XXL Nutrition

Breaking News AC Milan accepteert bod van €120 miljoen voor KAKA!

maar om ff op de regels terug te komen, met zulke bedragen wordt het voetbal gewoon verpest en is het straks niet eerlijk meer. Voetbal is leuk als iedereen kans heeft om te winnen. Gelukkig zijn er nog altijd clubs die gewoon winnen op hun mentaliteit en doorzetting (liverpool bijv).
Maar met regels had ik in gedachten bijv een max. Aan transfer geld per seizoen om uit te geven. Meer spelers van eigen boden en bijv. Maar een x aantal uit het buitenland.

+1

Wat een leven moet dat zijn. 250.000 euro peer week *hmmm aan het dromen * :D

Kaka blijft gewoon bij Milan. Topic gaat dus nergens over:D

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71929

Kaka blijft dus (voorlopig) bij AC Milan.

Het moet overigens niet gekker worden met die bedragen, o.a. de Nederlandse competitie kon al niet meegaan met de bedragen die in het buitenland werden geboden. Nu komen ze allemaal (de jonkies) bij een prachtige voetbalclub, maar aan spelen komen ze niet/nauwelijks toe.

wat een domme idee toch van manchester city.
Ipv gewoon goede (top)spelers te kopen voor redelijke bedragen.
Een speler maakt nog geen goede ploeg

Als Kaka zo goed is, waarom eindige AC Milan dan vorig jaar 5e?

anders heb je n wedstrijdje 11 tegen 1

Haha, die reactie had ik wel verwacht. Die andere 10 zijn ook niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dit jaar staan ze alweer op 6 punten van Inter.

Conclusie: AC Milan en Kaka zijn overrated. Ik snap die hype rond Kaka sowieso niet, voor 120 miljoen heb ik liever Messi of Ronaldo.

*hap* durf te wedden dat ik meer van voetbal weet dan een hoop mannen, en das niet persoonlijk bedoeld ;) Ben sinds ik hier woon alleen een beetje uit de voetbal wereld geraakt, heb het zelf nog gespeeld.

Maar om ff op de regels terug te komen, met zulke bedragen wordt het voetbal gewoon verpest en is het straks niet eerlijk meer. Voetbal is leuk als iedereen kans heeft om te winnen. Gelukkig zijn er nog altijd clubs die gewoon winnen op hun mentaliteit en doorzetting (Liverpool bijv).
Maar met regels had ik in gedachten bijv een max. aan transfer geld per seizoen om uit te geven. Meer spelers van eigen boden en bijv. maar een x aantal uit het buitenland.

Goede reply :thumbs:

Alleen dat van Liverpool is natuurlijk onzin , ze spelen dan misschien het oude Engelse vechtvoetbal , maar kopen ook gewoon clubs leeg.

wat een domme idee toch van manchester city.
Ipv gewoon goede (top)spelers te kopen voor redelijke bedragen.
Een speler maakt nog geen goede ploeg

Inderdaad koop dan een Diego van Werder of een Deco oid . Die kosten minder maar maken het spel ook .

het gaat niet door!

Als Kaka zo goed is, waarom eindige AC Milan dan vorig jaar 5e?
1 slecht seizoen voor AC en een minder buitengewoon voor Kaka. Alsof wat hij en Milan de jaren ervoor lieten zien plots niet meer meetelt, kerel is nog maar 26. Kaka is gewoon een intelligente speler die een ploeg op het veld kan organiseren. Technisch 1 van de allerbesten, blessurebestendig en mentaal sterk genoeg om lange tijd constant te blijven.
Haha, die reactie had ik wel verwacht. Die andere 10 zijn ook niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dit jaar staan ze alweer op 6 punten van Inter.

Conclusie: AC Milan en Kaka zijn overrated. Ik snap die hype rond Kaka sowieso niet, voor 120 miljoen heb ik liever Messi of Ronaldo.

Ik niet.

Goede beslissing dat het niet doorgaat.. Kaká moet gewoon by AC milan blijven tot hij stopt met voetballen. Een top voetballer, zou jammer zijn als hij naar een (wellicht sub-top) club gaat.

Goede reply :thumbs:

Alleen dat van Liverpool is natuurlijk onzin , ze spelen dan misschien het oude Engelse vechtvoetbal , maar kopen ook gewoon clubs leeg.

ja maar Liverpool heeft in tegenstelling tot Man C. een hoop geld verdiend door het behalen van prijzen! Weet nu hoe het nu in het bestuur zit maar er zit geen rijke olie sjeik of 'n verveelde Rus die kosten wat t kost zn zin krijgt ;)

ja maar Liverpool heeft in tegenstelling tot Man C. een hoop geld verdiend door het behalen van prijzen! Weet nu hoe het nu in het bestuur zit maar er zit geen rijke olie sjeik of 'n verveelde Rus die kosten wat t kost zn zin krijgt ;)

Bij AC Milan zit ook geen rijke olie sjeik of een verveelde rus toch zijn ze in het verleden net zo succesvol geweest.

Liverpool is ook overgenomen door 2 zakenmannen...... Waar wil je heen.

Liverpool is net als andere rijke clubs , ze kopen talenten / toppers weg bij andere clubs. Ga nu niet doen alsof dat niet zo is.

Vanwaar die offensieve houding?
Waar ik met mijn post naartoe wil, is vrij duidelijk.

Ok, nog een keer.

Bij AC Milan zit ook geen rijke olie sjeik of een verveelde rus toch zijn ze in het verleden net zo succesvol geweest.

Er zitten rijke stinkers achter alle grote clubs, ook Milan.

Terug
Naar boven