XXL Nutrition

aas en operatie

bubbah

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
heb tren + test gedaan en ben aan het eindigen met winstrol.

maar nog 5 weken winstrol te gaan. en dan nakuur.
heb geen sides en bloed lijkt allemaal normaal ( volgende week nieuwe check up)

2 weken geleden heb ik mijn schouder ontwricht voor de 2de maal, ben onder narcose gegaan en 3 dage gerust , terug hard aan het trainen gegaan. geen pijn dus back in training !! :)
bijna geen kracht verlies alleen kapsel uitgerokken en bancart letsel.

nu de vraag ik word binne 2 maand geoppereerd. stoppen?
wat zijn gevaren van operatie met aas in je lichaam.??

best stoppen onmiddelijk? of net blijve nemen om de schouder extra te stabiliseren en alles onder spanning te houden zodat de revalidatie extra vlot gaat??

Ik zou nu stoppen om te zorgen dat mijn eigen productie weer aardig goed is ten tijde
van de operatie.
Als je pas stopt voor of na je operatie dan train je de eerste tijd weinig en ben je in no-time alles weer kwijt wat je nu hebt gegained. Heb dit mee gemaakt met een maat van me.

Of je moet lang on blijven tot je weer goed kan trainen na de operatie, zou dat zelf niet doen.

Ik zou nu stoppen om te zorgen dat mijn eigen productie weer aardig goed is ten tijde
van de operatie.
Als je pas stopt voor of na je operatie dan train je de eerste tijd weinig en ben je in no-time alles weer kwijt wat je nu hebt gegained. Heb dit mee gemaakt met een maat van me.

Of je moet lang on blijven tot je weer goed kan trainen na de operatie, zou dat zelf niet doen.

niet meer aan toe te voegen..

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou gewoon door blijven gaan met je kuur, eventueel verlengen met iets anders erbij. AAS zorgt namelijk voor sneller herstel, dus is alleen maar voordelig na een operatie.

van de operatie.

+1

Ik denk niet dat mega doseringen goed zijn voor herstel van ligamenten.

Met sommige anabolica (o.a. nandrolon) moet je oppassen.
Deze zorgen er namelijk voor dat het bloed minder snel stolt, wat bij een operatie (waar er altijd wel een bloeding is) complicaties kan geven.

of je stop of doorgaat je moet het sowieso met je arts en eventueel indien van toepassing met je anethesist bespreken. Je bloedbeeld kan anders zijn ivm stolling, genezing etc. Ik zou me nu niet te druk maken over spiermassa, komt tzt wel weer maar even toeleggen op een succesvolle operatie en goed herstel. sterkte.

• Topic Starter Topic Starter
oke beetje tegenstrijdig allemaal..
mss gewoon test op lage dosis een oplossing of susta om langere esters mogelijk betere oplossing??

wat vinden jullie van nakuur inzetten nu.. en na de operatie als er deftig getraind kan worden een deca kuur.. maar zuiver om de genezende eigenschappen??

Sneller herstel blablabla... inderdaad pezen herstellen sneller, ja dat doen ze, maar dit doen ze door snel zwakker litteken weefsel te creëren zoals procollageen type III... Ik zou natuurlijk herstellen en daarna lekker knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Sneller herstel blablabla... inderdaad pezen herstellen sneller, ja dat doen ze, maar dit doen ze door snel zwakker litteken weefsel te creëren zoals procollageen type III... Ik zou natuurlijk herstellen en daarna lekker knallen.

oww dit wist ik niet van het littekenweefsel .. dat is alles behalve wat mijn schouder nodig heeft :) als dit zekerheid is ga ik in geen geval verder kuren en zorgen dat alles terug top is tegen dan en daarna gewoon knallen !!!

oww dit wist ik niet van het littekenweefsel .. dat is alles behalve wat mijn schouder nodig heeft :) als dit zekerheid is ga ik in geen geval verder kuren en zorgen dat alles terug top is tegen dan en daarna gewoon knallen !!!

The strong elastic fibers of tendons are made mainly of collagen. Studies of mice and rats in the late ’80s showed that anabolic steroids disrupt normal collagen fibril formation in tendons within a few days after administration. They produce ruptured, dysplastic (abnormal) collagen fibrils, not connected to the muscle.1,2 The number of abnormal collagen fibrils increases dramatically if the steroid-treated animal is made to exercise.3 The net result is a stiffer tendon with reduced tensile strength,6 which fails with less elongation.4,5,6 One extreme lift with a steroid strengthened muscle and R-i-i-i-i-p-p!

[Link niet meer beschikbaar]

heb tren + test gedaan en ben aan het eindigen met winstrol.

maar nog 5 weken winstrol te gaan. en dan nakuur.
heb geen sides en bloed lijkt allemaal normaal ( volgende week nieuwe check up)

2 weken geleden heb ik mijn schouder ontwricht voor de 2de maal, ben onder narcose gegaan en 3 dage gerust , terug hard aan het trainen gegaan. geen pijn dus back in training !! :)
bijna geen kracht verlies alleen kapsel uitgerokken en bancart letsel.

nu de vraag ik word binne 2 maand geoppereerd. stoppen?
wat zijn gevaren van operatie met aas in je lichaam.??

best stoppen onmiddelijk? of net blijve nemen om de schouder extra te stabiliseren en alles onder spanning te houden zodat de revalidatie extra vlot gaat??

Stoppen!! je weet nooit wanneer je weer echt goed kunt trainen na een oparatie. Ik ben in september geopereerd en heb daarna complicaties gekregen en kan nu waarschijnlijk over twee weken pas weer trainen.

of je stop of doorgaat je moet het sowieso met je arts en eventueel indien van toepassing met je anethesist bespreken. Je bloedbeeld kan anders zijn ivm stolling, genezing etc. Ik zou me nu niet te druk maken over spiermassa, komt tzt wel weer maar even toeleggen op een succesvolle operatie en goed herstel. sterkte.

ben het hiermee eens! igg veel suc6 met je operatie!

Met sommige anabolica (o.a. nandrolon) moet je oppassen.
Deze zorgen er namelijk voor dat het bloed minder snel stolt, wat bij een operatie (waar er altijd wel een bloeding is) complicaties kan geven.

Dat verwondert mij. Ik kan mij niet inbeelden dat je bloed dunner wordt van AS. Zou net het omgekeerde moeten zijn. Is volgens mij niet waar. Moet ik toch is nakijken.

---------- Toegevoegd om 05:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:03 ----------

Ik zou gewoon door blijven gaan met je kuur, eventueel verlengen met iets anders erbij. AAS zorgt namelijk voor sneller herstel, dus is alleen maar voordelig na een operatie.
Geloof ik ook niks van.

Dat verwondert mij. Ik kan mij niet inbeelden dat je bloed dunner wordt van AS. Zou net het omgekeerde moeten zijn. Is volgens mij niet waar. Moet ik toch is nakijken.

Heeft niks te maken met dun of dik bloed, maar met stollingswaarden.
Zelf ooit aan den lijve ondervonden tijdens een kuur met veel nandrolon dat een bloedneus niet meer stopte met bloeden.

Even zoeken op Ergogenics levert op:

"Aan de ene kant verminderen anabolen juist de stolling van het bloed door de aanmaak van antistollingseiwitten te verhogen."

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven