AndroidHealthClinic

Aas goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ee visionair luister maar niet naar hun ze hebben geen flauw idee waar ze het over hebben! 64kg 20 jaar op 1,87 ik zeg gewoon lekker kuren!

Namelijk met dit schema gaat je zeker veeeel massa aanzetten en dan ben je denk ik binnen 2 maanden net als zyzz.. maar alleen als je consequent je spuiten erin ragt..ik zal het ff voor je uittypen ja dan ben je iniedergeval nog een beetje geholpen.

1-4 Anadrol 200mg ED
1-10 Test E 1500mg EW
1-10 Tren E 1200mg EW
7-10 Winstrol 100mg ED

Hcg zou ik sgijt aan hebben dat geeft toch geen gains..nakuren is ook niet nodig kost je alleen maar geld!

HGH op 10iu per dag.

Goodluck bro:D

ee visionair luister maar niet naar hun ze hebben geen flauw idee waar ze het over hebben! 64kg 20 jaar op 1,87 ik zeg gewoon lekker kuren!

Namelijk met dit schema gaat je zeker veeeel massa aanzetten en dan ben je denk ik binnen 2 maanden net als zyzz.. maar alleen als je consequent je spuiten erin ragt..ik zal het ff voor je uittypen ja dan ben je iniedergeval nog een beetje geholpen.

1-4 Anadrol 200mg ED
1-10 Test E 1500mg EW
1-10 Tren E 1200mg EW
7-10 Winstrol 100mg ED

Hcg zou ik sgijt aan hebben dat geeft toch geen gains..nakuren is ook niet nodig kost je alleen maar geld!

HGH op 10iu per dag.

Goodluck bro:D
anadrol wat lager, winstrol eruit, doseringen test/tren omdraaien en ik zou die cycle serieus overwegen :eyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven