Fitness Seller

Breaking News AC Milan accepteert bod van €120 miljoen voor KAKA!

Ja en?

jij zegt:

Dat is dus onzin, want er zit wel een rijke eigenaar.

Ja en ?? Acmilan bemoeit zich toch minder met de transfermarkt met van die idiote bedragen als een ManCity en een Chelsea..... Ook Liverpool waar de discussie om gaat gaf de afgelopen jaren meer uit aan transfers.....

Makkelijk he subjectief berichten filteren.......:o

Verder klopt mijn berichtgeving want er zit inderdaad geen rijke oliesjeik / verveeld Rus , of je wilt Berlusconi zo noemen.

Liverpool was alleen even als voorbeeld genomen, die hebben gewoon al eerder een hoop bereikt zonder "sponsers" ze hebben een mooie hystorie en grote namen hebben er gespeeld!
Buiten dat geven ze geen bedragen uit van 120m voor een speler. Ik denk dat Liverpool meer een club is die echt grote talenten wegkoopt om ze nog groter te maken en daarna worden ze meestal weer weg gekocht.
Maar goed ik vind het gewoon een mooie club en een van mijn favo spelers speelt er dus ja ;)

Ja en ?? Acmilan bemoeit zich toch minder met de transfermarkt met van die idiote bedragen als een ManCity en een Chelsea..... Ook Liverpool waar de discussie om gaat gaf de afgelopen jaren meer uit aan transfers.....

Makkelijk he subjectief berichten filteren.......:o

Verder klopt mijn berichtgeving want er zit inderdaad geen rijke oliesjeik / verveeld Rus , of je wilt Berlusconi zo noemen.

Je bedoelde een rijke eigenaar, of wil je dat nu gaan ontkennen? :roflol:

Je wil je ongelijk gewoon niet toegeven, daarom ga je nu onzin verzinnen. :o

Liverpool was alleen even als voorbeeld genomen, die hebben gewoon al eerder een hoop bereikt zonder "sponsers" ze hebben een mooie hystorie en grote namen hebben er gespeeld!
Buiten dat geven ze geen bedragen uit van 120m voor een speler. Ik denk dat Liverpool meer een club is die echt grote talenten wegkoopt om ze nog groter te maken en daarna worden ze meestal weer weg gekocht.
Maar goed ik vind het gewoon een mooie club en een van mijn favo spelers speelt er dus ja ;)

Noem dan liever Arsenal. Die hebben een minder groot budget dan de andere Engelse topclubs.

Je bedoelde een rijke eigenaar, of wil je dat nu gaan ontkennen? :roflol:

Je wil je ongelijk gewoon niet toegeven, daarom ga je nu onzin verzinnen. :o

Nee hoor mijn enige punt was de Liverpool ook alles leegkoopt. En dat heeft verder niets met hard werken te maken zoals werd gesuggereerd.....

Verder haal jij alleen punten in een discussie aan die jou uitkomen en niet waar het om ging (bovenstaande dus)

Welke ploeg kocht ook alweer Torres en robbie Keane voor samen hoeveel geld? ;)
Dan de andere aankopen niet vergeten. Ze smeten er de laatste 2 of 3 jaar ook meer dan 100 miljoen tegenaan :)

Noem dan liever Arsenal. Die hebben een minder groot budget dan de andere Engelse topclubs.

Arsenal blijft mn nr1. in engeland. Liverpool dichtbij, maar Live gewoon voor de mooie hystorie, de fans en hun geweldige sfeer!
En een van de beste wedstrijden die ik ooit gezien heb met voetbal de CL finale tegen AC, maar dan wel die ene die ze Liver uiteindelijk gewonnen heeft ;)

trouwens wel leuk artikel @ hierboven ;)
Maar zoals ik al eerder zei gewoon n x bedrag per seizoen ofzo die je kan uitgeven voor het kopen van nieuwe spelers. Net zoals die voetbal managment spelletjes :)

Laatst bewerkt:
Bayern eist 150miljoen voor Ribery. Wat een grap. Zoveel zijn die spelers allemaal totaal niet waard. Het is echt belachelijk. Ook niet in de voetbalmarkt.

Terug
Naar boven