Fitness Seller

aas in thailand + duane

Brotoscience

Competitive Bodybuilder
Waardering
114
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Zie titel.

Ik had eens gelezen dat zyzz specifiek naar thailand ging omdat de aas daar gewoon vrij verkrijgbaar is. De meeste stuff zijn naar het schijnt verkrijgbaar in je plaatselijke apotheker. Zijn er hier mensen die dit kunnen bevestigen ?

Een paar vrienden gaan erheen deze jaar en eigenlijk wou ik dat ze een paar goederen hierheen verzenden, maar wil natuurlijk geen problemen krijgen met de flikken. Mss zijn er omwegen ?

Ja en Zyzz werd dood teruggevonden in een sauna.

Zou daarom sowieso vraagtekens zetten bij de kwaliteit. Waarom zou je uberhaupt importeren als de beste UGs van de wereld zich in Nederland bevinden?

Thailand? Ben je gek? Wil je graag 20 jaar de gevangenis in? Ik ken de straffen daar niet, maar er zijn genoeg films gemaakt gebaseerd op ware feiten waar mensen voor een beetje illegale drugs levenslang mogen gaan zitten. Dit voor een beetje spieren?

Schijnt een hoop fake spul verkocht te worden, aangezien er veel toeristen komen..

• Topic Starter Topic Starter
Ja en Zyzz werd dood teruggevonden in een sauna.

Zou daarom sowieso vraagtekens zetten bij de kwaliteit. Waarom zou je uberhaupt importeren als de beste UGs van de wereld zich in Nederland bevinden?

euhm...goeie punt eigenlijk. Dat wist ik dus niet. Maar ja, in pattaya kan je die spullen gewoon op de counter verkrijgen, ik weet niet hoe je eraan komt in belgie/nederland.

Ja, zyzz is dood, maar dat is door slechte kwaliteit aas ? Dat is toch niet officieel bevestigd.

@yasmine: hier wordt het tegenovergestelde gezegd. Veel australiers komen naar daar en er heerst een straffeloosheid (apothekers kunnen het zomaar verkopen, dus is het echt wel verboden of wordt het echt wel zo zwaar gestraft ?)
http://www.youtube.com/watch?v=1vbYW-GnrSs

@djryan: jep, daar was ik ook bang voor en wordt ook kort besproken in bovenstaande youtube video. Ik dacht eraan de pics gewoon te tonen in echt of nep sectie.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 22:13 ----------

last juist dit hier en kwam op deze quote

[Link niet meer beschikbaar]

But for steroids users, it is a safe haven to inject legally.

kopen is verboden maar injecteren is ok ?
interdasting

Read more: [Link niet meer beschikbaar]

Heb vorige jaar gewoon testoviron gekocht in een bekende aphotheek keten.

Betaalde wel meer als normaal maar dan heb je minder kans op fake.

Heb het in me koffertje gestopt en werd niet tegen gehouden.

Had wel eerst me de douane gebeld van NL. Maar die deden beetje vaag erover. Ik weet wel dat het verzenden verboden is, als je pech hebt wordt je pakketje onderschept.

AAS is net zo makkelijk in Nederland te krijgen als een pot Whey. Is gewoon op internet te vinden en geen haai die er om kraait. Hoor wel dat ze strenger zijn in Belgie

Wat Thailand betreft een vriend van me gaat enkel en alleen naar daar voor dat goedje.
Risico : wil je niet weten

@ Dayuum
Ik ben van België en heb gisteren nog eens een spuitje deca 25mg gehad!
Hoewel ik herstellend ben van 2 operaties.

Heb vorige jaar gewoon testoviron gekocht in een bekende aphotheek keten.

Betaalde wel meer als normaal maar dan heb je minder kans op fake.

Heb het in me koffertje gestopt en werd niet tegen gehouden.

Had wel eerst me de douane gebeld van NL. Maar die deden beetje vaag erover. Ik weet wel dat het verzenden verboden is, als je pech hebt wordt je pakketje onderschept.

Zolang het onder de geneesmiddelenwet valt is invoeren voor eigen gebruik niet verboden. Wat onder eigen verbruik wordt verstaan weet ik niet.

Zolang het onder de geneesmiddelenwet valt is invoeren voor eigen gebruik niet verboden. Wat onder eigen verbruik wordt verstaan weet ik niet.

Dit is een grijs gebied en is volgens mij niet gekwantificeerd. Indien er de verdenking bestaat dat je het invoert om te verhandelen kun je natuurlijk wel een fikse boete/heffingsaanslag verwachten naast het feit dat het ingenomen word.

