet energieker, misschien nog wel meer moe dan voorheen (wat wel mogelijk kan zijn ivm vocht vashouden). Zogauw ik met Clomid begon in de nakuur merkte ik dat mijn humeur beter werd en dat ik veel energieker was. Na de training voelde ik me ook voldaan en goed terwijl tijdens de kuur ik me meer slecht voelde tijdens en na de training. Ook totaal geen last meer van 'brain fog' wat zowel tijdens kuur als nu wel vaak het geval is. Zelf denk ik aan secundaire hypo, maar dit zal een endocrinoloog moeten vaststellen. Ik heb je boek doorgenomen maar het is me niet helemaal duidelijk of je clomid nu veilig kunt blijven gebruiken jaren lang mocht dit worden voorgeschreven. Het stuk effect op cardiovasculaire parameters gaat alleen over tamoxifen. Graag jou mening, gr

Laatst bewerkt:

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.568
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Beste Peter, tijdens mijn laatste kuur test-primo was ik niet energieker, misschien nog wel meer moe dan voorheen (wat wel mogelijk kan zijn ivm vocht vashouden). Zogauw ik met Clomid begon in de nakuur merkte ik dat mijn humeur beter werd en dat ik veel energieker was. Na de training voelde ik me ook voldaan en goed terwijl tijdens de kuur ik me meer slecht voelde tijdens en na de training. Ook totaal geen last meer van 'brain fog' wat zowel tijdens kuur als nu wel vaak het geval is. Zelf denk ik aan secundaire hypo, maar dit zal een endocrinoloog moeten vaststellen. Ik heb je boek doorgenomen maar het is me niet helemaal duidelijk of je clomid nu veilig kunt blijven gebruiken jaren lang mocht dit worden voorgeschreven. Het stuk effect op cardiovasculaire parameters gaat alleen over tamoxifen. Graag jou mening, gr
Hi Mark, dat klopt, van clomifeen weet ik zo snel ook geen studies waarbij daarnaar is gekeken. Wel zijn er van clomifeen meer studies bij mannen uitgevoerd, en ook op de enigszins langere termijn (>1 jaar). Bij die studies worden op een lage dosering geen belangrijke bijwerkingen gemeld. Hierbij moet ik wel melden dat er vaak niet uitgebreid bloedonderzoek is gedaan bij deze studies om te zoeken naar risicomarkers voor bepaalde ziektebeelden. Ook zijn deze studies te klein om zeldzamere bijwerkingen te detecteren, of bijwerkingen die een laag voorkomen hebben. Je hebt hele grote groepen patiënten nodig over een langere tijd om bijvoorbeeld iets zinnigs te kunnen zeggen of het het risico op overlijden vergroot (mortaliteit) of bijvoorbeeld het risico op het ontwikkelen van bepaalde kankers of trombo-emboliën, enz.

Op basis van het beschikbare materiaal wordt clomifeen dus wel als veilig beschouwd met bijvoorbeeld 25 mg per dag, maar zeker weten doen we het niet, en dit gaan we voorlopig ook niet weten. Wel merk ik dat er wat meer onderzoek naar gedaan wordt met grotere patiëntgroepen als alternatief voor testosteronvervangingstherapie. Doe het dus in goed overleg met je endocrinoloog. Je kunt namelijk op individueel niveau wel wat zaken in de gaten houden, zoals bepaalde risicomarkers in je bloedbeeld. (Clomifeen hiervoor gebruiken blijft trouwens off-label use).

Bovenaan