- Waardering
- 22
Haha inderdaad

AC Milan behaalde al dikke successen voordat Berlusconi zich bij de eigenaren voegde.......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha inderdaad
AC Milan behaalde al dikke successen voordat Berlusconi zich bij de eigenaren voegde.......
Bij AC Milan zit ook geen rijke olie sjeik of een verveelde rus.
Ja en?
jij zegt:
Dat is dus onzin, want er zit wel een rijke eigenaar.

Ja en ?? Acmilan bemoeit zich toch minder met de transfermarkt met van die idiote bedragen als een ManCity en een Chelsea..... Ook Liverpool waar de discussie om gaat gaf de afgelopen jaren meer uit aan transfers.....
Makkelijk he subjectief berichten filteren.......
Verder klopt mijn berichtgeving want er zit inderdaad geen rijke oliesjeik / verveeld Rus , of je wilt Berlusconi zo noemen.

Liverpool was alleen even als voorbeeld genomen, die hebben gewoon al eerder een hoop bereikt zonder "sponsers" ze hebben een mooie hystorie en grote namen hebben er gespeeld!
Buiten dat geven ze geen bedragen uit van 120m voor een speler. Ik denk dat Liverpool meer een club is die echt grote talenten wegkoopt om ze nog groter te maken en daarna worden ze meestal weer weg gekocht.
Maar goed ik vind het gewoon een mooie club en een van mijn favo spelers speelt er dus ja![]()
Je bedoelde een rijke eigenaar, of wil je dat nu gaan ontkennen?
Je wil je ongelijk gewoon niet toegeven, daarom ga je nu onzin verzinnen.![]()

Noem dan liever Arsenal. Die hebben een minder groot budget dan de andere Engelse topclubs.