Ik ga eind v/d zomer richting kreta en ga ook zeker wel wat inslaan. Maar alles met mate en niet heel de koffer volgooien dus :D

Dit is een grijs gebied en is volgens mij niet gekwantificeerd. Indien er de verdenking bestaat dat je het invoert om te verhandelen kun je natuurlijk wel een fikse boete/heffingsaanslag verwachten naast het feit dat het ingenomen word.

Ik ga eind v/d zomer richting kreta en ga ook zeker wel wat inslaan. Maar alles met mate en niet heel de koffer volgooien dus :D

Klopt geen gebruik zijn altijd vage normen. Eigen gebruik hoeveelheid van bijvoorbeeld cocaïne is een halve gram bij wiet is het weer 5 gram. Belangrijk verschil in vergelijking met aas is wel dat coke en wiet altijd verboden is.

een vriend van mij is nu naar daar ( gewoon vakantie)
testosteron en oestrogeen zijn er makkelijk te vinden , ladyboys :)

Als je vriend test meeneemt en hij wordt aangehouden, moet hij zoiezo niet zeggen dat het voor un vriend is ;)

spullen halen bij Fascino anders heb je grote kans dat je fake krijgt.

Ik zou het ook bij 2 tot 3 pakjes tetoviron ofzo houden om beetje safe te spelen.

ook nog iets, ik had gebeld naar de douane, 1ste keer zei die vent van ja mag je meenemen, maar liever niet...

2de keer zei een andere kerel dat het veboden was. denk dus ook dat het ervanaf hangt wie je tegenhoud.

kijk, ga naar thailand en doe je kuur daar kom terug ben je ineens stuk groter ;) of spuit alles ineen keer in de bips :P hahah nutteloze reactie man geen ervaring met thailand niks. haal gewoon in NL je gear niemand die daar wakker van ligt. en ug gear is hier veel beter dan wat ze daar in appo soms verkopen

Je kan in Pattaya idd bij begin Walking street bij klein apotheekje pot Thaibol (500 tabs) kopen voor iets van 11 euro, zeer goedkoop. En echt.
Hoewel er in Thailand ook ongetwijfeld nep verkocht zal worden, echter dat ben ik (nog) niet tegengekomen.. en ik moet ook toegeven het is alweer aantal jaartjes geleden dat ik daar was.

Ik ben momenteel ook in thailand hier is ook veel fake stuff.
Maar de apothekers wat de ass gewoon openbaar in hun rekken hebben liggen is REAL!

Fakes apo's lopen naar achter om daar hun spul te pakken of hebben het onder de toon bank
Ben je nog opzoek naar Real ASS hier ? Stuur me effe een bericht weet plaatsen in bangkok+pattaya

Laatst bewerkt:
Je kan in Pattaya idd bij begin Walking street bij klein apotheekje pot Thaibol (500 tabs) kopen voor iets van 11 euro, zeer goedkoop. En echt.
Hoewel er in Thailand ook ongetwijfeld nep verkocht zal worden, echter dat ben ik (nog) niet tegengekomen.. en ik moet ook toegeven het is alweer aantal jaartjes geleden dat ik daar was.
Ik dacht dat de thaibol al ruim 2 jaar niet meer geproduceerd werd?
ik ben momenteel ook in thailand hier is ook veel fake
maar de apothekers wat de ass gewoon in hun rekken hebben liggen is real
fakes lopen altijd naar achter om daar hun spul te pakken of hebben het onder de toon bank
ben je nog opzoek naar real ass hier ? stuur me effe een bericht weet plaatsen in bangkok+pattaya
Zal wel moeilijk worden met al die shemales en siliconen daar.

kijk, ga naar thailand en doe je kuur daar kom terug ben je ineens stuk groter ;) of spuit alles ineen keer in de bips :P hahah nutteloze reactie man geen ervaring met thailand niks. haal gewoon in NL je gear niemand die daar wakker van ligt. en ug gear is hier veel beter dan wat ze daar in appo soms verkopen

Laat me raden zelf nooit in thailand geweesd?
Er is ASS verkrijgbaar bij pharmacy's in thailand die goed gekeurd zijn door de Thaise FDA
Ken veel mensen die naar hier komen om te kuren omdat het spul gewoon veel beter is hier;)

Bij ons in NL zijn alleen maar UG? niet gekeurd niks met anderen woorden je weet niet wat je pakt...

Laatst bewerkt:
Laat me raden zelf nooit in thailand geweesd?
Er is ASS verkrijgbaar bij pharmacy's in thailand die goed gekeurd zijn door de Thaise FDA
Ken veel mensen die naar hier komen om te kuren omdat het spul gewoon veel beter is hier;)

Bij ons in NL zijn alleen maar UG? niet gekeurd niks met anderen woorden je weet niet wat je pakt...

was dat ook de reden voor dennis james, die zat daar toch ook in pataya.
en volgens mij is hij op een gegeven moment het land uit gezet.

Terug
Naar boven