MuscleMeat

Aas goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
god***domme wat een kneusje zeg :roflol:

goed topic.

post eens precies wat je op een dag eet, dan kunnen wij een beter beeld geven hoeveel je erbij moet eten om aan te komen.
liefst een excel/myfitnesspal bestand die kcal E/V/K ook geeft

goed topic.

post eens precies wat je op een dag eet, dan kunnen wij een beter beeld geven hoeveel je erbij moet eten om aan te komen.
liefst een excel/myfitnesspal bestand die kcal E/V/K ook geeft

Hij moet eerst even geld geven aan z'n vrienden, dan zoeken zij dit voor hem uit.

helaas geloof ik dat mensen echt zo achterlijk kunnen zijn

had er een op school.

trainde 2x pw kut.
nooit benen.
dik.
6 maanden trainings evaring als je het dat al wil noemen.
geen idee van voeding.
wilde dat ik hem ging begeleiden met zijn kuur van dbol only ( bang voor naalden) om af te vallen en toch gains te maken.

• Like
Waarderingen: REJ
IN, goed topic

Misschien kun je je vet omzetten in spieren?????:banana:

Sorry man maar jouw antwoord bevestigd voor mij alleen maar hoe je over "roids" denkt en wat je mentaliteit is. Succes met je doelen.
Before en after pics komen nog dus wees niet ongerust. Ben benieuwd hoe snel die van cup A naar cup D gaat.

Ik hou het een beetje bij, zorg dat ik eiwitten binnen krijg gezonde vetten vis eet veel pasta en rijst
hier gaatt iedereen de fout in.

iedereen leert van de ''MEDIA'' wat gezond zou moeten zijn maar je hebt het helemaal mis!!! je moet juist ook veel verzadigd vet eten... + carbs... alles moet gewoon echt veel zijn als je wil groeien.

Ik eet regelmatig pizza 1000kcal of iets vergelijkbaars.... lekker veel eiwit en carbs en verzadigd vet! Niets mis mee.. groeien als een gek

En na 3-4 uur zit je toch weer met honger..

had er een op school.

trainde 2x pw kut.
nooit benen.
dik.
6 maanden trainings evaring als je het dat al wil noemen.
geen idee van voeding.
wilde dat ik hem ging begeleiden met zijn kuur van dbol only ( bang voor naalden) om af te vallen en toch gains te maken.

meest mensen moeten wegblijven uit de gym.. al die idioten die daar rondlopen met mobiele telefoons of stoere kleding of die ouwehoers die 4 uur in die gym zitten te nixen.. om scheitziek van te worden idd.. Als die wegblijven kunnen de fanatiekelingen sneller langs de apparaten :D

hier gaatt iedereen de fout in.

iedereen leert van de ''MEDIA'' wat gezond zou moeten zijn maar je hebt het helemaal mis!!! je moet juist ook veel verzadigd vet eten... + carbs... alles moet gewoon echt veel zijn als je wil groeien.

Ik eet regelmatig pizza 1000kcal of iets vergelijkbaars.... lekker veel eiwit en carbs en verzadigd vet! Niets mis mee.. groeien als een gek

En na 3-4 uur zit je toch weer met honger..
Wanneer je gevarieerd eet, dagelijks voldoende vetten enz. Krijg je meestal vanzelf genoeg verzadigde vetten binnen hoor. Is in zowat alle vetbronnen terug te vinden. Jij vergelijkt het ene met het andere uiterste. Desondanks is een pizza oid op zijn tijd zeker niet verkeerd. Zolang je je macro's maar in de gaten blijft houden.. En al cheat je een keer.. Houd je een dag geen macros bij. Waddup, we hebben t leven.

Maar alles moet echt veel zijn is niet helemaal waar natuurlijk. Jij hebt x calorieen nodig en ik a. Ieder lichaam is anders en jij weet net zo goed als ik wat er gebeurt wanneer je echt te veel gaat eten. En t gaat om de cals, aangevuld met kloppende EKV. Voldoende vet of eiwit is voldoende.. De rest vul je aan net carbs imo.

Zit zelf op 5000-6000 kcal per dag en ik val soms af=/
Hoog metabolisme; makkelijker cutten, moeilijker bulken.
Maat van mij is 97kg op 6% bij 180cm, bulkt op 7000 kcal en cut op 4500 kcal
Kan best dat TS ook een hoog metabolisme heeft. Heb je pech, moet je gewoon de hele dag proppen.

Kan best dat TS ook een hoog metabolisme heeft. Heb je pech, moet je gewoon de hele dag proppen.

Met 1000 kcal ontbijt aan havermout, pak chocomel en nog wat snelle carbs zoals witte rijst is het goed te doen.

Cutten gaat idd vrij gemakkelijk

yep heb hetzelfde zotveel eten om bij te komen maar heb de genen om scherp te staan, ik heb zichtbare abs op 16/17% lulz

Met 1000 kcal ontbijt aan havermout, pak chocomel en nog wat snelle carbs zoals witte rijst is het goed te doen.

Cutten gaat idd vrij gemakkelijk

Haha, doe je het nog redelijk schoon. Die maat prop er gewoon elke dag een pizza in voor het slapen ...moet ik niet aan beginnen, blaas ik gelijk op als een michelin mannetje:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven