MuscleMeat

Accesoires / handschoenen

Snap sowieso niet waar je handschoentjes voor nodig hebt. Voor ondersteuning van je grip gebruik je toch beter straps?

Tegen het kapot gaan van mijn handen. Zonder handschoenen had ik altijd eelt op mijn handen, sinds ik handschoenen gebruik niet meer.
Daarnaast heb ik snel zweethanden, waardoor ik niet goed grip heb en bv. dumbbells uit mijn handen glijden.

Ik heb ook van die vieze zweethanden. Niet handig :S

Perry sport hebben ze prima handschoenen, geen modieuze maar voldoende voor het doel.

is al een tamelijk oud topic, maar ik heb bij perry echt supermooie gekocht van nike die zeker modieus te noemen zijn, waren ook de enige die heel klein waren :) misshien heeft iemand er nog iets aan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze ook van Nike via Zalando! Helemaal super!

Bij de kruidvat hebben ze nu handschoentjes! :) ROZE! :p;)

Maar ze zijn eigenlijk "bedoeld" voor wielrennen geloof ik maar dat maakt toch niet heel veel uit?

Woooowww :o wou dat ik die eerder had gezien!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 00:58 ----------

Bij de kruidvat hebben ze nu handschoentjes! :) ROZE! :p;)

Maar ze zijn eigenlijk "bedoeld" voor wielrennen geloof ik maar dat maakt toch niet heel veel uit?

Ik denk wel dat het uitmaakt.. Fitnesshandschoenen hebben vaak speciale punten die iets meer gevuld zijn.. Speciaal gemaakt voor fitness

Maar heb je met fitnesshandschoenen echt meer grip? Lijkt me juist lastig met nog een extra laag stof.
Zijn straps dan niet handiger?

Straps heb ik nog nooit gebruikt..
Ik vind de handschoentjes geweldig! Weinig tot geen eelt! Prima grip. Bij ons op de sportschool hebben we stalen dumbbells en daar heb ik met handschoenen meer grip op dan met blote zweethandjes

Terug
Naar boven